plaatjes van je zx 4-6-7-9-12 r

mischien beter zo denk ik :]

marcel%201.JPG
 
hoezo winterklaar ....heb lekker regenbandjes gemonteerd..... :9~
die doen t ook lekker in de kou..(ff beter als corsa racings..)
full
 
Heej Fastfreak: hoe bevalt je dat vizier? Sta er namelijk op het punt om er een aan te schaften maar twijfel een beetje omdat ik vaak 's morgens in het donker aan moet rijden.
 
Heej Fastfreak: hoe bevalt je dat vizier? Sta er namelijk op het punt om er een aan te schaften maar twijfel een beetje omdat ik vaak 's morgens in het donker aan moet rijden.
dat moet je kawakanon vragen want ik heb niet zon donker raampie voor mn potje.. :?
weet wel dat dat in t donker echt niet gaat werken !!!!!!! ;)
greeets FF
 
DonCorleone,
Hele brute fiets!!!!
Is dat een Yoshimura RS3 Titanium onder die 12??
Hoe bevalt die uitlaat?? Het geluid??
Zit er over na te denken om er ook zo een onder mijn 9 te plaatsen..
De looks zitten wel goed in ieder geval..
Groeten,
RedHeat...
 
Laatst bewerkt:
Heej Fastfreak: hoe bevalt je dat vizier? Sta er namelijk op het punt om er een aan te schaften maar twijfel een beetje omdat ik vaak 's morgens in het donker aan moet rijden.

Ik heb ook zo'n vizier in mijn AGV Rossi, maar als het donker is is het ook ECHT donker....bijna niet te doen. Staat er ook op bij mij...only voor day use of iets in die geest.
 
ten eerste bruute fiets.
Maar nu komt het,waar heb je die hendels bestelt?Het zijn tog die "roll a click" dingen want ik kan nergens een dealer van die dingen vinden hier in nl
BVD

Zien er inderdaad gaaf uit. Zijn dat van die hendels die heel blijven tijdens een crash?
 
Terug
Bovenaan Onderaan