Tank en kappen spuiten CB 750 k6

harold les coiffeurs

MF veteraan
23 apr 2007
1.818
0
Culemborg
Hebben jullie enig idee aan wat voor een kosten je moet denk als je een tank laat spuiten zoals bijvoorbeeld onderstaande foto
Heb een k6 gekocht en ik vind die originele tank zo ontzettend mooi, maar ja....kost ook wat..




Uploaded with ImageShack.us
 
Kijk eens bij dit adres:

www.motopaint.nl

Heeft ook heel veel ervaring met CB's. Doet, meen ik, ook alle spuitwerk voor de 'Blauwe Plaat'. Is niet goedkoop, maar hoor er overal goede verhalen over. Denk dat je voor een echt net gespoten lakset toch wel zo'n € 500,- kwijt bent.
 
Laatst bewerkt:
Motopaint is een topper. Ik heb mijn CB 750 spul er laten spuiten. Perfecte afwerking en kleurbenadering.
img5413s.jpg

img5414u.jpg

img5458z.jpg


En dan het uiteindelijke resultaat

imgp2436j.jpg

imgp2433z.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hebben jullie enig idee aan wat voor een kosten je moet denk als je een tank laat spuiten zoals bijvoorbeeld onderstaande foto
Heb een k6 gekocht en ik vind die originele tank zo ontzettend mooi, maar ja....kost ook wat..


[~[url="http://img839.imageshack.us/img839/6496/big200904212119380cb750.jpg"]afbeelding~][/URL]

Uploaded with ImageShack.us

dit vraagt om een foto van je aankoop ...
en die blauwe candy sapphir blue is inderdaad een prachtige kleur.
 
Dat ziet er inderdaad strak uit!
Mag ik weten wat zoiets kost?

@ Omer, ik moet 'm nog ophalen, daarna krijg je de foto's!

Ik was 450 euro lichter, en vond dat, gezien de staat waarin de tank origineel verkeerde nog niet eens tegenvallen. Maar de prijs zal afhangen van kleur, soort verf en bestickering. Dus beter rechtstreeks met Roland Meerman afspraken maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan