Regio Haarlem 202: Trektraining

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat balen is, is dat ik 30 juli terug kom van frankrijk.. dus dat is niet echt eeen optie voor mij..
ik zit te kijken voor de 18e... (vakantie)
Sukkel! Ik heb zelfs een plekje op de aanhanger vrij :+ 18e ben ik vrij, maar dan zou ik 16,17 en 18 juli racen... Beetje veel van het goeie.

MRA hier*
 
Laatst bewerkt:
Sukkel! Ik heb zelfs een plekje op de aanhanger vrij :+ 18e ben ik vrij, maar dan zou ik 16,17 en 18 juli racen... Beetje veel van het goeie.

MRA hier*

Joh stomme kut wat zit je hier nou onzin te roepen! :+

Ik neem die R6 elke keer mee naar het circuit met een bord erop "te koop geef mij 8000 euro en neem godverredomme dat ding mee!"
 
er groeit bij mij geen geldboom op me rug :$

de 11e rij ik op spa..

en wil dan misschien liever in september nog een dag boeken
Ken dat gevoel ja.. Heb dit jaar nu 10 dagen staan en als ik alles bij elkaar op tel, schrik ik toch wel een beetje _O-

EDIT: Geen zin om uit te loggen op Jo zn account :+
 
Laatst bewerkt:
gister trouwens,

was bij een vriend die woont in een flat. Ga ik naar huis, liggen er bij de lift 2 jonge gasten op de grond _O- _O-

Volgens mij waren ze knetter stoned of lam, want ze lagen gewoon te pitten _O- _O-
 
Ken dat gevoel ja.. Heb dit jaar nu 10 dagen staan en als ik alles bij elkaar op tel, schrik ik toch wel een beetje _O-

EDIT: Geen zin om uit te loggen op Jo zn account :+

Als ik op pad ga met me camera en tel hoeveel geld ik eigenlijk in een rugzak heb zitten :') dan schrik ik ook wel :') _O-

Ik heb als 't goed is een ohlins stuurdemper dr bij }) O-) :W geld
 
die strook buien komt gvd recht over haarlem/hoofddorp etc :')

50km noord en 50km zuid blijft het droog :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan