Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Project Ghetto Blade

Mooie ingredienten!

Behalve dat pislelijke Duitse voorspatterdje........ (Nou,zo kan die wel weer. )

Succes met de bouw!
Thanx, gaat wel goed komen met dat spatbordje, het totaalplaatje gaat er vast puik uitzien
 
Mooi dat je eindelijk van start kan Chris. Al had ik liever gezien dat je met een donorblade aan de slag zou gaan. Ik twijfel er echter niet aan dat je dit super voor elkaar gaat krijgen Je hebt wel lef in ieder geval

Succes!

Thanx, het was volgens mij net zo'n fijne beslissing om te nemen als jij had met het wel of niet verkopen van je brommert...
 
Thanx, gaat wel goed komen met dat spatbordje, het totaalplaatje gaat er vast puik uitzien
dat weet ik wel zeker en idd smaken verschillen maar ik kan het wel voor me zien..nou nog een vette tankcover erop en voilla... met alle lijnen die jij erop wil gooien een lekkere fighter zou ik zeggen..alhoewel, je hebt wel een hele strakke kont..hm... die ik overigens wel erg mooi vind!!

nouja... we gaan het volgen
 
Tankcover kan wel mooi zijn, maar zal er niet overheen komen, vind de tank van de SC33 al dik genoeg
 
Gisteren de nieuwe duoseat en vandaag de zijkapjes voor het subframe binnengekregen, nu het zadel nog, maar het gaat de goede kant op



 
Laatst bewerkt:
qua keuze van onderdelen zit je sowieso wel goed, ben heel erg benieuwd naar het einderesultaat!
 
Vandaag de blade ontdaan van alle kappen, bij elkaar toch aardig wat plastic

Afgelopen week nog een keertje gekuipt gereden, was letterlijk en figuurlijk de laatste keer
Hij begon ineens flinkt te bokken, stotteren en in te houden tot ie er helemaal mee kapte.
Waarschijnlijk liep hij op 3 cilinders of zoiets, het leek iig iets in het circuit van de ontsteking.
Bij het omdraaien van de sleutel gewoon 0,0 spanning, nadat ie opgehaald was en bij de motordokter uitgeladen werd, sleutel omdraaien, starten en draaien
Alles wordt iig binnenkort nagekeken en nagemeten, laat het maar gelijk verhelpen, want heb geen zin in electronica-gezanik

Zo staat ie er iig op het moment bij, als ie nagekeken is kan ik weer verder, zal over een week of 2 zijn....

 

Zo dan! je hebt niet stilgezeten, lekker bezig
 
Voor een lekkere agressieve look, vandaag een koplampje (witte) besteld die lekker strak tegen de vorkpoten komt te zitten
 
Laatst bewerkt:
Dinsdag ga ik de voorpartij demonteren om een nieuwe balhoofdpen te kunnen laten draaien voor de ZX10R voorvork. Als die daarin is geperst, kan ik de nieuwe voorpartij monteren en kunnen we weer verder naar het volgende onderdeel...
 
Dinsdag ga ik de voorpartij demonteren om een nieuwe balhoofdpen te kunnen laten draaien voor de ZX10R voorvork. Als die daarin is geperst, kan ik de nieuwe voorpartij monteren en kunnen we weer verder naar het volgende onderdeel...


Moet er veel aangepast worden voor dat die zx vork erin kan????
 
Valt wel mee hoor, er moet alleen een nieuwe balhoofdpen gedraaid worden die in het T-stuk van de ZX10R geperst wordt. Dan kunnen de VTR-vorkpoten er in en staat ie weer op z'n wielen...

Morgen iig de voorpartij demonteren, kijk er nu al naar uit
 
Laatst bewerkt:
Mooie keus van het topkuipje Staat inderdaad lekker aggresief
 
Ziet er gaaf uit, hoop porno heb je gekocht!
Ik blijf het topic volgen!
 
Ziet er gaaf uit, hoop porno heb je gekocht!
Ik blijf het topic volgen!

Thanx, heb de afgelopen 2 jaar alles een beetje bij beetje bij elkaar gespaard. Nu is het in de loop van de tijd alleen nog maar monteren geblazen

Vandaag lekker bezig geweest, voorzooi is er af, moest nog meer los draaien dan ik had gedacht... En wat een km's aan kabels zitten daarvoor toch
De t-stukken liggen nu bij de metaalbewerker ( ), hij moest ff kijken of hij de originiele balhoofdpen kon gebruiken (kans is klein aangezien die vastgelast is), of hij de balhoofdpen van de ZX10 aan kon passen of dat hij een nieuwe moet gaan draaien en erin persen.
De laatste optie zal het vast gaan worden, nu maar wachten wanneer die klaar is

Zo staat de blade er nu bij...
 
Laatst bewerkt: