roestendoenze
MF veteraan
We hebben wel allebei een vrouwspersoon achterop. Vinden die dat ook goed denk je?Lijkt mij geen probleem om RDZ zonder tank mee naar het noorden te slepen, zo ver is het nu ook weer niet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
We hebben wel allebei een vrouwspersoon achterop. Vinden die dat ook goed denk je?Lijkt mij geen probleem om RDZ zonder tank mee naar het noorden te slepen, zo ver is het nu ook weer niet.
RDZ gaat nu het weekend beginnen....
See ya IRL.
We hebben wel allebei een vrouwspersoon achterop. Vinden die dat ook goed denk je?
Op vrijdag 31 mei 2002 16:06 schreef Johan Verhagen het volgende:Ons topic lijkt wel een stikkie, hij blijft boven in de lijst van active topics staan
Dat is jammer zeg, maarja dr komt vast nog wel een volgende OBT, en een volgende, en een volgende, en een volgende, en een volgende, en een volgende, en een volgende, en een volgende, en een volgende, en een volgendeHelaas moet ik me afmelden voor deze toer.
Verwacht volgende week een berg verhalen te lezen op het forum. Het weer zit jullie in ieder geval mee. Veel rijplezier en misschien tot de volgende tocht.
Tuurlijk zit BertV mee te lezen. Net als de rest van het forum die nu stiekum allemaal op zoek zijn naar een brik om ook een reden te hebben om hier te mogen posten.BertV is volgens mij undercover aan het meelezen en heeft er stiekem een stikkie van gemaakt...
die verhalen komen wel , daar hoef je niet bang voor te zijnHelaas moet ik me afmelden voor deze toer.
Verwacht volgende week een berg verhalen te lezen op het forum. Het weer zit jullie in ieder geval mee. Veel rijplezier en misschien tot de volgende tocht.
wij werken nog met vlaggetjesZijn er trouwens nog mensen die een draadloze intercom hebben en meenemen? Ik heb een PMR446 intercom, en als er meerdere mensen met zo'n zijn neem ik hem mee (of verfoeien jullei moderne techniek allemaal? ).
Ik heb een Kenwood FUNKEY intercom, vraag me af of ik daarmee met je kan communiceren , want er zitten heel veel freqenties op. Is ook een draadloos systeem dus...Zijn er trouwens nog mensen die een draadloze intercom hebben en meenemen? Ik heb een PMR446 intercom, en als er meerdere mensen met zo'n zijn neem ik hem mee (of verfoeien jullei moderne techniek allemaal? ).
ach in wijn zit ook alcohol en daar gaat het toch omje maakt me jaloers met je icon
( ben vergeten bier te kopen , heb tig soorten lege flessen en zit van ellende aan de wijn )
Die werkt volgens mij ook op de 446MHz frequentie. Ik zal trouwens eerst eens kijken of ik er wel batterijen voor heb. Zo ja, dan neem ik hem mee.Ik heb een Kenwood FUNKEY intercom, vraag me af of ik daarmee met je kan communiceren , want er zitten heel veel freqenties op. Is ook een draadloos systeem dus...
Nee het gaat toch om de smaak?ach in wijn zit ook alcohol en daar gaat het toch om
Ook goed. Ik meen me te herinneren dat ze bij de MekSnek altijd van die gratis vlaggetjes uitdelen voor kinderen? Nou ik voel me nog jong, dus ik zal een setje meenemen daar. Kan ik tenminste met je pratenwij werken nog met vlaggetjes
Prima, ik zal em ook meenemen!Die werkt volgens mij ook op de 446MHz frequentie. Ik zal trouwens eerst eens kijken of ik er wel batterijen voor heb. Zo ja, dan neem ik hem mee.
idd , de smaakNee het gaat toch om de smaak?
dan is het een erg droge wijn ,moet je er wat te drinken bij nemenidd , de smaak
mn b#k trekt al aardig samen van de rode wijn....
zit hier lekker aan de Desperadosdan is het een erg droge wijn ,moet je er wat te drinken bij nemen
biertjuh
Lekkah, de laatste is voor mijzit hier lekker aan de Desperados
morgen gauw naar de bierwinkel hier in nijmegen en shoppendan is het een erg droge wijn ,moet je er wat te drinken bij nemen
biertjuh