Pre 90 topic - ice ice baby

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zit op het onderblok, en ik krijg t vliewiel niet los met poelietrekker, dus Sander neemt vliegwieltrekker mee.

@Dick
Zal vanavond even kijken
-Stuur heb ik wel denk ik.
-Voorspatbord stabilisator? (heb je een foto?)
-Linker radiateurkap moet ik kijken of die netjes is.

En de cdi he.
 
Laatst bewerkt:
-1x hpp systeem Jefrey
-2x radiateur Jeffrey-Koen
-1x Onderblok EMO (splitsen we in nunspeet :') )
-set schetsplaten EMO
-Ontsteking+CDI
-Stuur heb ik wel denk ik.
-Voorspatbord stabilisator? (heb je een foto?)
-Linker radiateurkap moet ik kijken of die netjes is.
-Draadeind cilinderkop + moer
 
Zit op het onderblok, en ik krijg t vliewiel niet los met poelietrekker, dus Sander neemt vliegwieltrekker mee.

@Dick
Zal vanavond even kijken
-Stuur heb ik wel denk ik.
-Voorspatbord stabilisator? (heb je een foto?)
-Linker radiateurkap moet ik kijken of die netjes is.

Ben op mijn werk en heb dus zo snel geen foto, maar dat is zo'n aluminium strip die bovenop het voorspatbord zit.
Zodat hij niet zo trilt!
 
Ik heb de sweaters! Helaas is de kleur niet helemaal de mf kleur geworden... Jammer maar helaas. Verder vind ik ze erg mooi geworden. :)

20120316114550.jpg
 
is de motormarkt in hardenberg niet wat voor sommigen hier uit de buurt, daar lag eerder altijd de wereld aan oud spul.

Edit: is binnenkort weer http://www.motormarkthardenberg.nl/article/welkom.html

Voor de crossers word het elk jaar minder. Zoals cola al zegt, je moet goed zoeken wil je cross onderdelen vinden. Wel jammer, want jaren terug stonden er altijd veel crossmotoren en onderdelen. Ach, toch ga ik nog 2 keer paar jaar heen. Altijd wel leuk om even te kijken.
 
Ik ben er ook een paar keer geweest een jaar of 10 geleden. Veel honda MB/MT spul en opknapcrossers. Ik heb toen der tijd nog bij een KTM500 2t gestaan voor 200 gulden. Het ding liep en reed goed alleen de kroonplaat was gescheurd.

Ik heb hem toen laten staan. :')
 
Voor de crossers word het elk jaar minder. Zoals cola al zegt, je moet goed zoeken wil je cross onderdelen vinden. Wel jammer, want jaren terug stonden er altijd veel crossmotoren en onderdelen. Ach, toch ga ik nog 2 keer paar jaar heen. Altijd wel leuk om even te kijken.

Jammer.
Tis alweer een aardige tijd geleden dat ik ben geweest en toen lag er idd altijd genoeg crossspul.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan