Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Project VFR 400: Two-into-one

Lolbroeken

Ik heb niet meer zoveel gereageerd omdat ik een beetje moe word van de tegenslagen...

De koppeling verbrand WEER!

En daarbij heb ik de verkeerde kleur blauw meegekregen, de RAL klopt, maar de kleur is heel anders... ik moet effe frisse wind in m'n kop krijgen en er weer tegenaan...

Het is alleen tot op heden windstil

Je mag anders wel even achter me uitlaat staan, geef ik even gas, tocht het ff door

Vind het wel beetje lullig voor je.

Dat de koppeling weer verbrand is, is niet normaal. Wat heb je allemaal vervangen? Alle platen en veertjes? Heb je wel de goede olie?

of het ligt er natuurlijk aan dat je je motorrijbewijs niet hebt en niet weet hoe te rijden

Hm da's idd irritant..

Tip vd dag.

Organiseer een VFR400 BBQ. Gewoon je ouders' achtertuin annexeren, klaar. Dan nodig je mij en de rest uit vanaf 16:00u en Roel en Bert vanaf 12:00u.

Mocht de motor dan nog niet af zijn, kan je Roel en Bert ook stomdronken voeren. Dan blijven ze slapen op de banken in je woonkamer en hebben ze de volgende dag de héle dag de tijd.

Je hebt kans dat ik dan stiekem om 15:00 kom, dan kan ik alvast het bier opdrinken en jullie tips geven.

Groeten, Karl

Misschien hoe dan ook geen slecht plan

Heb gisteren een BBQ van Oliepeil gehad en dat was ook ongelooflijk leuk, dus wie weet

Ik zal mijn ma en pa eens vragen naar de mogelijkheid

@ Nick; Hoe krijg je het voor elkaar om die koppeling er weer uit te branden

Hoe krijg je het voor elkaar om die koppeling er weer uit te branden

Ik zit eigenlijk te denken dat er iets is met de montage...
Niet meteen een aanval op jou hoor nick, maar het lijkt erop dat je koppeling blijft slippen (en dus verbrand).
Heb je geen vergelijkings materiaal (je hebt toch meerdere blokken) ter controle?
Ik heb mijn koppeling ook uit elkaar gehad, misschien dat ik een keertje kan komen kijken?
Een extra paar ogen is altijd fijn denk ik dan!
Groeten en succes

Je mag best een keertje langskomen hoor

Wie weet zie jij iets wat ik niet zie

Misschien hoe dan ook geen slecht plan

Heb gisteren een BBQ van Oliepeil gehad en dat was ook ongelooflijk leuk, dus wie weet

Ik zal mijn ma en pa eens vragen naar de mogelijkheid

Ja, organiseer jij eens die BBQ

Als je aan het eind vd BBQ een goed functionerende motor hebt, sla je 2 vliegen in 1 klap. Dan kan je mooi een einde breien aan dit topic en blijven wij ouwezeikstralen dat je moet opschieten met je rbw

ah een clifhanger bij het mysterie van de verbrande koppelingsplaten.

leuk topic, lees ook maar mee

ah een clifhanger bij het mysterie van de verbrande koppelingsplaten.

leuk topic, lees ook maar mee
Is nie lollig

Volgende week heb ik vrij, is de week voor ik naar Blanes ga... ik ga dan de boel maar eens los/open trekken en kijken hoe of wat

pas maar op voor de mexicaanse hoest o de airco/fans maximaal te zetten.

heb de helft van de vakantie zelf ziek thuis moeten zitten
Alcohol werkt toch ontsmettend

Gaat goedkomen

pas maar op voor de mexicaanse hoest o de airco/fans maximaal te zetten.

heb de helft van de vakantie zelf ziek thuis moeten zitten

Boeie, griep of niet, ik ga toch zuipen en feesten, slapen doe ik wel als ik dood ben.

@nickel, stommerd.

Boeie, griep of niet, ik ga toch zuipen en feesten, slapen doe ik wel als ik dood ben.

@nickel, stommerd.

tja, ik ging ook gewoon door.
lekker pijnstillers slikken tegen de koppijn en savonds op een terrasje ben ik knock-out gegaan

tja, ik ging ook gewoon door.
lekker pijnstillers slikken tegen de koppijn en savonds op een terrasje ben ik knock-out gegaan
Joh, altijd al willen proberen!

Bedankt voor tips
Ach mijn broer heeft zoiets 2 jaar terug al gedaan in Blanes... vond mn ma niet zo tof

Dit onderwerp is meer dan 14 dagen oud, het reageerveld is daarom verborgen.

Dit zegt al genoeg?

Laatst bewerkt:
Dit onderwerp is meer dan 14 dagen oud, het reageerveld is daarom verborgen.

Dit zegt al genoeg?

Jij weer..

Ik vol verwachting het topic aangeklikt, hopende op een dikke vette update..

Nee hoor, jij weer..

nick: hint