Dropje73
MF veteraan
- 27 feb 2006
- 36.465
- 6.583
Moeilijke jibberish, volgens mij bedoelde ze met 'ons' gewoon de ruff ryders?
Zou je denken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moeilijke jibberish, volgens mij bedoelde ze met 'ons' gewoon de ruff ryders?
voor € 50,- p.d. zou ik het doen.
Na Geenstijl FM (stem op midnr ) wordt het toch wel eens tijd dat ze met een GeenStijl motor komensmile geenstijl
'Inkoppertje'
Verrek, doe ik het weer, flauw
om hoeveel 'leden' gaat het dan wereldwijd? En waarin onderscheiden jullie je t.o.v. andere 'motorclubs'?
Deze dus:
[afbeelding]
Zou 't lullig voor 'm vinden (en gun 't niemand) maar ik vrees dat ik in m'n broek zeik van 't lachen als 'ie 'm zijdelings in een van baan wisselende auto parkeert......
100% kans dat u me niet aan zag komen...
Dat hele rug breken risico lijkt me vrij klein, je rijdt voornamelijk door de files.. dus een snelheid hoger dan zo'n 50 kmpu haal je toch niet. Vallen doet pijn, maar om er nou zo'n big deal van te maken..
Daar wil de zelfde verzekeraar wel op adverteren.
De slogan:
" 100% kans dat ik u niet aan zag komen"
Just to be known is genoeg hoor voor ons
de rest komt vanzelf
Moet zeggen dat ik ze alleen kende van wat rap videos uit amerika, maar had nog nooit van een nederlandse of europese aftaking van deze club gehoord. Het is dat ik van jou een keer een post zag waar het in stond, maar voor de rest nog nooit ergens gezien in NL of ergens anders in europa. Is het ook niet zo dat het in amerika meer bekend staat als een criminele organisatie ala hells angels?
Een rugzak met wat boeken, yups.Dacht je dat? Als jij met een rugzak met wat boeken op een keukentrapje gaat staan en daar met een salto vanaf springt en op je rug land zou ik verbaasd zijn als je géén rugletsel opliep.
Ik zie er een op de A10 en daarna op de A1 daarna op de A6 .. hij rijd idd rondjes ...
Allemaal Fiber Power reclame, en over de brug richting almere meteen er weer af.. Geen id nog waar hij heen ging volgende keer even volgen
Ik kwam er vandaag ook weer 1 tegen op de A10, met fiber dinges reclame.
Werd ie bijna aangereden koekblkker zonder richting enfin bekend verhaal.
Vervolgens waarschuw ik hem tot 2 keer toe voor een breed olie/diesel spoor op de li. weghelft wat zeker een km of 5 lang was. Rijdt hij er tot 2 keer toe dwars doorheen
motoren komen hier vandaan Silverline – SilverLine Automotive stond op de kenteken plaathouder.
Dat hele rug breken risico lijkt me vrij klein, je rijdt voornamelijk door de files.. dus een snelheid hoger dan zo'n 50 kmpu haal je toch niet. Vallen doet pijn, maar om er nou zo'n big deal van te maken..
Een rugzak met wat boeken, yups.
Een plastick reclamebord icm een fatsoenlijke rugprotector... zie ik geen problemen in.
Wanna bees... Stelletje europese nobodys die teveel tv kijken als je het mij vraagt...
Hadden een uitdaging om een harley te betalen dus rijden op een ouwe GPZ of een Bandit als 'Rough' riders hun rondjes...
Netjes rechtop achter de leider aan natuurlijk...
Pfff...
Maar ik zal het wel allemaal verkeerd begrijpen...
Moet zeggen dat ik ze alleen kende van wat rap videos uit amerika, maar had nog nooit van een nederlandse of europese aftaking van deze club gehoord. Het is dat ik van jou een keer een post zag waar het in stond, maar voor de rest nog nooit ergens gezien in NL of ergens anders in europa. Is het ook niet zo dat het in amerika meer bekend staat als een criminele organisatie ala hells angels?
Inderdaad, je begrijpt het totaal verkeerd
Hater...