Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Racen op een oude CBR (PC25, 31 of 35), part II

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo,net mijn eerste dag zolder ook geregeld
Lijstje is voorlopig:

13 april assen circuitrijden.nl
6 mei assen msh
13 juli assen msl wachtlijst
25 juli zolder msh
15 augustus assen crt

Nu nog even wachten tot msl de dagen op cpz vrijgeeft en kan ik de rest een beetje in gaan delen

Nice!

Vandaag naar de opgedroogde kuip gekeken, en toch nog 2 stukken gevonden die nog een laagje zwart kunnen gebruiken
Dus morgen ff nog een keer spuiten(onderkuip) en dan beginnen met de details
Me snelsluiters waren helaas nog niet binnen

Me laarzen daarentegen wel onderweg
Maar zal allemaal wel Januari worden denk k

Laatst bewerkt:
Meer info via PM graag! ~[/quote]
sorry de xl500 is gisteren net verkocht

Foto's van onze werkplaats!

Beginsituatie:

Het was hard werken

Serieus handwerk:

Maar al gauw waren de eerste sporen van een werkbank zichtbaar:

Enkele uren later:

En uiteindelijk is de werkbank klaar

En het begint op een werkplaats te lijken:

Nu incl. de motoren:

En nu de motoren opknappen

Team Bochtgemist wordt steeds professioneler denk

Wel gaaf om zo'n ding mee te hebben

Zo dat is nog eens een serieus mooi plekje om even lekker te rommelen enzo zeg

Ik heb ook wat nieuws gekocht hoor

Zie hier de nieuwe aanwinst te huizen Alkmaar
Een Honda Cbr600RR uit 2008

Sodeju, wat een gaaf ding!!! Hoop je volgend jaar 's tegen te komen, kan ik 'm in het echt bewonderen
Het is zeker een gaaf ding ja, alleen kan van de winter nog mooi wat dingen aan veranderen want hij is wel nagenoeg standaard namelijk.
En zal je vast wel ergens eens tegenkomen Arjan, komt wel goed denk ik zomaar

Super

Het is zeker een gaaf ding ja, alleen kan van de winter nog mooi wat dingen aan veranderen want hij is wel nagenoeg standaard namelijk.
En zal je vast wel ergens eens tegenkomen Arjan, komt wel goed denk ik zomaar
Is ie standaard nog niet sportief genoeg? Je rem-schakelsetje geeft waarschijnlijk wel problemen ja, maar zijn verdere aanpassingen nog noodzakelijk?

Is ie standaard nog niet sportief genoeg? Je rem-schakelsetje geeft waarschijnlijk wel problemen ja, maar zijn verdere aanpassingen nog noodzakelijk?
Weet ik nog niet, ga morgen even HK erover bellen om even te kijken wat hun adviseren.

Zet een plankje achter de werkbank zodat je banden niet altijd tegen de muur aan liggen, anders zijn die daar straks mooi zwart..

Vraagje:

Ik kan zo goed als geen gebruikte circuitbanden vinden (160 heh ) dus zit te denken aan een 180 achtervelg.
Welke past(of is goed passend te maken met bussen oid, kan tenslotte toch draaien/frezen ) en is hier een beetje mee te rijden?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.