Lijkt me niet fijn rijden met zo'n bordik zou wel wat foto's willen zien haha
Er rijd zoiezo een fazer mee en een deauville, verder een aantal andere niet zo spectaculaire motoren. Het is een betaald baantje, duurt 2 weken ofzo, zijn al week bezig denk ik.
Die borden zitten heel goed vast.
Ik ken iemand die dat doet. Wel leuk uitzendwerk, in de spits beetje rondscheuren op allerlei verschillende motoren, worden namelijk afgewisseld.
Ik weet niet precies waar ze overal rijden. Iig rondjes over a10 en nog wat andere grote wegen in de buurt.
zag ze ook op de a4 rijden vorige week. Het bord is toch vrij breed en levert onnodig extra gevaar op in files waardoor ze heen knallen (ze reden behoorlijk hard door de file, leek alsof ze zich schaamden voor de borden). Uiteindelijk ook nog voor een schadeverzekeraar R*aal...
Op de A-1 bij Muiderberg ben ik er ook al een paar keer eentje tegengekomen. Ook die ging redelijk rap tussen de file door. Redelijk agressief zelfs.
En zat af en toe ook nog driftig naar dat bord op zijn rug te gebaren als auto's niet snel genoeg ruimte maakten.
Wasnt me
Gister weer begonnen, dit maal op een mooie KTM 690 sm, top apparaat, vooral langs de Amstel was leuk!
Hoe kom je in godsnaam aan zo'n bijbaan?
Via uitzendbureau, voor een promotiebedrijf. Van toetjes en kauwgom uitdelen tot.......................... motorrijden. Soms zitten ze wel krap in de bezetting, dus als je nog zoekt..
Dan ben ik wel benieuwd wat zoiets betaalt, want 't moet toch een heel behoorlijk uurloon zijn wil ik met zoiets gaan rondrijden
Zolang je maar niet zo'n mega-blik Redbull op je rug moet meezeulen...
www.promodukties.nl, gewoon ff bellen
Deze dus:
[afbeelding]
Zou 't lullig voor 'm vinden (en gun 't niemand) maar ik vrees dat ik in m'n broek zeik van 't lachen als 'ie 'm zijdelings in een van baan wisselende auto parkeert......
100% kans dat u me niet aan zag komen...