Paul Rimmelzwaan

Leola

MF'er
14 mrt 2006
47
0
Leiderdorp
Hoi allemaal, ik zal me eerst even voorstellen. Ik kom uit de goeie ouwe tijd van de wegrace :} De tijd van Jan de Vries, Henk van Kessel, enfin, noem maar op.Ik ben getrouwd geweest met Ton Daleman, dus ken heel wat van deze jongens.Ik kan uit het diepst van mijn hart zeggen dat het een avontuurlijke, vriendschappelijke en spannende tijd is geweest. Toen konden de jongens nog wel eens wat van elkaar lenen voor de fietsen :Y Grinnn, en we sliepen nog allemaal in tenten, zie je nu ook niet meer, toch?
Paul Rimmelzwaan is een huisvriend van ons geweest,Ton onderhield en ontwikkelde heel veel voor de motor van Paul.Ik heb nog wel wat foto's, het zijn alleen geen plaatjes van races. Ik ben blij dat ik deze site heb ontdekt,het is een periode uit mijn leven geweest die ik nooit zal en wil vergeten.Daarvoor heb ik teveel mooie,soms heel verdrietige, maar altijd fantastische jaren meegemaakt.

Als er vragen zijn van mensen, of jullie hebben ook nog foto's die misschien voor mij van belang zijn, dan hoor (lees) ik het wel.

Groetjes, Leola *O*
 
Ik schrok me de tering van je topictitel...

Uiteraard heb ik als oudgediende en fan van Paul (je moet wel, als leidschendammer) mijn herinneringen aan die tijd (Winkel van Bart, de Spinaziebus...). Ik heb ook nog wel een plukje foto's van Paul waarvan het hoog tijd wordt om ze in te scannen. Ook van de Race :Y Ik heb tevens nog steeds een afspraak lopen om de Harmsen eens uitgebreid te fotograferen. Waarvan akte

Tuurlijk werd ik door de bliksem geraakt toen ik je topictitel las, ik doe nog immer rustig in het bochtje op de Stompwijkseweg waar Paul macaber genoeg op een RD verongelukte.

We zijn in die tijd heel erg betrokken geweest bij het NK, niet zozeer vanuit de technische kant maar als vrienden en ik weet de tijd nog wel te herinneren van het tentje op Assen, tegenover Streuer-Schnieders en de TT die jammerlijk verloren ging door een los stekkertje :)

Kom je nooit meer bij Paul zijn ouders? Mijn zus heeft er nog wel eens (Boeken vol) foto's zitten kijken, die zijn er dus nog zat.

Ik heb een mooie jeugd gehad :P


rimmelzw.jpg





Rob, uit Leidschendam
 
Laatst bewerkt:
Hoi Rob,

Jongen, sorry dat ik je zo heb laten schrikken! Was niet de bedoeling. Ik kan je wel vertellen dat sinds ik eens hier aan het grasduinen ben ook wel de nodige bibbers heb gekregen. Niet alleen dus over Paul,maar ook van Bart Bierhuis en nog zoveel anderen. Bart heb ik redelijk goed gekend,was net zo'n dondersteen als Paul,grinnn. Het doet me goed om eens over die tijd te kunnen kletsen,er zijn geen mensen meer in de buurt die weten waar ik het over heb. Technisch gezien ben ik een droppie, maar er zitten nog zoveel onwijs leuke en interessante dingen in m'n hoofd opgeslagen.
Bij Bart zijn ouders kom ik niet meer, ben daar kort na het ongeluk een paar keer geweest, heb mooie foto's van Paul meegekregen,maar kort daarna ging het in mijn privé-leven de verkeerde kant op, en is dat contact verwaterd.Vind ik erg jammer,waren fijne mensen die altijd klaar stonden voor je.

Rob , bedankt voor je reactie op mijn story. Als rechtgeaarde Leidse Glibber zeg ik ,graag tot een volgende babbel,de andere mensen die een reactie hebben gegeven uiteraard ook bedankt !!

groetjes, Leola :W
 
Poffer de poffer, Johanna en Hotdog, ik kan jullie plaatjes niet zien. D'r staat alleen maar een rot kruuske ;(

Maar wat het ook moet zijn, tnxxxxxx :}

Leola *O*
 
Hahaha,ik heb effe in een deuk gelegen . Was net de foto's uit de oude doos aan het bekijken,allemaal al zo'n dertig jaar oud, prachtig om weer terug te zien.Maar ik heb gegierd om sommige commentaren ,heerlijk, doet een mens goed ;)
Ik zal zo snel mogelijk de foto's die ik nog heb laten scannen,hebbik een hulpie voor :) Als dat klaar is dan zet ik ze hier op hun plaats.
Mmm,je wordt wel even met je neus op je leeftijd gedrukt tijdens het kijken,haha,ik mag m'n rollatortje wel verstoppen , de leeftijdsgrens ligt hier toch ongeveer zo rond 1970? _O- Never mind, je bent zo jong als je je voelt,toch?

Luitjes, bedankt voor het welkom.Ik vind het hier echt fijn .

Leola *O*
 
Kan me Paul ook nog wel herinneren uit de tijd van de winkel van Bart, kwamen we vaak effe koffie drinken. Heb geen enkele foto uit die tijd, Rob was toch wel een beetje dé fotograaf van ons.


Erik, oud-Leidschendammer
 
Hahaha Leola naar mijn smaak is er hier geen leeftijdsgrens, zolang je rollatortje maar gemotoriseerd is zit het wel goed denk ik :9
 
Ah, een ouwe kneuzen topic. Daar hoor ik ook bij :)

Welkom.
 
Heren ,heren , ik ben ontroerd, geen leeftijdsgrens en een prachtige ,gemotoriseerde rollator :} :} :} Ik mis alleen een plankie om op te staan, is het soms de bedoeling dat je er achteraan bungelt als je gas gaat geven ? :?
Graag verneem ik dat nog van u, anders moet ik NOG een verzekering gaan afsluiten, en das al zo geweldig allemaal :r

Beste mede-grijze duiffies, een fijne avond verder, ik ga breien _O- _O- _O-

groetjes, Leola .
 
Rim, Onmiskenbaar: Met trommelrem "Die schijfrem,da's een modeverschijnsel"


full
 
Van deze generatie zitten er imo nog velen op dit Forum.
Ik herinner me Hans Hutten, op tragische wijze om het leven gekomen, die destijds reed op een Muyen Honda; een legende voor motorrijders bij ons in de buurt (zowel HH als Muyen).
Aan die tijd heb ik dierbare herinneringen.
 
Hee Leola, (en de rest natuurlijk!)

We zitten op een lijntje denk ik... denkend aan mijn jonge jeugd op het rennerskwartier zat ik wat te googelen en ik kom op deze site! Da's toch wel heel bizar, vind je niet?

Ja, ook ik heb warme herinneringen aan Paul: ik kende hem toen ik nog een klein kleutertje was, maar ik weet nog dat ik hem erg grappig en vooral erg stoer vond.

Saillant detail: ik zit hier te typen en op de achtergrond hoor ik een bekend geluid... motorraces op de TV! 125 CC als ik het goed hoor...

Ik kon het niet laten om een berichtje achter te laten. Tis fijn om te zien dat Paul nog lang niet vergeten is. Paul was een ontzettend fijne vent met een enorme passie en talent voor motorrijden.
 
Heeeeeee Drummergirrrl !!!!

Kan je wel zeggen ja, dat we op één lijn zitten wat dit betreft :Y Bizar, vind je ook niet ? :)
Je hebt idd als kleuter Paul veel meegemaakt, hij was gek op jou en je broertje en zusje. En het is goed om weer eens wat aandacht aan hem te besteden, het was een bijzonder mens.

Groetjes aan iedereen, de beloofde foto's komen er aan,ik zal het beslist niet vergeten !!

groetjes Leola :W
 

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
6
Weergaven
2K
Anoniempje313
A
Terug
Bovenaan Onderaan