plaatjes van je zx 4-6-7-9-12 r

Je moest eens weten hoe deze laag groen er op geprutst is... hij wordt vanzelf alweer bijna zwart :P
Of zwart met een groene rand?! ff denken nog :z

Nou ok, dat kan inderdaad een reden zijn om ze opnieuw te laten spuiten, maar man wat is dat groen een stuk mooier dan dat lelijke matte zwart zoals ze van de fabriek komen zeg.... :X
 
Nou ok, dat kan inderdaad een reden zijn om ze opnieuw te laten spuiten, maar man wat is dat groen een stuk mooier dan dat lelijke matte zwart zoals ze van de fabriek komen zeg.... :X

DAAR heb je wel gelijk in... hij moet of GLIMMEND zwart (met groen randje) of helemaal groen... :P
 
hee, hier sta ik nog niet bij
bij deze dan maar

full
 
[spammodus]

Op 10 juni zijn we (de zx10r Ninja clan ;) hier op MF ) met z'n allen op Assen te vinden om een CRT te doen via: http://www.crtholland.com/

het zou leuk zijn als er nog meer Ninja's :} zouden zijn die dag! Dus schrijf je snel in voordat de dag vol zit!

[/eindespammodus]
 
full



echt :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~


Heb je een compleet systeem gekocht?

Waar heb je hem besteld en voor welke prijs als ik vragen mag, want mij lijkt het ook wel wat.
 
Valt me trouwens op dat de “10” ontbreekt in deze topictitel. Was er natuurlijk nog niet toen dit topic geopent werd?
 
@Nakano
[Post namens NOS[NL] omdat ie banned is:

Klinkt Heel mooi en die demper staat ook super :9~
 
Laatst bewerkt:
Hieruit concludeer ik duidelijk dat ik als Suzuki rijder andere fietsen heus wel gaaf vind............................. *D

Flinke COMPLIMENTEN voor deze bike 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan