Regio Haarlem 202: Trektraining

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W

Jouw ava nu trouwens :9
Untitled-2.gif
 
@ Jo, WAAG HET NIET OM DAT PROSPEED WEEKEND IN JULI TE VERKOPEN!! :(

Jawel, ik kan het me niet veroorloven om of geblesseerd te raken, of 8000 euro de puinpoeier in te rijden. Ik heb dat geld nodig voor m'n studie en m'n vaste lasten en het laatste wat ik nu moet doen is (ernstig) geblesseerd raken.
 
verstandige jongen :+

Ik heb m'n pols al eens dwars door de midden gebroken door een crasg, net voor m'n contractverlenging... Toen maar na 5 weken weer gaan werken om maar m'n contract verlengd te krijgen, is nog steeds niet goed in m'n pols omdat ik te vroeg weer te veel ben gaan belasten. Daar leer je wel van. :P
 
@ johan: ik vind het een verstandige keuze.. geen leuke.. maar goed, je hebt nu een bepaald beeld in je hoofd, knap dat je je eraan houdt! zet hem op!

hmz.. MSL.. ff kijken O-)
 
Ik heb m'n pols al eens dwars door de midden gebroken door een crasg, net voor m'n contractverlenging... Toen maar na 5 weken weer gaan werken om maar m'n contract verlengd te krijgen, is nog steeds niet goed in m'n pols omdat ik te vroeg weer te veel ben gaan belasten. Daar leer je wel van. :P


:} :}
 
Ik heb m'n pols al eens dwars door de midden gebroken door een crasg, net voor m'n contractverlenging... Toen maar na 5 weken weer gaan werken om maar m'n contract verlengd te krijgen, is nog steeds niet goed in m'n pols omdat ik te vroeg weer te veel ben gaan belasten. Daar leer je wel van. :P
hmz.. ben je slimmer dan ikkes :P

ik rij nog steeds :X
 
wat balen is, is dat ik 30 juli terug kom van frankrijk.. dus dat is niet echt eeen optie voor mij..
ik zit te kijken voor de 18e... (vakantie)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan