Lekker!55,1PKaas op de testbank
Kun je nog cancelen?Nope uitdraai...
Mijn kitje wat ik bij hun bestelde duurde ook 2 weken.Bij de garage, al 2 weken, moet 25kw worden, setje moet uit Duitsland komen, maar die *&@&^@# duitsers schieten niet op
Kan nog 2 weken duren vertelde de dealer mij gister....
Hop snel foto's!!
Dus hij is wel of niet 25kW??Mijn kitje wat ik bij hun bestelde duurde ook 2 weken.
Mijne kan officieel ook niet op kenteken 25kw
Heb ik dan ook niet gedaan, op mijn kenteken staat nu bij KW: -
dus vind het wel prima zo.
Dankje, Karl!Potverrrrr wat zie die tank er netjes uit
Blauw zit er ook al op...Strak tankie *
Blauw is afgeplakt en het zwarte randje zit er ook op!
Zwart is nu aan het bakken en over twee uur klaar!
Dan kan de blanke lak eroverheen!
Ik denk dat ik vanvond wel klaar is!
Spuitbus (mensen zouden me voor gek verklaren, maar het is op studentbudget,he!Hoe spuit jij dat?
Spuitbus, of compressor?
In de schuur, of stofvrije ruimte?
Verwarmd, of gewoon bij -20?
Ziet er strak uit man!
Spuitbus (mensen zouden me voor gek verklaren, maar het is op studentbudget,he!)
In de schuur... alles afgeplakt, bijna geen last van stof hoor.
Verwarmd... strak 20 graden. Bij -20 werkt het ook. Alleen dan droogt de verf niet, maar bevriest t het. Heel gaaf effect.
Overigens... ik heb de tape verwijdert en.... Kut!
Een stuk van de tape is uit elkaargevallen en die krijg ik dus niet goed weg.
Ik hoop dat als ik het ga 'colorsanden' dat het er dan mooi mee vanaf komt. Overigens is het zwart ook niet zo lekker gegaan. Niet helemaal strak, kudt!
Dus ook na het schuren effe over trekken met een sleper.
Verder is het mooi gelukt. Zal kijken of ik na ons 2e kerstdagdiner (prachtig scrabbelwoord) nog een fotootje dr tussen kan krijgen!
Weet ik veel... lak verneuken door perfect glanzende lak met schuurpapier te lijf te gaan...En nu in normaal Nederlands?
Weet ik veel... lak verneuken door perfect glanzende lak met schuurpapier te lijf te gaan...
Zodat ik er, daarna, blanke lak overheen kan zetten
en @Djeepert
At your service!
[afbeelding]
Ik zit trouwens enorm te twijfelen of ik dat zwart over ga doen. Het is maar aan één kant niet strak en de kans dat ik weer hélemaal overnieuw kan beginnen is me eigenlijk een beetje te groot. Kijk maar goed naar de foto, dan zie je dat het zwart niet helemaal strak is.
Ik ga nu op mijn sCo0tAh naar Son toe (kilometertje of 15 in de kou) naar Groenevelt Motoren. Stickertjes halen... mooie Oldskool Honda Vleugeltjes!
van boven naar beneden, blauw,goud,wit,rood,wit,goud,zwart, witWord ik gek of zie ik nergens zwart, maar alleen blauw?
Trouwens meneer de smurf... volgens mij heb ik ook het smurfenvirusvan boven naar beneden, blauw,goud,wit,rood,wit,goud,zwart, wit
Ik heb ervoor geleden...
Ik voel m'n tenen niet meer....
Ik ben in en in koud...
Maar.... ik heb ze wel!
[afbeelding]
Die hadden ze wel, de originele die de racedivisie van Honda vroeger gebruikte. Helaas zat daar dan ook een navenant prijskaartje aan: €27,90 per stuk!Nice
Dacht eigenlijk dat je voor de vleugels met Honda eronder ging..
Die hadden ze wel, de originele die de racedivisie van Honda vroeger gebruikte. Helaas zat daar dan ook een navenant prijskaartje aan: €27,90 per stuk!Dat ging mij net te ver!
Ik ben hier ook blij mee