Proefrit bij aanschaf motor

Nog meer popcorn *O* .

ik kom hier bier tekort. '(

0016cdf8-9b04-45da-b1fe-966ed8224cda.jpg
 
Laatst bewerkt:
Vond de TS zich ook niet negatief uiten over deze zaak, maar goed.

Niet kunnen proefrijden = vreemd, punt. Mocht er een mankement zijn dan heb jij je als consument niet aan je onderzoeksplicht gehouden en dit gaat hoe dan ook tegen je gebruikt worden (mocht het zover tot de civiele rechter komen).

Wil in ieder geval iedereen met een Akrapovic demper een bijzonder prettige zondag wensen!
 
Over die verkoop motor in consignatie kan ook zijn de eigenaar van de motor- de motorzaak verzocht heeft om proefrijden erop niet te laten doen.
Dat kan ook want niemand weet wat afspraak eigenaar motor en motorzaak in deze is.
En dat daarom motorzaak zo raar doet over een proefrit omdat eigenaar van de motor dit niet wil.
Dan kun je dat gewoon zeggen. Nu lijkt het pure onwil.
 
Precies, ik vind het leuk om enerzijds een beetje hier te dollen erover en anderzijds toch weer ‘ff’ gedaan…dat bij de officiële dealer wat ik nooit gedacht had…. Ondertussen staat hij in de kelder en later in de week/de week erop aangepakt voor aflevering.

Heb ik tijd om de navi/optimate bedrading van de VFR verwijderen….
 
Ik vreet me ongans aan de popcorn 🤢.
Niet doen.
Op latere leeftijd gaan Kilootjes er niet meer zo snel af.
Ook al train/sport je -je lichaam verandert dus let op.
Beter is het om een appel of banaan of yoghurtje te eten hier bij de discussies.
Popcorn lekker maar niet goed.
Straks zit je met een dikke volgevreten buik met popcorn op je racer.
 
Niet doen.
Op latere leeftijd gaan Kilootjes er niet meer zo snel af.
Ook al train/sport je -je lichaam verandert dus let op.
Beter is het om een appel of banaan of yoghurtje te eten hier bij de discussies.
Popcorn lekker maar niet goed.
Straks zit je met een dikke volgevreten buik met popcorn op je racer.
Dan koop ik een HD :Y .
 
Terug
Bovenaan Onderaan