MeanBlueMan
Moderator a la Pastafari
Echt schandalig zo andermans topic te verpesten, zelfs nadat daar al op gewezen was.
Zo, ON-TOPIC maar weer
De off-topic discussie is inmiddels naar PM verhuisd
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ik ben bij deze reactie gestopt dus als wat ik zeg een herhaling is, sorryDat werkt tegenwoordig echt niet meer.
" had je maar over na moeten denken op het moment dat je zo hard reed en ervandoor ging"
hoewel ik alle keren ben staande gehouden door een ongemarkeerde auto en ik niet mee kan praten over een gemarkeerde auto ben ik dit niet met je eens.Ik bedoelde STOP POLITIE in rood. Ook dat is erg opvallend in je spiegels.
hoewel ik alle keren ben staande gehouden door een ongemarkeerde auto en ik niet mee kan praten over een gemarkeerde auto ben ik dit niet met je eens.
beide keren moest de agent welke mij staande wilde houden mij voorbij om het zo duidelijk te maken, in de spiegels had ik het stop politie aan de zonneklep niet gezien.
ok, 1 keer heb ik het wel gezien maar daar had ik ook voor de rode tekst al kunnen stoppen, mijn rijgedrag was opvallend genoeg toen ze me tegemoet kwamen en ik zag ze keren
Opmerkelijk nietwaar? Soms lijken het net echte mensen................
Ik wil niet zeggen dat alle politiemensen zo zijn (voordat dit dadelijk weer vijandelijk wordt gezien), maar er loopt raar volk tussen
.........
Ik was sarcastisch (daarom de smiley), en zeg daaronder zelfs dat ik niet denk dat het werkt (vandaar de smiley).Tussen 00:00 en 02:00u komen de sterke verhalen blijkbaar naar buiten. Ik schat in dat diegenen die zich zo weinig van gezag aantrekken, dit niet op een openbaar forum melden.
Ik heb gisteren nog de reflexen van weggebruikers gezien tov een naderende sirene en zwaailichten: de helft reed als een mak schaap door, zonder aan de kant te gaan, een deel gooide het voertuig zeer onhandig aan de kant, abrupt.
Slechts enkelen deden het goed, en compenseerde ook de fouten van anderen, zodat de ambulance met enige vaart door kon.
Op de vlucht slaan bij zien van flitslichten en horen sirene is een heel apart gedrag. En geen reflex.
Als je zulk raar oncontroleerbaar gedrag vertoont laat je dus zien niet geschikt te zijn om deel te nemen aan het verkeer en mogen ze hem lekker eeuwig innemen. Druk genoeg op de weg.Enige dat werkt in dit geval als je voor moet komen is door de ene fout te erkennen een denkkader te maken waarmee je de andere foutjes kan wegzetten:
Wees eerlijk en beken dat je fout zat en te hard hebt gereden en dat het je eigen bewuste keuze was. Vanwege deze reden ben je eens dat je een PASSENDE straf verdient. PASSENDE omdat je erkend, maar ook omdat je niet onnodig zwaarder gestraft wilt worden omdat je vervolgens je werk niet meer kan uitvoeren. Probeer dit netjes uit te "onderhandelen" Dit is construct nr 1.
Met bovenstaand construct ga je aanvoeren dat je vlucht gedrag GEEN keuze was maar oncontroleerbaar gedrag wat je niet gewild had. Je was bang of geschrokken. Probeer hiermee je straf of vervolging voor het vluchten te minderen en liefst te voorkomen.
Als je zulk raar oncontroleerbaar gedrag vertoont laat je dus zien niet geschikt te zijn om deel te nemen aan het verkeer en mogen ze hem lekker eeuwig innemen. Druk genoeg op de weg.
Als je zulk raar oncontroleerbaar gedrag vertoont laat je dus zien niet geschikt te zijn om deel te nemen aan het verkeer en mogen ze hem lekker eeuwig innemen. Druk genoeg op de weg.
Ik heb gisteren nog de reflexen van weggebruikers gezien tov een naderende sirene en zwaailichten: de helft reed als een mak schaap door, zonder aan de kant te gaan, een deel gooide het voertuig zeer onhandig aan de kant, abrupt.
Slechts enkelen deden het goed, en compenseerde ook de fouten van anderen, zodat de ambulance met enige vaart door kon.
Op de vlucht slaan bij zien van flitslichten en horen sirene is een heel apart gedrag. En geen reflex.
Miv 2016 zullen dergelijke zaken door de rechtbank aan ons uitbesteed worden.TS kan blij zijn dat er een onbevooroordeelde rechter zijn geval zal bekijken en erover oordelen, maar goed dat het niet een van de moraalridders van het MF is.
Miv 2016 zullen dergelijke zaken door de rechtbank aan ons uitbesteed worden.
Er komt een apart subforum voor, naast Algemene Motorpraat.
Aangewezen users mogen dan stemmen. Uitslag wordt uitspraak.
Miv 2016 zullen dergelijke zaken door de rechtbank aan ons uitbesteed worden.
Er komt een apart subforum voor, naast Algemene Motorpraat.
Aangewezen users mogen dan stemmen. Uitslag wordt uitspraak.
Dat kan zo opgevat worden dat is het risico. Ik weet echter zeker vanwege mijn opleiding, MSc medische biologie, dat vlucht gedrag niet altijd te controleren en te beheersen is. Dat geldt voor iedereen! Het is een evolutionair geimprint gedrag. FFF-> Fight, fright or flight (vechten, verstijven of vluchten/google dit maar) In het geval dat de topic opener een getraind militair, agent of beveiliger is dan kan je moeilijhttp/www.motor-forum.nl/global/templates/motor-forum/images/icons/toolbar/bold.gif?v=1420477471ker appèll doen op dit gedrag omdat je opleiding je juist zo traint om dit te kunnen beheersen.