Racen op een GSX-R: #4 TS vervanging!

Grappig detail...

Ik rij Val de Vienne als voorjaarstraining omdat ik niet koud aan de KNMV training in Assen wil beginnen.
Dit omdat de KNMV trainingsdag op de snelle Ruskenhoek is en ik daar mijn tijd wil verbeteren!

Langzame Ruskenhoek:
01:47.644 Roy "R"acing - Suzuki GSX-R 600 2011

Snelle Ruskenhoek:
01:52.687 Roy "R"acing - Suzuki GSX-R 750 2004

Dus ik hoop dat het weer meewerkt en ik die 1:52 naar een 1:48 kan brengen. Nog niet wat het zou moeten zijn, maar 1:52 kan écht niet! :P
Thats the spirit! :t

Ik zal 2 april al heel erg blij zijn met een 1:58 ....:+ Gaat echt niet gebeuren.
En excuus: ik moet de nationale ruskenhoek rijden.
En voor mij worden het wel de eerste circuit kilometers dit jaar.
En vorig jaar amper gereden.
En afgelopen winter weinig kunnen sporten vanwege drukte op het werk.
Ene.... ach zo kan ik nog wel ff doorgaan. 8-)
 
Thats the spirit! :t

Ik zal 2 april al heel erg blij zijn met een 1:58 ....:+ Gaat echt niet gebeuren.
En excuus: ik moet de nationale ruskenhoek rijden.
En voor mij worden het wel de eerste circuit kilometers dit jaar.
En vorig jaar amper gereden.
En afgelopen winter weinig kunnen sporten vanwege drukte op het werk.
Ene.... ach zo kan ik nog wel ff doorgaan. 8-)
Excuses excuses _O-_O-
 
Thats the spirit! :t

Ik zal 2 april al heel erg blij zijn met een 1:58 ....:+ Gaat echt niet gebeuren.
En excuus: ik moet de nationale ruskenhoek rijden.
En voor mij worden het wel de eerste circuit kilometers dit jaar.
En vorig jaar amper gereden.
En afgelopen winter weinig kunnen sporten vanwege drukte op het werk.
Ene.... ach zo kan ik nog wel ff doorgaan. 8-)
Euh nee dat denk ik niet?
Je hebt het over de KNMV testdag op Assen ook toch? Volgens mij rijd dan alles en iedereen de snelle 😍
Ik denk niet dat ze tussen de sessies pylonnen gaan verplaatsen ofzo.

Michael vd Mark is er dan ook zag ik in de app. Tot nu toe 14 deelnemers in mijn groep de SSP maar rijden ook de Twins in dus ben iig niet de minst snelle van de groep haha. Al zal (oa) de heer Wikselaar (@Wikky151) , van Straalen en Smits rondjes om me kunnen rijden haha.
 
Euh nee dat denk ik niet?
Je hebt het over de KNMV testdag op Assen ook toch? Volgens mij rijd dan alles en iedereen de snelle 😍
Ik denk niet dat ze tussen de sessies pylonnen gaan verplaatsen ofzo.
Vorige 2 jaar moesten we met de "Classics" de langzame ruskenhoek rijden.
Het is een krankzinnig gedoe met 2 varianten op een circuit, wachten op een enorm zwaar ongeval. Om maar krampachtig veilig proberen te zijn.

Ik en de anderen willen graag de snelle variant rijden, maar de rest van het jaar rijden we dan weer de langzame ruskenhoek. :')
 
Vorige 2 jaar moesten we met de "Classics" de langzame ruskenhoek rijden.
Het is een krankzinnig gedoe met 2 varianten op een circuit, wachten op een enorm zwaar ongeval. Om maar krampachtig veilig proberen te zijn.

Ik en de anderen willen graag de snelle variant rijden, maar de rest van het jaar rijden we dan weer de langzame ruskenhoek. :')
Aaaaah. Nou mooie om aan te kaarten, uit het oogpunt veiligheid graag gewoon iedereen op de snelle. Probeer een zooi mensen mee te krijgen en geef dit aan bij de briefing of al van te voren, nog beter. Iedereen mailen.
 
Hier de brommers vorige week ingekrat. samen met wat bekende en forummers.
en tandjes wat past er veel op een krat met beetje knutselen.
maandag vliegen richting cartagena.

veel plezier op de eerste trackdays weer :} :t
Leuke baan roy, ben ik vorig jaar geweest

Bekijk bijlage 1985150Bekijk bijlage 1985151
Hier dezelfde riedel doorlopen. Morgen ook ff vliegen en dan lekker in de Spaanse zon wat rondjes rijden. Zin in. We hebben elkaar kort gesproken bij het inkratten.
 
Aaaaah. Nou mooie om aan te kaarten, uit het oogpunt veiligheid graag gewoon iedereen op de snelle. Probeer een zooi mensen mee te krijgen en geef dit aan bij de briefing of al van te voren, nog beter. Iedereen mailen.
Neu, het kost mij al energie en inzet genoeg om met mijn spul daadwerkelijk actief te zijn. De discussie rondom de ruskenhoek bemoei ik mij niet MEER mee.
Zolang Hennie Lentink en de KNMV het niet met elkaar eens zijn gaat daar ook niks in veranderen, helaas.
 
Hier de brommers vorige week ingekrat. samen met wat bekende en forummers.
en tandjes wat past er veel op een krat met beetje knutselen.
maandag vliegen richting cartagena.

veel plezier op de eerste trackdays weer :} :t
Leuke baan roy, ben ik vorig jaar geweest

Bekijk bijlage 1985150Bekijk bijlage 1985151
was dit op het terrein van Transhumal zelf in Belgie??
dit is anders in mijn hometown:t
 
Struickrovert heeft volledig vertrouwen in de afloop van…
 

Bijlagen

  • EBB2D12E-B9A1-4DB1-BC7F-86AA7BED7C28.png
    EBB2D12E-B9A1-4DB1-BC7F-86AA7BED7C28.png
    400,8 KB · Weergaven: 0
  • F7A4514D-A575-4477-8E3D-6053C6C4E733.jpeg
    F7A4514D-A575-4477-8E3D-6053C6C4E733.jpeg
    281,4 KB · Weergaven: 0
  • 0C95D900-AB7A-4B8A-A84F-1400D9D30B7A.jpeg
    0C95D900-AB7A-4B8A-A84F-1400D9D30B7A.jpeg
    328,9 KB · Weergaven: 0
  • DEE07F4C-6481-48A4-925A-4106A2D8F3C3.jpeg
    DEE07F4C-6481-48A4-925A-4106A2D8F3C3.jpeg
    277,1 KB · Weergaven: 0
  • 1157BF31-A127-44C3-B65C-1EBBD74B36C4.png
    1157BF31-A127-44C3-B65C-1EBBD74B36C4.png
    283,7 KB · Weergaven: 0
Daar wordt je toch niet sneller van?

-Ik moet wel zeggen, mijn schone achterwiel krijgt as we speak een verse slick haha.

- en, veel schoner dan dit wordt ie niet:+
Niet sneller, maar als je niet op zo’n vieze vet slak rond rijdt, maar het spul wat knap schoon houdt, kun je wel direct zien als er ergens iets begint te zweten of lekken.

Persoonlijk trek ik na een dag rijden altijd m’n onder en zijkuipen eraf en maak de hele motor schoon.
 
Doe je absoluut goed JC!
Later, wanneer ik groot ben en mooi gespoten kappen heb, zal ik dat wellicht ook doen.
Nu is alleen mijn blok schoon :)

Btw; Ik zoek nog een powercommander voor de SRAD750 injectie die ik ook heb staan. Heeft iemand er nog 1 liggen?
Ik heb er 1 voor k123 600/750 gekocht, maar die heeft andere stekkers... Mocht iemand geïnteresseerd zijn.
 
Ja 12 april vrij rijden, 13 april race in de sport 600 :)
Gezellig! Wat rijdt je ook al weer? Zal eens opletten. Zal mijn box nummer hier wel doorgeven tegen die tijd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pilz
Terug
Bovenaan Onderaan