Pitbiken 25 februari (beginners tot ervaren)

Roy "R"acing

MF huisraad
Donateur
10 aug 2003
84.603
36.131
Doetinchem (om en nabij)
Facebook
Instagram
Luitjes!

Ik ga pitbiken organiseren! Interesse?
(Zo ja dan lees onderstaand aub zorgvuldig)

- 4 sessies voor € 74,-
- ⁠40 plekken maximaal! (3-2 nog 4 plekken beschikbaar)
- ⁠Zondag 25 februari (let op, weekend van de Motorbeurs Utrecht)
- Vanaf 11:00 aanmelden, 11:30 rijd eerste groep, rond 16:00 is de laatste groep klaar
- ⁠Er zijn 4 groepen dus voor elk niveau
- ⁠Ongeveer 45min rust tussen de sessies
- ⁠Beschermende kleding is verplicht maar tegen meerprijs te huren ter plekke
- ⁠Het is bij Racelandkart, Kerkhofstraat 18c, 3670 Oudsbergen, België

Wil je mee stuur dan een email naar royracing185@gmail.com met daarin:
- Je volledige naam
- ⁠De naam van de bankrekeninghouder vanwaar je zal betalen indien deze afwijkt van je eigen naam
- Welke groep je wil beginnen:
Groep 1: Snelste
Groep 4: Minst snel

Ik stuur dan een betaalverzoek en reservering is op volgorde van betaling, VOL=VOL.

Meld je aub zo snel mogelijk aan zodat ik de definitieve bevestiging aan Racelandkart kan doen.

Facebook evenement:
Pitbiken in Meeuwen (België)

Lees hier voor meer info:
Pitbikes | Racelandkart

En zo ziet het eruit:

b5cc2485-ca5f-4bd4-8a6e-29476e9f0170.jpeg
IMG_4608.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Wat een tof idee! Ik ga toevallig morgen vijf sessies doen. Heb dit nu een paar keer gedaan de afgelopen jaren, en het is echt een toffe activiteit. Aanrader!
 
Hmm, interessant. Staat al heel lang op het lijstje om eens te doen. En zo te zien is de kans best groot om klein valpartijtje mee te maken? Weet niet of m'n oude combi-pak nog past, zou het zonde vinden om goede pak kapot te rijden.
 
Hmm, interessant. Staat al heel lang op het lijstje om eens te doen. En zo te zien is de kans best groot om klein valpartijtje mee te maken? Weet niet of m'n oude combi-pak nog past, zou het zonde vinden om goede pak kapot te rijden.
Ligt aan jezelf uiteindelijk, eerste keer ben ik niet gevallen. 2e keer 1x (zonder schade).
 
Hmm, interessant. Staat al heel lang op het lijstje om eens te doen. En zo te zien is de kans best groot om klein valpartijtje mee te maken? Weet niet of m'n oude combi-pak nog past, zou het zonde vinden om goede pak kapot te rijden.
Je valt hier niet met trackdaysnelheden... Ik hield aan m'n schuiver wat krasjes over op het pak, meer niet. Hier gaat het echt niet stuk van hoor! :Y
(Voor mij was het ook m'n tweede schuiver in pak 'm beet 20 sessies.)
 
Aangemeld!
Heeft iemand nog een gebruikt setje knee-sliders liggen die ik kan lenen die dag? Ik beloof er niet veel vanaf te schaven ;)
 
Komende week ga ik Racelandkart de aanmeldingen mailen. Zou mooi zijn om er nog een paar bij te krijgen dus wil je mee maar nog niet gemaild dan graag nu doen!
 
Nog (ongeveer) 10 plekken vrij dus het einde is in zicht.





Ook ga ik de modjes nu vragen hem naar het circuitrijden subforum te zetten, misschien dat daar nog wat meer mensen zitten die interesse hebben.
Edit: Modjes zitten er bovenop! Al gebeurt.
 
Laatst bewerkt:
Ai, valt net niet binnen de vier weken na onderstaande mail. Dan kon ik een ritje gratis mee :]

1706172250662.png


Al had ik dan wellicht wel een paar man van jullie moeten vragen om je als vrienden voor te doen :+

Superleuk om te doen trouwens (voor iedereen die twijfelt), maar je mooiste pak zou ik zeker niet aandoen. Als je sowieso niet wil vallen zou ik bijna willen zeggen dan moet je ook sowieso niet gaan ;)
 
Aangemeld!
Heeft iemand nog een gebruikt setje knee-sliders liggen die ik kan lenen die dag? Ik beloof er niet veel vanaf te schaven ;)
Goeie, 5 jaar na de klapper toch eens checken. Wat blijkt: Ik zie klittenband door de mijne heen 😉. @Roy: had jij niet eens een hele doos gekocht en kan ik een setje overnemen? Anders moet ik nog even langs de motorzaak.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kars
Mijn maatje zonder MF account heeft een longontsteking en kan helaas niet mee. Hier toevallig iemand die deze dag wil overnemen?
 
Ik kom er wel net achter dat ik nog maar 2-3 setjes heb liggen, dus kan zijn dat er wat geruild moet worden tussen de mensen want er waren een aantal mensen die wat wilden lenen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan