reclame rijden ???

zou jij met een sandwitch-bord gaan rijden?

• ja, als het voor een veiligheid-campagne is wel

Stemmen: 9 5,5%
  • nee, levens gevaarlijk zo'n ding!

Stemmen: 111 67,7%
  • ja, alleen als het voor een lekker mona-toetje is

Stemmen: 18 11,0%
  • nee, bennie gek

Stemmen: 26 15,9%

• Totaal aantal stemmers
    164
zag ze ook op de a4 rijden vorige week. Het bord is toch vrij breed en levert onnodig extra gevaar op in files waardoor ze heen knallen (ze reden behoorlijk hard door de file, leek alsof ze zich schaamden voor de borden). Uiteindelijk ook nog voor een schadeverzekeraar R*aal...

Ik rij al jáááááren met reclame.....
ik heb reclame gereden voor Honda/Suzuki/BMW/MQP/Gericke/Nolan /Uvex/Levior/Gearne......
ik rij tegenwoordig reclame voor Yamaha/Kawasaki/Schuberth/Grid/Gerbing/StylMartin/Dane/motorkleding Zaanstad.....

:/

...'t kost wel wat .........

Vorige week vrijdag heb ik er ook een zien rijden. Op de ring Amsterdam voor de Coentunnel, tussen de files door.
Bij hem zat het bord trouwens op de motor gemonteerd. Het bord stak niet buiten de motor uit of zo, dus het lijkt me niet echt lastig qua breedte.

wie wil dat nou niet, voor z'n werk lekker motor rijden de hele dag :)
Denk alleen wel dat je geen last moet hebben van zadelpijn... _O-

Normaal gesproken roepen die statistieken van Reaal bij mij meer vragen op dan ze beantwoorden, maar dit percentage lijkt zowaar wel te kloppen.

Er rijd zoiezo een fazer mee en een deauville, verder een aantal andere niet zo spectaculaire motoren. Het is een betaald baantje, duurt 2 weken ofzo, zijn al week bezig denk ik.
Die borden zitten heel goed vast.

Ik ken iemand die dat doet. Wel leuk uitzendwerk, in de spits beetje rondscheuren op allerlei verschillende motoren, worden namelijk afgewisseld.
Ik weet niet precies waar ze overal rijden. Iig rondjes over a10 en nog wat andere grote wegen in de buurt.

Er rijd zoiezo een fazer mee en een deauville, verder een aantal andere niet zo spectaculaire motoren. Het is een betaald baantje, duurt 2 weken ofzo, zijn al week bezig denk ik.
Die borden zitten heel goed vast.

Ik ken iemand die dat doet. Wel leuk uitzendwerk, in de spits beetje rondscheuren op allerlei verschillende motoren, worden namelijk afgewisseld.
Ik weet niet precies waar ze overal rijden. Iig rondjes over a10 en nog wat andere grote wegen in de buurt.

*D Ochtendje op een V Strom rondgereden! Stonden bijna geen file's dus lekker rustig getourd, idealer kan ik mn bijbaantjes niet verzinnen *O*

zag ze ook op de a4 rijden vorige week. Het bord is toch vrij breed en levert onnodig extra gevaar op in files waardoor ze heen knallen (ze reden behoorlijk hard door de file, leek alsof ze zich schaamden voor de borden). Uiteindelijk ook nog voor een schadeverzekeraar R*aal...

Op de A-1 bij Muiderberg ben ik er ook al een paar keer eentje tegengekomen. Ook die ging redelijk rap tussen de file door. Redelijk agressief zelfs.
En zat af en toe ook nog driftig naar dat bord op zijn rug te gebaren als auto's niet snel genoeg ruimte maakten. :N

Op de A-1 bij Muiderberg ben ik er ook al een paar keer eentje tegengekomen. Ook die ging redelijk rap tussen de file door. Redelijk agressief zelfs.
En zat af en toe ook nog driftig naar dat bord op zijn rug te gebaren als auto's niet snel genoeg ruimte maakten. :N

Wasnt me :N

Gister weer begonnen, dit maal op een mooie KTM 690 sm, top apparaat, vooral langs de Amstel was leuk!

Hoe kom je in godsnaam aan zo'n bijbaan?

Via uitzendbureau, voor een promotiebedrijf. Van toetjes en kauwgom uitdelen tot.......................... motorrijden. Soms zitten ze wel krap in de bezetting, dus als je nog zoekt..

Dan ben ik wel benieuwd wat zoiets betaalt, want 't moet toch een heel behoorlijk uurloon zijn wil ik met zoiets gaan rondrijden :')

Ben niet vies van reclame rijden (zie foto), maar met een bord op de motor rijden gaat echt niet gebeuren! :N
a_MMM_Na.jpg

De enige plek op de motor waar ik wel een bord wil plaatsen is over de kentekenplaat })

Via uitzendbureau, voor een promotiebedrijf. Van toetjes en kauwgom uitdelen tot.......................... motorrijden. Soms zitten ze wel krap in de bezetting, dus als je nog zoekt..

Lijkt me wel gaaf ja! :Y

Deze dus:
full

Zou 't lullig voor 'm vinden (en gun 't niemand) maar ik vrees dat ik in m'n broek zeik van 't lachen als 'ie 'm zijdelings in een van baan wisselende auto parkeert......

100% kans dat u me niet aan zag komen...

Laatst bewerkt:
Deze dus:
[afbeelding]

Zou 't lullig voor 'm vinden (en gun 't niemand) maar ik vrees dat ik in m'n broek zeik van 't lachen als 'ie 'm zijdelings in een van baan wisselende auto parkeert......

100% kans dat u me niet aan zag komen...
_O- Ik vind em wel goed hoor!
Maar zelf zou ik niet met zo'n groot bord willen rijden :X

Terug
Bovenaan Onderaan