Plestik spuiten

Ralfie

MF veteraan
10 jan 2002
13.804
513
Even een vraagje, en omdat het over matzwart gaat post ik hem maar bij de B&K-afdeling.

Ik wil het plestik van mijn BMW matzwart spuiten (is nu brandweerrood, wordt niemand blij van). Iemand ervaring met vergelijkbaar spuitwerk? Hoe kan ik het het beste voorbehandelen etc?

Alvast bedankt voor de tips! :W
 
als de plestik kappies nu al rood gespoten zijn kan je het gewoon ligt skuuren, en dan zwart spuiten en afwerken met matte blanke lak, of je spuit het meteen mat zwart zonder blanke lak.

Als de kappies van rood plestik zijn dan moet ja natuurlijk eerst plestikpruimer gebruiken voordat je ken spuiten :Y
 
als de plestik kappies nu al rood gespoten zijn kan je het gewoon ligt skuuren, en dan zwart spuiten en afwerken met matte blanke lak, of je spuit het meteen mat zwart zonder blanke lak.

Als de kappies van rood plestik zijn dan moet ja natuurlijk eerst plestikpruimer gebruiken voordat je ken spuiten :Y

_O-
 
Voor het overspuiten van plastic heeft motip een goede primer. Alleen let er wel op dat deze primer doorzichtig is. Dit kan irritant zijn bij het spuiten omdat je dan niet kunt zien wat je doet.
succes ermee.

groeten Reddevilktm
 
Ik mis geloof ik even de humor in een aantal bovenstaande reacties :? Ik word oud....:P

Maar meneer Seba en Reddevilktm: bedankt voor de tips. Het plastic is rood gespoten dus primeren is dan volgens mij niet meer nodig toch? :)
 
Ik mis geloof ik even de humor in een aantal bovenstaande reacties :? Ik word oud....:P

Maar meneer Seba en Reddevilktm: bedankt voor de tips. Het plastic is rood gespoten dus primeren is dan volgens mij niet meer nodig toch? :)

geen idee hoe oud je bent, maar je post lijkt wel door iemand van 16 geschreven te zijn, daarom waarschijnlijk die reacties :)

Kan natuurlijk ook zijn dat je lysdectie hebt, kan je voor de rest ook niks aan doen :P
 
Even een vraagje, en omdat het over matzwart gaat post ik hem maar bij de B&K-afdeling.

Ik wil het plestik van mijn BMW matzwart spuiten (is nu brandweerrood, wordt niemand blij van). Iemand ervaring met vergelijkbaar spuitwerk? Hoe kan ik het het beste voorbehandelen etc?

Alvast bedankt voor de tips! :W

Ik ken iemand, die wel blij wordt van brandweerrood.... :P
het was geloof ik een zijspanner... O-)




(verder geen nuttige tips....)
 
ik zal jou als dyslect even op het goede pad zetten. plestik is met een a en een c. als je dan een reactie krijgt die in dezelfde stijl geschreven wordt is dat best grappig.

maar dat is jou als dyslect natuurlijk niet opgevallen.

maar we kennen je hier natuurlijk niet, je kan best een scootah boy zijn die de kappen van zijn appie wil spuiten.

en rood is een prachtkleur, maar cowboys zijn mooier :}
 
Even een vraagje, en omdat het over matzwart gaat post ik hem maar bij de B&K-afdeling.

Ik wil het plestik van mijn BMW matzwart spuiten (is nu brandweerrood, wordt niemand blij van). Iemand ervaring met vergelijkbaar spuitwerk? Hoe kan ik het het beste voorbehandelen etc?

Alvast bedankt voor de tips! :W


Het goedkoopste en mooiste is......



















gewoon ROOD laten *O*
 
ik zal jou als dyslect even op het goede pad zetten. plestik is met een a en een c. als je dan een reactie krijgt die in dezelfde stijl geschreven wordt is dat best grappig.

maar dat is jou als dyslect natuurlijk niet opgevallen.

maar we kennen je hier natuurlijk niet, je kan best een scootah boy zijn die de kappen van zijn appie wil spuiten.

ik ga er nooit zomaar vanuit dat iemand een dyslect is hoor !!

..niet kennen ??
Ralfie

..dat zal je mij niet horen zeggen ; al reeds jaren bekend alhier !!!
 
Laatst bewerkt:
geen idee hoe oud je bent, maar je post lijkt wel door iemand van 16 geschreven te zijn, daarom waarschijnlijk die reacties :)

Kan natuurlijk ook zijn dat je lysdectie hebt, kan je voor de rest ook niks aan doen :P

Alleen vanwege dat plestik? De rest is toch netjes getypt? :?

Echte motoren zijn nu eenmaal van metaal, en plastic is nogal....plastic. Plestik dus. Misschien had ik beter de term kunststof kunnen gebruiken zodat iedereen het in een keer goed begrijpt. :+


Maar zdiekum will ik inderdaat de kappu van me scoote spuite :+.
 
Laatst bewerkt:
zijn t niet kappuh?

Maar zoals gezegd als het rood gespoten is hoef je het dus alleen op te schuren en spuiten maar :) heb jij mooie mat zwarte plastiekken kapjes 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan