- Onderwerp starter
Nogmaals bedankt daarvoor!Ik kan me nog herinneren, dat ik een brede grijns op mijn smoel had, toen ik het verlossende antwoord typte
Jij kon lachen en ik ook, want ik kon verder...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nogmaals bedankt daarvoor!Ik kan me nog herinneren, dat ik een brede grijns op mijn smoel had, toen ik het verlossende antwoord typte
onzin iedereen met een 400 is welkom meeste mensen kennen elkaar al wel, maar dat wil niet zeggen dat we geen nieuwe 400 eigenaren willen leren kennen in tegendeel zelfs, daarom is het forum opgezet400-forum is toch een beetje een vriendengroepje waar ik niet bij hoor zeg maar
Een elastiekje!!?? Waar??!! Oh, nee!! God, nee!!hm.. hier is de winterschilder langs geweest.. alles is wit toch wel mooi
enneuh.. je weet dat er een elastiekje om je uitlaatbocht zit?
och jongen, heb ik daar toch even je leven gered door je te zeggen dat er een elastiekje om je bochten zit! ... als je mij toch eens niet had zegEen elastiekje!!?? Waar??!! Oh, nee!! God, nee!!
VRIENDJE WHEELIE, ER ZIT EEN ELASTIEKJE OM MIJN UITLAATBOCHT!!!
Die zit er om heen om de flenzen omhoog te houden...
Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje!och jongen, heb ik daar toch even je leven gered door je te zeggen dat er een elastiekje om je bochten zit! ... als je mij toch eens niet had zeg
dan had je wel iemand anders
Jij als CBR400 liefhebber moet eigenlijk eens de nieuwe MOTORmagazine scoren... daar staat een artikel in over een NC29, geen NC23, maar toch!damn, niveautje hoor
maar weer ff ontopic gaan.. ben jaloers op je motoren*/sleutelplek/doorzettingsvermogen
* allemaal samen natuurlijk lang niet zo mooi als de mijne, maar toch niet verkeerd
En.................hoe ziet ie er nu uit ?En een uurtje later...
[afbeelding]
Nog steeds zoEn.................hoe ziet ie er nu uit ?
Vond ik dus ook... zelfs in een verwarmde schuur!kick
Ik wilde vandaag ook wat sleutelen, maar het is veel te koud man
Ja, dat klopt wel, maar ik kan nu even niets motorisch doen... want ik heb mijn pa's hulp nodig (2 handen is toch niet genoeg... ) om die achterste uitlaatbochten te monteren. Daarna ga ik m eerst helemaal in elkaar zetten en afbouwen. Tot mijn pa tijd en zin heeft vermaak ik mezelf maar met optisch gedoe... maar het plan is als volgt: (sommige dingen zoals die tank tussendoor... en eigenlijk alles wat op de NC21 komt ook op de NC24 weer terug zetten.)Hey Nick, wat is eigenlijk het plan de campagne?
Welke onderdelen van welke motor ga je op welke andere motor zetten? Je wilt van de zomer toch zeker je RBW én een goeie motor hebben
Is het niet slim om eerst het technische gedeelte goed te krijgen, alles werkend, goed onderhouden, goed afgesteld en goed rijdend en dán pas aan het uitdeuk, ontroest, spuitwerk enzo te beginnen?
Groeten, Karl
Ik zit nu te eten en dan gaan m'n pa en ik aan het werk!nog wat gedaan dit weekend?
tis relatief warm..