Race tweeling is de pineut

wij hebben de dag erna de motorfietsen op de testbank gezet.





170 km/h op de testbank dus dat is zonder wrijving van de banden op het wegdek zonder luchtweerstand en zonder duo passagier.

( Op moment van staandehouding had ik me vriendin achterop. )

Ja ik snap dat je er mee heb kunnen kloten en hem teruggedraait of iets dergelijk maar is dat niet een erg slap excuus van de Ovj om mijn testbank meting van tafel af te vegen?
]

Dus je hebt een uitdraai van een dag later tegenover een verklaring van een beedigd ambtenaar...Denk dat de keus niet zo moeilijk is voor de rechter.
Dan had je op het moment zelf met agent aan moeten tonen dat hij 25kw is en dus niet zo hard kan.

Dan hadden de agenten die wel 210 moesten rijden om ons bij te trekken de motorfietsen lekker in beslag moeten nemen en een technische onderzoek ernaar laten doen?

]

En waarom dan? krijgen ze het wel heel druk als ze ieder voertuig in beslag moeten nemen voor technische keuring.

Gaat er dan geen lampje branden als je twee 18 jarige bestuurders staandehoud voor 100 % overschrijding van de max snelheid en de motorfietsen op papier 25 kw zijn?
]

ER ging bij jullie ook geen lichtje branden dat je met te hard rijden je rijbewijs weleens kwijt kunt raken....ja toen je werd staandegehouden.


Niet alleen om deze reden vecht ik deze bekeuring aan.
Ook zijn wij beide op 1 meting bekeurd wat ook niet mag.
Wij reden duidelijk anderesnelheden tegenover elkaar.

Ook weet ik zeker dat deze agenten zoals in het Pv staat beschreven 1 km met de snelheid 200km/h 100 meter achter ons hebben gereden.

]

Hier spreek je jezelf tegen als je zeker weet dat hij met 200 km achter je heeft gereden een kilometer lang dan heb jij dat dus ook gereden.

Rest van je verhaal zitten ook wat tegenstrijdigheden in....
Maar om een lang verhaal kort te maken ik denk niet dat de rechter heel erg onder de indruk zal zijn van dit verhaal.
 
Laatst bewerkt:
Binnen 6 maanden word deze zaak behandeld.
Nu nog 3 maanden wachten op me rijbewijs.


intussentijd ga ik maar wat meer circuit dagen inplannen. :]
Niet om vervelend te doen, want ik weet het echt niet, maar is voor het rijden op een circuit dan geen rijbewijs vereist? Of geldt dat alleen voor races?
 
Niet om vervelend te doen, want ik weet het echt niet, maar is voor het rijden op een circuit dan geen rijbewijs vereist? Of geldt dat alleen voor races?

Nee is niet nodig ook niet met races.

Alleen lelystad vereist een rijbewijs maar de "echte" circuits is prive terrein en dus geen rijbewijs vereist.
Rijbewijs is alleen nodig op de openbare weg.
 
~
Dus je hebt een uitdraai van een dag later tegenover een verklaring van een beedigd ambtenaar...Denk dat de keus niet zo moeilijk is voor de rechter.
Dan had je op het moment zelf met agent aan moeten tonen dat hij 25kw is en dus niet zo hard kan.

Dit staat toch op mijn kenteken papieren dat de fiets 25 kw is?



'''Hier spreek je jezelf tegen als je zeker weet dat hij met 200 km achter je heeft gereden een kilometer lang dan heb jij dat dus ook gereden. ''''


Daar heb je gelijk in heb die zin een beetje slecht verwoord heb hem ook ge edit.
Lees wat ik erna heb typt daar gaat het over.

Verder als ik jou meningen zo lees heeft elk argument natuurlijk twee kanten.
We zullen zien wat de rechter allemaal gaat zeggen hierover.

Bedankt voor je mening. *D
 
\
Dus je hebt een uitdraai van een dag later tegenover een verklaring van een beedigd ambtenaar...Denk dat de keus niet zo moeilijk is voor de rechter.
Dan had je op het moment zelf met agent aan moeten tonen dat hij 25kw is en dus niet zo hard kan.

Dit staat toch op mijn kenteken papieren dat de fiets 25 kw is?



'''Hier spreek je jezelf tegen als je zeker weet dat hij met 200 km achter je heeft gereden een kilometer lang dan heb jij dat dus ook gereden. ''''


Daar heb je gelijk in heb die zin een beetje slecht verwoord heb hem ook ge edit.
Lees wat ik erna heb typt daar gaat het over.

Verder als ik jou meningen zo lees heeft elk argument natuurlijk twee kanten.
We zullen zien wat de rechter allemaal gaat zeggen hierover.

Bedankt voor je mening. *D


Dat is mijn hele punt ;)

Veel succes met de rechtzaak hoop natuurlijk dat jullie je rijbewijs snel terug krijgen.
 
5 Juli Kanton rechter.
Dan word er mischien wat serieuzer naar de zaak gekeken en eventuele sanctie's opgelegt als de rechter het eens is met de OVJ.
 
Succes!



Ik weet dat jullie fout zaten maar ik vind wel dat jullie zaak 'eerlijk' behandeld moeten worden, niet meer, niet minder.
 
\
Dus je hebt een uitdraai van een dag later tegenover een verklaring van een beedigd ambtenaar...Denk dat de keus niet zo moeilijk is voor de rechter.
Dan had je op het moment zelf met agent aan moeten tonen dat hij 25kw is en dus niet zo hard kan.

Dit staat toch op mijn kenteken papieren dat de fiets 25 kw is?



'''Hier spreek je jezelf tegen als je zeker weet dat hij met 200 km achter je heeft gereden een kilometer lang dan heb jij dat dus ook gereden. ''''


Daar heb je gelijk in heb die zin een beetje slecht verwoord heb hem ook ge edit.
Lees wat ik erna heb typt daar gaat het over.

Verder als ik jou meningen zo lees heeft elk argument natuurlijk twee kanten.
We zullen zien wat de rechter allemaal gaat zeggen hierover.

Bedankt voor je mening. *D


Dat iets op je papieren staat betekend niet dat hij dat ook werkelijk nog is. Is hij dat niet krijg je ernaast ook nog gezeik met de verzekering, reed je zonder rijbewijs, en wie weet nog wel meer ;) .
 
Dit word nog even op de blaartjes zitten deze zomer zonder rijbewijs.

Klaagschrift werd behandeld maar er word heel stereo type naar dit soort zaken gekeken.
ze leggen de verklaringen van de agenten erbij en onze verklaringen en daar blijft het bij.

Er werd verder nergens naar gekeken dus kon dit eigenlijk al verwachten.
Dat gebeurd pas waneer de zaak voorkomt en worden allerlij tegenargumenten van onze verdediging naast elkaar gelegt om te bewijzen dat de meetwijze van de agenten incorrect was of niet dat beslist de rechter maar.

Tot nu toe staan wij heel sterk in deze zaak en zou graag de uitspraak van de rechter willen horen.

Binnen 6 maanden word deze zaak behandeld.
Nu nog 3 maanden wachten op me rijbewijs.


intussentijd ga ik maar wat meer circuit dagen inplannen. :]
Je hebt misschien iets te snel gereden, maar heb je daarom ook onveilig gereden / het andere verkeer in gevaar gebracht?
 
Terug
Bovenaan Onderaan