Pitbike racing in Nederland

vering van een deftige pitbike kun je regelen dus kun je ze toch nog iets strakker zetten.
En dan ook nog 12inch of 10inch wielen..das het enige verschil.
Welk merk van pitbike zoek je ?
Ben me nog wat aan het oriënteren. Sinds de geboorte van mijn zoon en verbouwing huis staat het circuitrijden op een laag pitje. Ik zie dit als een mogelijk alternatief, is ook stuk goedkoper. Circuitmotor zal eerst de deur uit moeten.
 
Superkick!
Ik heb al geïnformeerd bij Poeldijk, maar nog geen reactie
Op welke (binnen)banen in Zuid Holland kan je regelmatig terecht met Pikbikes of kleine racers?

Ik denk er over om deze te kopen.
Maar misschien is die ook weer wat te snel. :+

De YCF GP 187. :9
PSX_20240131_130643.jpg

 
Laatst bewerkt:
idd, indoor kan je daar weinig mee.
Genk is dan weer alleen voor karting, geen brommers/moto's
Ik weet niet of daar mag gereden worden, was meer als voorbeeld bedoelt. Kart baan van Francochamps misschien?
Heeft motorweek2 daar eens geen test gedaan met supermoto's?
 
Zuid-holland gezocht.
In België pak ik Mettet met de echte motor. ;)
 
In het zuiden van Nederland kun je lang zoeken naar een plek om met een miniGP racer te trainen. Af en toe in Veldhoven, als je geluk hebt.
Racekids rijdt indoor, vrij geregeld in Poeldijk, maar dat is alleen met minibikes en zoals de naam aangeeft vooral gericht op kids.

Juniortrack Assen, Emmen, af en toe Lelystad, dan heb je het in Nederland wel zo ongeveer gehad. In België organiseert 2race veel op de kartbaan van Spa, dat is altijd goed. En weekends in Noord Frankrijk, Jouvaincourt, soms bij the Pitbike Factory. En TRF voor de competitie in Nederland, en de spullen.

Als je wilt kun je elk weekend rijden, maar hou er rekening mee dat je veel meer brandstof in je bus zult gooien dan in je racer.
 
Laatst bewerkt:
In het zuiden van Nederland kun je lang zoeken naar een plek om met een miniGP racer te trainen. Af en toe in Veldhoven, als je geluk hebt.
Racekids rijdt indoor, vrij geregeld in Poeldijk, maar dat is alleen met minibikes en zoals de naam aangeeft vooral gericht op kids.

Juniortrack Assen, Emmen, af en toe Lelystad, dan heb je het in Nederland wel zo ongeveer gehad. In België organiseert 2race veel op de kartbaan van Spa, dat is altijd goed. En weekends in Noord Frankrijk, Jouvaincourt, soms bij the Pitbike Factory. En TRF voor de competitie in Nederland, en de spullen.

Als je wilt kun je elk weekend rijden, maar hou er rekening mee dat je veel meer brandstof in je bus zult gooien dan in je racer.
Thanks, ik ga een lijstje maken, websites bekijken en eens wat rond bellen.
Poeldijk reageerde al ruim een week niet op het WEB formulier.

Met de Pitbikes kan ik wel mee doen in een NL kampioenschap begreep ik van de importeur.
Voor dit model zal het ook vast een buitenbaan worden helaas, dat niet besproken.
In de buurt was wel het eerste idee, we gaan het zien.

Ps.
De Junior Track Assen was eigenlijk zelfs op mijn S1000RR al leuk en heb ook nog een R3 met Adreani cartridges en de meest luxe Hyperpro schokbreker.
Dus daar eigenlijk geen GP187 nodig. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan