Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

-Rittentopic Motorclub Studenten Rotterdam-

• Onderwerp starter Onderwerp starter Smit
  • Startdatum Startdatum

2e MCSR rit wil ik op:

• Zondag 6 mrt (ondanks de gladheid)

Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 13 mrt (ondanks de beurs)

Stemmen: 2 13,3%
  • Zondag 3 april (duurt zo lang...)

Stemmen: 13 86,7%

• Totaal aantal stemmers
    15
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zondag kan het redelijk/goed weer worden....dus ik hou dit ff in de gaten.... ik ga ook eens kijken of er nog iets "leuks" op de plank ligt.

@ smitjr;

gozert, ik wist helemaal niets van dit topic...

Ik kan/mag helaas voorlopig ff niet rijden, heb een onsteking in m'n rechter pols en mag m niet belasten .
Zal er daarna voorlopig ook ff niet meer van komen ben ik bang omdat ik 4 maanden in Oostenrijk aan t werk zal zijn.

Zondag kan het redelijk/goed weer worden....dus ik hou dit ff in de gaten.... ik ga ook eens kijken of er nog iets "leuks" op de plank ligt.

@ smitjr;

gozert, ik wist helemaal niets van dit topic...

Hij houdt graag de "misschienscoorikzonogeenlekkerestudente" topics voor zichzelf

Hij houdt graag de "misschienscoorikzonogeenlekkerestudente" topics voor zichzelf

ik denk ut..

Ik heb zelf nog met 3 anderen de 7 heerlijkheden route door Brabant gereden. Ideaal weer

p.s. smittie was/is toch bezet....

Gisteren bij de ANWB geweest voor een boek met route's.
Weinig succes, in de boekken die ze daar hebben staat de route niet op kaart, maar als routeboek voor een rally.
Als je zo'n route wilt rijden moet je teneeerste een dubbele tripmeter hebben, en liestf GPS, en de mogelijkheid om een routeboek-rol te maken en op je motor te monteren.
Wat een baggerboekken.

Das wel kl*te van die dingen, ik heb nou zo'n MDA compact, binnenkort maar es gps ontvanger kauffen en tomtom downloaden...

Hopelijk kan je dan zelf routes uitzetten, en via oortje volgen

De TS (Smitjr) gaat (nog) geen deel 2 van de "Rittentopic Motorclub (Studenten) Rotterdam starten, maar er is een wel Topic bijgekomen die doorgaat op hetzelfde principe van dit Topic... dus kijk maar of je onderstaand Topic checkt

Rotterdam Incorporated

Mzzl

Status
Niet open voor verdere reacties.