Roadboek Redbull all the Way 2019 - 2020

sytse

Rookie
16 feb 2022
4
2
Beste mensen,
Ik ben op zoek naar een route die gebruikt is in 2019 of 2020 door Redbull All the Way. In het voorjaar wil ik met een Suzuki Address 110 de route gaan rijden. Wie heeft deze route of weet een route die geschikt is om met een scooter te rijden. Omgeving Vlaamse Ardennen
 
Dank je wel. Tja, over dat lastig vallen van anderen ipv zelf te googelen. Even wat achtergrond: - pensionada, 67,5, weinig ervaren met de computer. Had het zelf al geprobeerd uit de vinden, maar alsnog bedankt voor de reactie. Ik ga kijken en nog ff wachten op beter weer.
Gr.
 
Perfect mensen. Nogmaals sorry voor het ongemak, maar ik kreeg dit soort info zelf niet boven water. De route is gedownload en staat op de Garmin. Gr. Sytze
 
Geen probleem hoor @sytse .
Maar dat is een beetje de omgangsvorm hier op MF. dus vat het vooral niet persoonlijk op.

Verder zijn we best lief, vriendelijk en gezellig. Dus welkom hier!
 
Dank je wel. Tja, over dat lastig vallen van anderen ipv zelf te googelen. Even wat achtergrond: - pensionada, 67,5, weinig ervaren met de computer. Had het zelf al geprobeerd uit de vinden, maar alsnog bedankt voor de reactie. Ik ga kijken en nog ff wachten op beter weer.
Gr.
Geen probleem joh, veel rijplezier straks!
 
Terug
Bovenaan Onderaan