Pitbiken 25 februari (beginners tot ervaren)

@Roy "R"acing: dank voor de organisatie, weer lekker effe buiten (binnen) gespeeld. Valpartijtje in de laatste sessie gaat me nog wel een paar weken fysiek ongemak opleveren maar dat mag de pret niet drukken.
Was jij degene die op de banden terecht kwam?
 
Wie weet iemand van hier:

1708883353026.jpeg
 
Als er mensen nog high res beelden hebben mogen die via XLtransfer of wetransfer naar mij dan maak ik er 1 groot bestand van en deel de link overal.
 
Laatst bewerkt:
Nee dat was mn maat Dylano "hier ga ik niet eens aan beginnen" Carrilho😅. Die jongen rijd net een maandje motor en werd een beetje overmoedig😁
Hij kwam verdomd ongelukkig terecht volgens mij, gebeurde precies voor me. En een rondje later had ik typisch een gevalletje target fixation en ga op de dezelfde plek onderuit :X Hoe is het nu met hem?
 
In groep 2 was er in de derde heat ook een kleine valpartij in de tweede bocht na start-finish.
Hierbij ging Michael (zwart Alpinestars pak met zwarte helm) onderuit, waardoor er bijna twee achterop reden (waaronder @Cypher). Michael stapte op, reed de heat uit en kreeg daarna toch wel veel last van z'n schouder en heeft de vierde heat niet gereden maar met een ijs-pack op z'n schouder gezeten boven.
Resultaat is waarschijnlijk toch een gebroken gekneusd sleutelbeen, eind van de middag moet ie foto's laten maken.
Maar hij vond het wel erg gaaf verder :)
 
Laatst bewerkt:
Prima hoor, beetje beurs👍 jij dan, ik schrok me rot van je😅 ik verwachte je niet
Gelukkig. Jij ging er vliegen, een rondje later vliegt een jongedame voor me er daar af, ik dacht dat moet gezellig zijn daar dus ik kom er maar bij liggen _O- Hier hetzelfde, heup een beetje beurs, loop een beetje mank maar zo heb ik langer plezier van een dagje pitbiken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kars
Ja zoals ik al zei in de mail, er liggen nogal eens mensen stuivers te zoeken...

Zelf 2x gaan liggen. 1x kleine aanvaring met Kees en 1x door zo'n fijne rem waar je niet met je vingers tussen kon onderuit. Maar goed, hier behalve lichte spierpijn nergens last van.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kars
Ja zoals ik al zei in de mail, er liggen nogal eens mensen stuivers te zoeken...

Zelf 2x gaan liggen. 1x kleine aanvaring met Kees en 1x door zo'n fijne rem waar je niet met je vingers tussen kon onderuit. Maar goed, hier behalve lichte spierpijn nergens last van.
Kees was in het geel zeker? Die actie zag ik gebeuren _O- leek wat op een kamikaze actie. Was een mooie dag! we hebben genoten met de ploeg. Hier ook 3 van de 4 een dubbeltje gevonden. Maar verder geen last, een van de jongens piept wat over z'n duim. Sommige val partijtjes ging toch best heftig.

Bedankt voor de organisatie!
 
Kees was in het geel zeker? Die actie zag ik gebeuren _O- leek wat op een kamikaze actie. Was een mooie dag! we hebben genoten met de ploeg. Hier ook 3 van de 4 een dubbeltje gevonden. Maar verder geen last, een van de jongens piept wat over z'n duim. Sommige val partijtjes ging toch best heftig.

Bedankt voor de organisatie!
Kees reed met de pitbike 1000 lijnen dus ok dacht hem ernaast te prikken.
Verkeerd gedacht 😂
 
Kees reed met de pitbike 1000 lijnen dus ok dacht hem ernaast te prikken.
Verkeerd gedacht 😂
Hahaha Kees en ik konden dan elkaars hand schudden_O-

Ik had de laatste sessie de pitbike met nmr. 25 die was echt zo krom als een hoepel geloof ik. Achteraf had ik hem terug de pits in moeten brengen.
 
Hahaha Kees en ik konden dan elkaars hand schudden_O-

Ik had de laatste sessie de pitbike met nmr. 25 die was echt zo krom als een hoepel geloof ik. Achteraf had ik hem terug de pits in moeten brengen.
Ja het is net als met karten, soms heb je een goede, soms ultiem sloopafval 😂
 
Terug
Bovenaan Onderaan