Project VFR 400: Two-into-one

400-forum is toch een beetje een vriendengroepje waar ik niet bij hoor zeg maar ;)
onzin :) iedereen met een 400 :+ is welkom *O* meeste mensen kennen elkaar al wel, maar dat wil niet zeggen dat we geen nieuwe 400 eigenaren willen leren kennen ;) in tegendeel zelfs, daarom is het forum opgezet :P

Laatst bewerkt:
Effe kort updateje...

Vandaag met m'n pa de NC24 eens gemolesteerd. Blok eruit, mijn ergste nachtmerrie....
Toch gebeurt. |(

Maarja nu is in ieder geval wel eindelijk 'het' eronderuit!! *O*
full

Nu is het idee zo (om nooit meer dit gezeik te hebben! |( ) we snijde de achterst bochtjes door, lassen er een pijpje overheen en maken daar een soort flensje van... vergemakkelijkt een hoop! :P

Laatst bewerkt:
Zo stond de gemolesteerde NC24 erbij... ik heb medelijden met het 'r. '(
Het is niet anders, ze is dood. Haar ziel zal voortleven in de NC21, als deze klaar is en misschien met een beetje geluk zullen we haar ooit weer tot leven wekken! :Y
full

Overigens...
Als ik dit beeld zie vanuit mijn knusse (en verwarmde *D ) schuurtje krijg ik helemaal de neiging er 'Winterproject VFR 400: Two-into-one' van te maken... O-)
full

(Deze foto heb ik trouwens om 17.00 uur gemaakt.... wist ik veel dat er, een kleine 4 uur later, dik 15cm sneeuw zou liggen :P )

Laatst bewerkt:
hm.. hier is de winterschilder langs geweest.. alles is wit *O* toch wel mooi :)

enneuh.. je weet dat er een elastiekje om je uitlaatbocht zit? :P

hm.. hier is de winterschilder langs geweest.. alles is wit *O* toch wel mooi :)

enneuh.. je weet dat er een elastiekje om je uitlaatbocht zit? :P
Een elastiekje!!?? :o Waar??!! :? Oh, nee!! God, nee!!

VRIENDJE WHEELIE, ER ZIT EEN ELASTIEKJE OM MIJN UITLAATBOCHT!!!

Die zit er om heen om de flenzen omhoog te houden... :Y

Een elastiekje!!?? :o Waar??!! :? Oh, nee!! God, nee!!

VRIENDJE WHEELIE, ER ZIT EEN ELASTIEKJE OM MIJN UITLAATBOCHT!!!

Die zit er om heen om de flenzen omhoog te houden... :Y
och jongen, heb ik daar toch even je leven gered door je te zeggen dat er een elastiekje om je bochten zit! ... als je mij toch eens niet had zeg :} *O*

dan had je wel iemand anders :')

och jongen, heb ik daar toch even je leven gered door je te zeggen dat er een elastiekje om je bochten zit! ... als je mij toch eens niet had zeg :} *O*

dan had je wel iemand anders :')
Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :} Dankje! :}

damn, niveautje hoor :')

maar weer ff ontopic gaan.. ben jaloers op je motoren*/sleutelplek/doorzettingsvermogen :X

* allemaal samen natuurlijk lang niet zo mooi als de mijne, maar toch niet verkeerd :P

damn, niveautje hoor :')

maar weer ff ontopic gaan.. ben jaloers op je motoren*/sleutelplek/doorzettingsvermogen :X

* allemaal samen natuurlijk lang niet zo mooi als de mijne, maar toch niet verkeerd :P
Jij als CBR400 liefhebber moet eigenlijk eens de nieuwe MOTORmagazine scoren... daar staat een artikel in over een NC29, geen NC23, maar toch! :Y

*Jaloezie, staat genoteerd*

Laatst bewerkt:
Klein updateje

Ik was gisteren begonnen alle lak van de tank van de NC21 te halen (die fluorgele dus :X ) want de lak die erop zat reageerde met mijn nieuwe primer. Dus... schuurschijf erover.
full

En.................hoe ziet ie er nu uit ? :P
Nog steeds zo :P

Met een beetje mazzel ben ik dalijk lekker snel klaar met mn Engelshuiswerk, dan kan ik er nog effen tegenaan en hoop ik m vanavond kaal te hebben! :Y

Had gekund... achteraf misschien ook handigerderderder geweest... maarja...

Engelshuiswerk was niet op tijd af... -O-

Dus niet meer verder kunnnen gaan...

Vanmiddag nog wel effe gebeunt, maar had flinke koppijn en het geluid van een boor is dan niet héél prettig...

Overigens alsnog maar afbijt gehaald... :P
Zit er nu op... morgen effe foto's maken...

Nu ga ik weer verder naar PSV (in een leeg stadion :X ) kijken, die keihard ge0wned worden door Atletico Madrid! :Y

(Voor de PSV-fans... Voetbal boeit mij in de verste verte niet... maar Numb3rs is nog niet begonnen, dus tot die tijd! :W )

Laatst bewerkt:
kick :9

Ik wilde vandaag ook wat sleutelen, maar het is veel te koud man :X

Hey Nick, wat is eigenlijk het plan de campagne?

Welke onderdelen van welke motor ga je op welke andere motor zetten? Je wilt van de zomer toch zeker je RBW én een goeie motor hebben :9

Is het niet slim om eerst het technische gedeelte goed te krijgen, alles werkend, goed onderhouden, goed afgesteld en goed rijdend en dán pas aan het uitdeuk, ontroest, spuitwerk enzo te beginnen?

Groeten, Karl

Hey Nick, wat is eigenlijk het plan de campagne?

Welke onderdelen van welke motor ga je op welke andere motor zetten? Je wilt van de zomer toch zeker je RBW én een goeie motor hebben :9

Is het niet slim om eerst het technische gedeelte goed te krijgen, alles werkend, goed onderhouden, goed afgesteld en goed rijdend en dán pas aan het uitdeuk, ontroest, spuitwerk enzo te beginnen?

Groeten, Karl
Ja, dat klopt wel, maar ik kan nu even niets motorisch doen... want ik heb mijn pa's hulp nodig (2 handen is toch niet genoeg... :N ) om die achterste uitlaatbochten te monteren. Daarna ga ik m eerst helemaal in elkaar zetten en afbouwen. Tot mijn pa tijd en zin heeft vermaak ik mezelf maar met optisch gedoe... maar het plan is als volgt: (sommige dingen zoals die tank tussendoor... en eigenlijk alles wat op de NC21 komt ook op de NC24 weer terug zetten.)

Uitlaatbochten monteren;
Schokbreker monteren;
Achterbrug monteren;
Wielen spuiten (Goud);
Achterwiel monteren;
Subframe e.d. monteren;
Uitlaatdemper monteren (Dan kunnen we 'm eindelijk met zn echte stem geluid beluisteren. :9~ )
Voorvorken etc. demonteren;
Voorvork NC24 op de NC21 monteren;
Voorwiel monteren;

Vanaf hier komt het optische, veel spuit en plamuurwerk dus. (ik zal wel tussendoor zoveel mogelijk proberen te doen, maar alles zal niet lukken.)

Ben je zo weer een beetje gerustgesteld, Karl? :P

Haha was vooral nieuwsgierigheid hoor!

Ik maakte me wel een béétje zorgen als ik zo de foto's zag van die 2 halve VFR'etjes :+

Groeten, Karl

PS, ik ga jou effe een PM'etje sturen

nog wat gedaan dit weekend? :9

tis relatief warm..

Terug
Bovenaan Onderaan