Speedking2.0
Pindasaus maakt alles beter!
Wat doe je als je met de Ducati rijdt, of juist niet meer rijdt? Bij BMW hoef je dan niet aan te kloppen.Ok, zal eens goed teruglezen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat doe je als je met de Ducati rijdt, of juist niet meer rijdt? Bij BMW hoef je dan niet aan te kloppen.Ok, zal eens goed teruglezen.
Dan is de discussie over pechhulp idd ook zinloos.Als je niet meer rijd heb je ook geen pech
Ik zie onderweg wel….en die heeft mij slechts één keer onderweg in de 20 jaar in de steek op de B54/N35 gelaten. Heb zelf Vörgers (sleepdienst) gebeld en die hij mij voor de deur thuisgebracht.Wat doe je als je met de Ducati rijdt, of juist niet meer rijdt? Bij BMW hoef je dan niet aan te kloppen.
In de jaren dat ik ook lid ben, maar 1x gebruik gemaakt van de anwb, 180, is dan best veel voor iets wat ik niet gebruik, hoe handig ze ook zijn.Ruim 25 jaar lid geweest van de anwb.
Nooit geen gebruik van Pechhulp hoeven maken, echt nooit. Nul, nul.
Dacht vorig jaar: zonde geld eigenlijk, kan het misschien beter opzeggen….
Zo gezegd zo gedaan…
De rest kun je raden..…
Als ik alleen in Nederland met de motor zou rijden en alleen plezier ritten zou ik ook wel zonder Wegenwacht abonnement zitten. Maar ik zit vaak in een ver buitenland en dan is het toch fijn bij onverhoopte pech geholpen te kunnen worden op een plek waar je de weg niet kent. In Nederland zou ik zelf ook een sleepwagen kunnen regelen en de motor naar mijn dealer laten brengen. Maar die keer dat dat in Italië nodig was vond ik toch fijn dat dat met een telefoontje geregeld was en er ook meteen een huurauto voor me werd geregeld voor de tijd dat de motor werd gerepareerd.In de jaren dat ik ook lid ben, maar 1x gebruik gemaakt van de anwb, 180, is dan best veel voor iets wat ik niet gebruik, hoe handig ze ook zijn.
Mij lieten ze mooi staan in Italië. Kon alles zelf regelen. Ze wilden me nog met moeite het nummer van de Italiaanse sleepdienst geven.Als ik alleen in Nederland met de motor zou rijden en alleen plezier ritten zou ik ook wel zonder Wegenwacht abonnement zitten. Maar ik zit vaak in een ver buitenland en dan is het toch fijn bij onverhoopte pech geholpen te kunnen worden op een plek waar je de weg niet kent. In Nederland zou ik zelf ook een sleepwagen kunnen regelen en de motor naar mijn dealer laten brengen. Maar die keer dat dat in Italië nodig was vond ik toch fijn dat dat met een telefoontje geregeld was en er ook meteen een huurauto voor me werd geregeld voor de tijd dat de motor werd gerepareerd.
Had je wel buitenlanddekking op het Wegenwacht abonnement?Mij lieten ze mooi staan in Italië. Kon alles zelf regelen. Ze wilden me nog met moeite het nummer van de Italiaanse sleepdienst geven.
Alles.Had je wel buitenlanddekking op het Wegenwacht abonnement?
Dat denk ik ook wel. Ik had toen in Italië dagelijks contact met dezelfde dame van de ANWB. Een dag had ze een vrije dag en gaf dus de dag ervoor aan die dag niet te zullen bellen, maar als er iets was kon ik haar collega bellen. En de dag erna belde ze me weer om te vragen of alles nog ok was en te melden dat de motor vrijdag klaar zou zijn. Dat had ze net van die garage gehoord. En zo is het ook gegaan.Zal ook wel afhangen van wie je te spreken krijgt.
En dat verwacht ik inderdaad van de ANWB.Dat denk ik ook wel. Ik had toen in Italië dagelijks contact met dezelfde dame van de ANWB. Een dag had ze een vrije dag en gaf dus de dag ervoor aan die dag niet te zullen bellen, maar als er iets was kon ik haar collega bellen. En de dag erna belde ze me weer om te vragen of alles nog ok was en te melden dat de motor vrijdag klaar zou zijn. Dat had ze net van die garage gehoord. En zo is het ook gegaan.
Ik was dat laatst eens aan het bekijken en zag toen dat het bij de ANWB idd op persoon is. Was vroeger toch op kenteken? Dan had je nog een partnerpensioen voor als je partner met die auto op weg was en jij er niet bij wasDat dus ook nog, Wegenwacht is op persoon. Zowel met je auto als met je motor krijg je hulp.
Nee, het is altijd per persoon geweest. Daarom had je juist een partner lidmaatschap nodig. Dat was niet nodig geweest als het op kenteken was.Ik was dat laatst eens aan het bekijken en zag toen dat het bij de ANWB idd onpersoon is. Was vroeger toch op kenteken? Dan had je nog een partnerpensioen voor als je partner met die auto op weg was en jij er niet bij was
Niet in mijn tijd, en ik ben Wegenwachtlid sinds 1991.Ik meen toch echt dat er vroeger ook een kenteken op de pas stond en dat de pechhulp alleen gold voor die auto.
ANWB lidmaatschap is bij mijn weten nooit op voertuig geweest. Altijd een persoonlijk lidmaatschap geweest.Ik was dat laatst eens aan het bekijken en zag toen dat het bij de ANWB idd op persoon is. Was vroeger toch op kenteken? Dan had je nog een partnerpensioen voor als je partner met die auto op weg was en jij er niet bij was