Paul Rimmelzwaan

Hebbie iets aan een force-field ? :) Of is dat iets te Star-Trekkie......

Er is ooit een Rottweiler geweest waar ik niet bang voor was(zolang zijn bazin erbij was)Ik kende dat schatje van pup af aan,maar ik ben en blijf een angsthaas wat de grote jongens onder de doggies betreft. Maar gebeten ben ik door zo'n klein nerveus poedelding _O- _O- _O-

Erik, en iedereen van het forum, een fijne dag vandaag !

Leola :W
 
Hebbie iets aan een force-field ? :) Of is dat iets te Star-Trekkie......

Er is ooit een Rottweiler geweest waar ik niet bang voor was(zolang zijn bazin erbij was)Ik kende dat schatje van pup af aan,maar ik ben en blijf een angsthaas wat de grote jongens onder de doggies betreft. Maar gebeten ben ik door zo'n klein nerveus poedelding _O- _O- _O-

Erik, en iedereen van het forum, een fijne dag vandaag !

Leola :W
Dank je en....may the force be with you. ;)



full
 
Dank je , Drummie :}

Btw,wat een goddelijk weer heb ik voor iedereen besteld,dat wordt karren dit weekend :] :] :] ;)
Ff zonder dollen, luitjes,een fijn en veilig weekend,geniet ervan 8-)

See you later :W

Leola
 
Hi Erik,

The force is with me all the Way ;) Tnxxxx, en hetzelfde voor jou . Kan je me misschien eens uit de doeken doen waarom jij jezelf De Afstapper noemt? Het zal wel vragen zijn naar de bekende weg, maar ik ben toch wel nieuwsgierig :Y

groetjes Leola.
 
Beste mensen,

ik zal mijzelf eerst even voorstellen ik ben Paul het neefje van Paul Rimmelzwaan.
Ik ben uiteraad vernoemd naar mijn oom. Mijn moeder is een zus van Paul. Ik wil eerst even zeggen dat ik het super cool vind dat jullie met zoveel respect over mijn oom praten.En ik vind het heel erg leuk dat jullie dit topic hebben opgezet.Ook al heb ik mijn oom nooit gekend ik weet wel heel veel van hem en mijn opa en oma hebben het nog (bijna) dagelijks over hem.Ik kom veel bij mijn opa en oma waar ik veel klusjes doe (zo'n 2 a 3 keer per week) ze wonen nog steeds aan het zelfde adres. En mijn oom zijn schuur is er uiteraad ook nog alleen is het er een rommeltje er is niet veel veranderd. We hebben ook nog boeken vol foto's en kranten knipsels en natuurlijk nog een kast vol bekers en goede herinneringen.

groetjes Paul
 
Hi Paul,

Vreemd om zo te beginnen, ontroerend ook. Je kunt en mag met recht trots zijn op je oom.Hij was een groot talent ,een goed mens met veel humor, eergevoel en doorzettingsvermogen.Ik vind het nog steeds heel bijzonder dat hij een behoorlijke tijd deel heeft uitgemaakt van ons leven.
Het doet me goed om te lezen dat zijn moeder en vader nog leven en dat er nog dagelijks over hem gesproken wordt. Ik koester nog steeds de foto´s ik die van je opa en oma heb gekregen.Ook heb ik nog een aantal ansichtkaarten die hij naar ons stuurde als hij op vakantie was. Zelfs mijn kinderen kunnen zich Paul nog goed herinneren, ondanks dat ze toen nog klein waren. Hij voelde zich nooit te groot voor ze , en dat is iets wat kinderen niet vergeten.
Wees trots op je oom en het dragen van zijn naam. Wil je voor mij de hartelijke groeten doen aan je opa en oma ? En ook aan je mams en je andere oom.
Ze hebben mij gekend onder de naam Shirley Daleman. Alvast bedankt , Paul.

Groetjes,Shirley.
 
Paul Rimmelzwaan heb ik(kort,te kort) meegemaakt in z,n laatste jaren via met name de motorbladen,dus niet van dichtbij.
Wel weet ik me nog steeds de verbazing/onsteltenis te herinneren bij het lezen van zijn verongelukken in Moto 73;en met name dat het gebeurde op de openbare weg met een RD, hij die altijd wedstrijden reed en hét''zou moeten weten''

Waar ik nooit achter ben gekomen in al die jaren en me nu nog bezighoudt: hoe is het gebeurd? Was het een rijdersfout of en andere weggebruiker,glad wegdek, of wat dan ook, ik wil absoluut geen sensatieverhaal horen, maar ik snap het, na al die tijd nog steeds niet,kan iemand uit zijn omgeving, mij met respect uiteraard, uitleggen hoe het gegaan is?

Groet van een Paul Rimmelzwaan mede-bewonderaar
 
Paul is met een 31K rd350lc op de stompwijkseweg onderuitgegaan. Vanuit Leiden naar huis toe, hij was onderdelen wezen halen. In de stompwijseweg zit één bocht naar rechts, vanuit leiden. Die is fataal geworden, en waarschijnlijk door het slechte wegdek, in combinatie met Pauls rijstijl...
 
Ik begrijp je vraag , Bredebeier, en Rob heeft het prima onder woorden gebracht.Dank daarvoor Rob.

Kogeltje,als je nog foto´s hebt om te plaatsen,heel graag !Maar doe rustig aan,we zijn allemaal niet meer zo snel _O-

Een fijn weekend jongens, geniet ervan !

Liefs, Leola :W
 
Bedankt voor de antwoorden Rob , ook Leola bedankt voor jouw reactie,het maakt voor mij e.e.a duidelijk, het blijft,ook na al die tijd gewoon tragisch dat hij niet meer heeft kunnen laten zien op de internationale circuits B|
Zal zeker af en toe hier komen kijken of er plaatjes toegevoegd zijn.
Zeker die ouwe jongens krentebrood beelden vindik prachtig; de echte liefhebberij spreekt er duidelijk uit.
 
Ik begrijp je vraag , Bredebeier, en Rob heeft het prima onder woorden gebracht.Dank daarvoor Rob.

Kogeltje,als je nog foto´s hebt om te plaatsen,heel graag !Maar doe rustig aan,we zijn allemaal niet meer zo snel _O-

Een fijn weekend jongens, geniet ervan !

Liefs, Leola :W

Hi Leola, zelf net 1 dag op dit forum en dus niet zo bekend met de etikette.. maar ik begrijp dat je iemand hebt verloren die je zeer dierbaar is, en met jou vele anderen... heel veel sterkte! leef hier en nu..en een beetje straks.. misschien..
 
Hi Ms.Jones,

Klopt helemaal,het gaat over een groot talent uit de tachtiger jaren.Hem , en vele anderen ,zijn we helaas kwijt. We zijn gelukkig niet stil blijven staan,het leven gaat door, maar het is wel zo dat ze daar altijd hun eigen plekje in blijven houden. Dank voor je lieve reactie :)

Sloopkogel,gave foto´s van jou en je motoren en alle andere coryfeetjes uut die tijd ! Ik heb ooit nog eens in de jaren zestig achterop een Triumph en een BMW gehangen,ik had 7 kleuren jeweetwel in de luier _O- _O- _O- En ja, zonder helm ,zonder motorpak, reed Ton toen nog op die fietsen.........Maar het racen deed hij wel helemaal volgens de voorschriften :Y

Een fijne zondag allemaal *O*
 
Beste mensen,

Morgen (26 oktober) is het al weer 21 jaar geleden dat mijn oom verongelukte ik schrijf volgende keer meer wegens tijdgebrek nu ik vind het leuk dat jullie gereageerd hebben op mijn bericht.Mijn moeder leest uiteraard ook mee Shirley de hartelijke groeten terug.

groetjes Paul.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
6
Weergaven
2K
Anoniempje313
A
Terug
Bovenaan Onderaan