Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

pechhulp welke.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Dort66
  • Startdatum Startdatum
  • Featured
Wij hebben toch in de afgelopen jaren een paar keer de ANWB nodig gehad (en goed geholpen).
- met de motor onderweg, midden op een N weg ergens in Apeldoorn, doet het gas het ineens niet meer. ANWB man heeft noodreparatie uitgevoerd zodat wij in ieder geval naar Rotterdam (naar huis) konden rijden. Het was bloedheet en hij had ook gekoeld water meegenomen voor ons.
- stuurslot blokkerde bij de motor die voor het huis geparkeerd stond, ANWB haalde motor op en bracht hem naar de dealer.
- wil na het werk naar huis rijden, stap in de auto, start hij niet meer, ANWB kreeg hem weer aan de praat
- auto staat bij het huis geparkeerd, ik wil boodschappen gaan doen, start hij niet, ANWB man bracht meteen een nieuwe accu mee.

Eigenlijk alleen maar incidenten in Nederland. Nog geen ervaring met buitenland.

altijd pechhulp gehad via de dealer voor de auto's. bij de oude Ford ongeveer 4x nodig gehad in 1 jaar en dat is inderdaad gewoon afslepen. Bij de Mazda nooit nodig gehad maar die komt te vervallen want die is straks ook weer 10 jaar oud. Dus ik neig toch naar ANWB zodat mocht ik met de motor stil komen te vallen (wat bij de vorige Suzuki wel eens gebeurt is) de vrouw niet meer me op hoeft te pikken met de paardentrailer.

Doe maar geen ANWB.. Toen ik in Roemenië strandde wilde ze me ondanks pechhulp buitenland de motor niet naar NL terughalen (ik had zelf o.a. gebroken rib) Zie mijn reisverhaal hierover wat hier staat.

Heb even zitten zoeken naar het verhaal maar kan het niet vinden in reisverhalen topic. Heb je een linkje?

Misschien was het in 2015 anders.