Pink Spirit zoekt Leden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jouw eerste reply op dit forum was iets soortgelijks, maar toen heette je Danny. Nu heet je Justin. De forumregels zijn duidelijk dat het verboden is om een account te delen met meerdere personen. Waar gaat dit mis?
 
Jouw eerste reply op dit forum was iets soortgelijks, maar toen heette je Danny. Nu heet je Justin. De forumregels zijn duidelijk dat het verboden is om een account te delen met meerdere personen. Waar gaat dit mis?
Heb geen yamaha meer dus vandaar een ander naam, Justin is mijn Nickname en Danny mijn echte naam :D
 
Maar dat verklaart niet waarom je onderschrift Danny schrijft en je dit topic onderschrijft met Justin.
 
Naast heteroseksuele mannen en vrouwen zullen er ongetwijfeld ook motorrijders van de lhbti-gemeenschap op dit forum actief zijn.
Daar heb ik geen enkel probleem mee..
Onder forumleden zijn er genoeg die in clubverband ook ritten en activiteiten doen, dus ik kan me niet voorstellen dat een motorclub (welke geaardheid hun leden ook hebben) op een openbaar forum actief naar leden gaat zoeken..?
Iedereen die in een clubje wil weet toch zelf wel hoe een club te vinden..?
Straks gaat een ander clubje hier ook vragen om HD rijders met een buitengewone interesse in bier en tattoo's zich bij hun club aan te sluiten..
 
Laatst bewerkt:
Ik ben wel benieuwd of dit bestaansrecht heeft op dit forum net zoals alle andere separatistische onderwerpen. Harley rijders hebben ook hun eigen topics toch, bmw rijders? Als het niks word dan zakt het vanzelf.
 
Ten eerste wil ik zeggen dat ik op geen enkel probleem heb met welke sexuele geaardheid dan ook. Maar welk nut heeft het om er een "speciale club" voor te hebben? Ieder mens dient toch hetzelfde behandeld te worden -dat is toch ook waar de LHBTI voor strijdt-, maar nu wordt er juist andersom een onderscheid gemaakt?
Dit is serieus een vraag voor mij...

En ik wil ook even zeggen dat de toon die in de eerste post gezet wordt (iedereen gaat "dom" doen e.d.) nu niet bepaald een open en vriendelijk beeld schetst. En lekker generaliserend...
 
Ik ben wel benieuwd of dit bestaansrecht heeft op dit forum net zoals alle andere separatistische onderwerpen. Harley rijders hebben ook hun eigen topics toch, bmw rijders? Als het niks word dan zakt het vanzelf.


Dat vind ik iets anders.
Als je er bij wil horen hier op het forum open je een topic voor gelijkgestemden. Dat doen alle Harley rijders, KTM rijders, BMW rijders en ga zo maar door. Ook in offtopic hebben we genoeg topics waar gelijkgestemden elkaar opzoeken, complottheorie aanhangers, BBQ liefhebbers, gereedschap fetisjisten ga zo maar door. Daar lijkt me een houden van gelijke sexe topic prima tussen passen.
Niet exclusief, maar gewoon openbaar, net zoals alle andere topics maar wel met spelregels zoals we die ook in andere topics proberen te volgen. Niet dat dit lukt maar we proberen het soms wel..

Het ronselen voor eigen clubje, buiten het forum, exclusief, mensen buiten sluitend op geaardheid irriteert me.
 
Dat vind ik iets anders.
Als je er bij wil horen hier op het forum open je een topic voor gelijkgestemden. Dat doen alle Harley rijders, KTM rijders, BMW rijders en ga zo maar door. Ook in offtopic hebben we genoeg topics waar gelijkgestemden elkaar opzoeken, complottheorie aanhangers, BBQ liefhebbers, gereedschap fetisjisten ga zo maar door. Daar lijkt me een houden van gelijke sexe topic prima tussen passen.
Niet exclusief, maar gewoon openbaar, net zoals alle andere topics maar wel met spelregels zoals we die ook in andere topics proberen te volgen. Niet dat dit lukt maar we proberen het soms wel..

Het ronselen voor eigen clubje, buiten het forum, exclusief, mensen uitsluitend op geaardheid irriteert me.
Je vergeet bitcoin... We hebben weer kopers nodig voor de ponzi! 😂😂
 
Waarschuwende vinger eventueel naar posters, daar hebben we hier moderatoren voor, dus je pedante opmerkingen hierover had je achterwege kunnen laten. En was de toon ook gelijk een stuk vriendelijker.

Hef gewoon die club op en kom hier op het MF gezellig mee oh’en…geen onderscheid en geen problemen…. :+

Voor de rest: succes.
 
Dat vind ik iets anders.
Als je er bij wil horen hier op het forum open je een topic voor gelijkgestemden. Dat doen alle Harley rijders, KTM rijders, BMW rijders en ga zo maar door. Ook in offtopic hebben we genoeg topics waar gelijkgestemden elkaar opzoeken, complottheorie aanhangers, BBQ liefhebbers, gereedschap fetisjisten ga zo maar door. Daar lijkt me een houden van gelijke sexe topic prima tussen passen.
Niet exclusief, maar gewoon openbaar, net zoals alle andere topics maar wel met spelregels zoals we die ook in andere topics proberen te volgen. Niet dat dit lukt maar we proberen het soms wel..

Het ronselen voor eigen clubje, buiten het forum, exclusief, mensen buiten sluitend op geaardheid irriteert me.
Daarom zei ik ook “op dit forum”.
Het kan allemaal een oorsprong vinden door een eerste post/topic als deze.
Dus het is niet net zoals in de samenleving dat clubjes om maar inclusief te zijn ineens homo’s gaan lopen ronselen maar ontstaat het hier uit z’n eigen.
Gebeurt het niet dan heeft het geen enkele consequentie voor dit platform. De rest blijft toch wel bestaan. Maar laat het dan niet zo zijn dat een onderwerp als deze door eigen interpretatie gesloten word omdat je niet inziet wat het ook kan worden. Misschien ben ik wel te positief ingesteld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan