pechhulp welke.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Dort66
  • Startdatum Startdatum
  • Featured

Dort66

MF'er
Lid geworden
22 dec 2016
Waarderingsscore
6
Goedemorgen,
vraagje ben nu al Sinds de Prehistorie lid van de ANWB, Maar omdat de lidmaatschap best prijzig wordt, kleine 180,- per jaar er ik er haast geen gebruik van maak vind ik het best duur. Ik rij sinds kort op een BMW R 1200 R hiervoor R 850 R Denk er over om naar KNMV te gaan. wel iets goedkoper.
iemand vergelijkingen.

Ben al ruim 45 jaar zonder onderbreking ANWB lid. Ik heb ook wel eens overwogen over te stappen, maar de wegenwacht is volgens mij de enige die onderweg reparaties uitvoert, waar andere bedrijven je alleen afslepen naar een garage. De ANWB heeft mij in al die jaren nog nooit teleurgesteld. En ook niet onbelangrijk, ik heb een er een aantal verzekeringen, waar ik mijn korting zou verliezen.

Ik ben natuurlijk bevooroordeeld, maar precies wat hierboven is aangegeven is zoals het is., de wegenwacht is de enige die repareert. Wegenwachten krijgen speciaal training voor motoren, bovendien zijn veel collega's zelf vervend motorrijder.

Ruim 25 jaar lid geweest van de anwb.
Nooit geen gebruik van Pechhulp hoeven maken, echt nooit. Nul, nul.
Dacht vorig jaar: zonde geld eigenlijk, kan het misschien beter opzeggen….
Zo gezegd zo gedaan…
De rest kun je raden..…B|
What Goes Around Comes Around Justice GIF

Ruim 25 jaar lid geweest van de anwb.
Nooit geen gebruik van Pechhulp hoeven maken, echt nooit. Nul, nul.
Dacht vorig jaar: zonde geld eigenlijk, kan het misschien beter opzeggen….
Zo gezegd zo gedaan…
De rest kun je raden..…B|
What Goes Around Comes Around Justice GIF
Dat is pas echt pech…..

Ik heb 20 jaar mijn rijbewijs en heb die paar keer dat het nodig was iemand kunnen regelen om mij af te slepen of zelf een garage kunnen bereiken.

In die 20 jaar heb ik geen cent aan pechhulp of daarbij horende abonnementen betaald.
Het is natuurlijk wel een gok maar al zou het nu finaal mis gaan denk ik dat het goedkoper blijft dan die 20 jaar contributie.

Overigens, heb ik na ruim 50 jaar motorrijden nu voor het eerst via mijn verzekering pechhulp; gratis.

(En bmw hulp omdat ik een jonge tweedehandse bmw heb gekocht, dus dubbel…. _O- )

aanhanger huren kost 40€ ofzo. Bussen treinen rijden overal. In nood geraak je er wel. Elk jaar centen in je zak houden.

wa+ en pechhulp voor 106euro p/j, en hij bracht me netjes thuis met pech , dik tevreden :t

Overigens, heb ik na ruim 50 jaar motorrijden nu voor het eerst via mijn verzekering pechhulp; gratis.

(En bmw hulp omdat ik een jonge tweedehandse bmw heb gekocht, dus dubbel…. _O- )
De enige keer dat ik pechhulp nodig had, zat er toevallig nog een maand pechhulp van de fabrikant op :}

Nu afsleepservice via de verzekering.
Voldoende voor mij, als er iets stuk gaat wat met ducktape en strotouw niet te fixen is, mag ie lineaal rectaal naar de garage.

Lekke banden repareer ik zelf langs de kant van de weg.
Voor een lekke radiator klop ik aan bij een boer voor een kakelvers ei.
En als de tank leeg is, ga ik duwen, in mezelf scheldend over hoe stom ik was.

Dus hier geen ANWB voor mij. :W

Ik heb 20 jaar mijn rijbewijs en heb die paar keer dat het nodig was iemand kunnen regelen om mij af te slepen of zelf een garage kunnen bereiken.

In die 20 jaar heb ik geen cent aan pechhulp of daarbij horende abonnementen betaald.
Het is natuurlijk wel een gok maar al zou het nu finaal mis gaan denk ik dat het goedkoper blijft dan die 20 jaar contributie.

Dat dacht ik ook :)

Tot ik op 1 rit naar verweggistan 2x kapot kwam te staan en zelf de sleper cash moest afrekenen

( máár ) ..

Ik rij veel in het Buitenland
Woon op de grens
En rij strikt ouwe meuk van minimaal 20 jaar oud
Heb altijd meerdere auto's / motoren , dus "per kenteken" is voor mij niet haalbaar

Dus voor mij is t een no-brainer om mezelf te "verzekeren" hiervoor.

En onder aan de streep, sinds ik lid ben ( heb nou platinum.. geen idee hoe lang lid nu.. lang ) ... ze
2 keer nodig gehad , en als ik dat zelf had moeten betalen... dat waren dure jongens geweest .

Maar zou ik (bijna) de grens niet over komen, zou dan het lidmaatschap absoluut opzeggen.
Dat beetje gemoedsrust alleen al, dat als ik stuk kom te staan, m'n meuk word thuis gebracht ,
is voor mij het financieel al absoluut waard .
( en gezien m'n grote jodenneus, ik heb een hekel aan onnodig geld uitgeven ;p )

In Nederland kun je altijd de ANWB bellen. Lid of geen lid. Je kan gewoon ter plekke langs de weg lid worden. Kost wel extra geld. Maar geholpen wordt je.
Langs de snelwegen wordt je tegenwoordig al snel door rws naar de 1e de beste veilige plek kosteloos afgesleept

Ik verhelp de pech liever zelf nadat ze me afgesleept hebben ;)

ANWB heeft mij al aardig uit situaties geholpen: koppeling gebroken en ter plekke weer tijdelijk gemaakt, starter knop uitgeblazen en een kabeltje voor mij gemaakt in geval dat de knop het niet meer doet. Handige mensjes. ;)

Ik verhelp de pech liever zelf nadat ze me afgesleept hebben ;)

De enige keer dat ik pechhulp nodig had, zat er toevallig nog een maand pechhulp van de fabrikant op :}

Nu afsleepservice via de verzekering.
Voldoende voor mij, als er iets stuk gaat wat met ducktape en strotouw niet te fixen is, mag ie lineaal rectaal naar de garage.

Lekke banden repareer ik zelf langs de kant van de weg.
Voor een lekke radiator klop ik aan bij een boer voor een kakelvers ei.
En als de tank leeg is, ga ik duwen, in mezelf scheldend over hoe stom ik was.

Dus hier geen ANWB voor mij. :W
Onderwerp is vaker hier langs geweest en ik heb zonder dat ik lid was de anwb onderweg gebeld, netjes voor de deur thuis gebracht omdat de chauffeur het niet druk had, anders was bij de eerste de beste parkeergelegenheid….motor op afsleepwagen foto zweeft hier op mf rond.

Ik heb zelf maar twee keer pechhulp nodig gehad sinds 2008 waarvan één keer door een lege tank (waarschuwingslampje op nieuwe motor deed het niet). Ik hou het geld in m'n zak en een aantal bergers in m'n adressenboek.

Zoals al eerder aangegeven haalt Rijkswaterstaat je ook van de grote wegen af en als de drut toelaat dan zullen ze je vast wel tien minuten extra doorrijden naar een motorzaak.

Terug
Bovenaan Onderaan