rubberduck33
MF veteraan
Goed bezig nickel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De NC21... als ik het andere frame pak, kan ik bij die andere precies t zelfde gaan doen... en nu hoeft dat maar bij 1 motort.... scheelt weer wat!Hey Nick! En de andere mensen
Je werkt iig nauwkeurig, netjes de kabeltjes gelabeld en alles! Maar ik welk frame zit nu dat scheurtje, de NC21 of de NC24? Kan je niet gewoon het andere frame pakken?
Vandaag was het goed sleutelweer, helaas bij gebrek aan onderdelen voor de motor maar wat aan mn sCoOtâH (Yamaha Neo's, jippie ) gedaan
De NC21... als ik het andere frame pak, kan ik bij die andere precies t zelfde gaan doen... en nu hoeft dat maar bij 1 motort.... scheelt weer wat!
Overigens moet ik ook weer eens wat aan mijn 'sCoOtâH' gaan doen... die knalpijp van mij (Yasuni Power! ) roest onder mijn kont weg! Kan ik die ook gelijk polijsten als ik de VFR's motorische anus (lees: uitlaat) ga polijsten. En dan ook mee de 'sCoOtâH' weer afstellen, want ik wordt eruit gereden hier, door mensen op grote enge motorfietsen!
Maar scootergezever hoort hier natuurlijk niet thuis!
Wil je met je scooter een motorfiets voorblijven moet er wel wat geks gebeuren haha. Ik heb de mijne LC gemaakt, was leuk om effe te doen. Het verschil is, als ik vroeger een scooter had die 110 haalde vond ik dat heel wat, nou niet meer. Lang leve de motor
Maar idd niet teveel over ouwehoeren, want dat wordt je niet meer serieus genomen
Wel klote dat je nou dat hele frame los moet maken. Daar zou bij mij de moed toch aardig van in de schoenen zinken. Aan de andere kant, heb je wel gelegenheid álles goed te doen Nu wachten tot het behoorlijk sleutelweer is!
ohja, met een beetje geluk aanstaande zondag effe naar die andere NC24 kijken
Guess what... it did!
Ik werd er onderhand gewoon echt misselijk van toen ik die barst zag zitten...
Echt een ' ' gevoel!
Thanx!Laatst zelf een NC30 aangeschaft, Hoop dat je dr wat moois van maakt
Ha die Karl!Hey Nick!
Schuiven van die ouwe carbs schoonmaken? kan je niet beter beginnen aan de motor itzelf? Straks heb je 4 perfecte setjes carburateurs en niks om ze op te zetten
Maarrrr goed, het is fokking koud en aan kleinere onderdelen kan je binnen klussen. Dus ik begrijp je heel goed
zondag effe retourtje groningen, naar die nc24 kijken
Groeten, Karl
Ha die Karl!
Probleem één: het blok zit vast en ik krijg 'm niet los
Daarna is t geen werk...
Op mijn verjaardag naar Groningen!? Mooie manier om t te vieren, toch!
Succes Zondag!
Kijk, da's altijd mooi! Karl is m'n verjaardag niet vergeten!HeeyNigger NickerNickel
JIJ bent vandaag jarig. Gefeliciteerd!
Jammer dat je het frame niet hebt kunnen laten lassen, maar goed dat ding loopt niet weg. Ik heb vandaag die Rothmans gekocht, voor de beloofde pics: zie Vodkat's topic!
Groeten (proost?)
Karl
Ik ga denk ik eerst maar eens stage lopen bij NC35 RaceHey Nick!
Je hebt geen half werk geleverd zeg! Tegen de tijd dat je klaar bent met die motor kan je aan de slag als hoofd werkplaats bij een motorzaak. Snel dat scheurtje laten lassen, zodat je nog weet hoe alles terug moet!
Bedankt voor je reactie op mn PM, ik hou je op de hoogte!\
Karl
Nog nie genoeg foto'shebbe u ook pictures????
goed bezig man.
Nog nie genoeg foto's
Het werk ligt nog effe stil, Bert... mijn buikkie heeft besloten een Mahatma Ghandi (Hongerstaking! ) op te pakken. Ik heb al sinds zondagavond (eigelijk zondagmiddag want daar heb ik alles van uitgekotst ) niet meer gegeten en ik heb ook geen honger. Mijn ma heeft hier nu als maatregel op gesteld, dat ik pas weer mag gaan sleutelen als ik weer normaal kan eten. Dusja...