Ritje zaterdag 31-10-2020

Diaantje

MF veteraan
6 mrt 2020
1.162
1.325
Veldhoven
Instagram
Komende zaterdag gaan @Okami_Xci en ik een ritje maken. Vertrek vanuit Eindhoven. Zijn er meer mensen die zin hebben mee te rijden of tussendoor aan te haken ??


9:30 vertrek Eindhoven. Totale rit +/- 6 uur. Rond 1300 uur ergens lunchen in Kleve al dan niet met een eigen meegebracht lunchpakketje 🤭
 

Bijlagen

  • IMG-20201029-WA0004.jpg
    IMG-20201029-WA0004.jpg
    91,2 KB · Weergaven: 54
Vertrek/verzamel plaats:
Parkeerterrein A.H. (Crabethstraat Eindhoven)

Lunchstop: ~13.00 CurryQ bij Polo Motorrad (dus lunch en shoppen?)

Hoofddoel: lekker genieten van een "bochtige" route.
 
Heb net de motor verkocht maar nog geen nieuwe ;)
Veel plezier
Je kunt er voor zaterdag nog eentje hebben:
 
Hahaha.. tempting.. en ja ik zou je bijna een bod willen doen van 1 euro per cc omdat ik het een erg leuke motor vind en ik de indruk heb dat je hem/haar? goed hebt aangepakt qua onderhoud.

Maar.. ik wacht momenteel op de levering van een nieuwe motor. Want ik heb een zelfde soort probleem jaren geleden gehad met meerdere motoren in de garage. En daar wil (mag) ik niet meer naar terug.

Ik heb me dus voorgenomen om de aankomende 10 jaar met dezelfde motor te gaan doen.. althans.. dat is het plan..

Bedankt voor het aanbod in ieder geval ;)
 
Hoiiii, flinke rit , maar het lijkt me wel wat, als jullie het ok vinden ben ik er zaterdag ook bij.

Groet, Michel
 
Ziet er uit als een mooi ritje met herkenbare stukken. Jammer genoeg zou ik pas rond 10:00 in Eindhoven kunnen zijn. En moet om 13u weer in Utrecht zijn!
 
Dat ziet er uit als een leuk rondje, maar voor mij de verkeerde startplek. Veel plezier, het lijkt mooi weer te worden.
 
Dat ziet er uit als een leuk rondje, maar voor mij de verkeerde startplek. Veel plezier, het lijkt mooi weer te worden.
Thanks, maar als je onderweg aan wilt haken man dat ook. Er komt ook iemand aanhaken in Nijmegen geloof ik :)
 
Ik ben alvast in Kleve om 13.00 uur. Moet nog ff kijken voor nieuwe motorlaarzen. Wordt het een (m)eeting über die grenze. Terugweg rijdt ik mee en haak ter hoogte van Venray af.
Neem mondkapjes mee. Is verplicht in winkels en tankstations.
 
Helaas door pech van de Belg jullie kwijt geraakt maar wel een mooie route ik volg het grootste gedeelte.
nu via Nijmegen binnendoor naar huis.
 
Helaas door pech van de Belg jullie kwijt geraakt maar wel een mooie route ik volg het grootste gedeelte.
nu via Nijmegen binnendoor naar huis.
Ja klote man, we hebben nog stil gestaan maar hoorde dat de route het niet deed bij ivo en hadden verder ook geen telefoonnummers.... jammer maar hopelijk heb je toch lekker gereden. Wij staan nu in Kleve
 
Balen dat het zo misliep, mijn accu is dus aan vervanging toe blijkt. de motor sloeg af en wilde pas starten na aanduwen, daarna deed hij het gewoon weer maar toen waren we de groep al kwijt.
Sorry allemaal!
Heb met No-Geranium nog een kronkelroute tot nijmegen gereden en toen langs duitsland af naar huis.
Volgende keer beter.
 
Lekkere curryworst met brot gegeten....en MF ers ontmoet. Praatje gemaakt en terug gereden....
 

Bijlagen

  • A8C0482D-69EE-4E0D-91D6-4C672FA77751.jpeg
    A8C0482D-69EE-4E0D-91D6-4C672FA77751.jpeg
    2,5 MB · Weergaven: 34
  • 9B4710C3-8A51-43A2-AC23-E88BDFF65A6F.jpeg
    9B4710C3-8A51-43A2-AC23-E88BDFF65A6F.jpeg
    1,9 MB · Weergaven: 39
  • 144496C5-BF2F-4713-9EC0-4638AA57D722.jpeg
    144496C5-BF2F-4713-9EC0-4638AA57D722.jpeg
    1,2 MB · Weergaven: 37
Balen dat het zo misliep, mijn accu is dus aan vervanging toe blijkt. de motor sloeg af en wilde pas starten na aanduwen, daarna deed hij het gewoon weer maar toen waren we de groep al kwijt.
Sorry allemaal!
Heb met No-Geranium nog een kronkelroute tot nijmegen gereden en toen langs duitsland af naar huis.
Volgende keer beter.
Balen zeg!! En geen excuses nodig, gelukkig ben je nog goed thuis gekomen en een volgende keer beter !!
 
Terug
Bovenaan Onderaan