Ouwebrikkentour (heropend topic)

Status
Niet open voor verdere reacties.
[strenge medeorganisator modus] al een jiffie plankje gezaagd ? doen ![/strenge medeorganisator modus]

bierelier vind zijstandaardondersteuningsplankje beter klinken :P

[strenge medeorganisator modus] al een jiffie plankje gezaagd ? doen ![/strenge medeorganisator modus]

Ik mag mijn zijstandaard niet gebruiken ivm bodemverontreiniging. ;(

Maar komt goed, ik regel wel iets.

Die tussenstop, wordt dat dan toch maar een picnic? Vinnik errug ouwebrikkerig nl. Kunnen we thee zetten & kankworsies opwarmen. :9

Bierio haal de post even uit je meelbox, vraagje over die kaartjes van je.

En ik parkeer em wel tegen de boom!! :P :P

Op vrijdag 31 mei 2002 13:25 schreef roestendoenze het volgende:Ik mag mijn zijstandaard niet gebruiken ivm bodemverontreiniging. ;(

Doe je er toch een condoom omheen.
Of op de ouwebrikkemanier: een schapeblaas

en ik heb zin in een biertje... (zit me te vervelen op m'n werk....)

Cool Roger, je bent nog vergeten te zeggen dat het nog maar twee nachtjes slapen is en dan lekker toeren met het hele zootje.... :P :P :P

Weet iemand in de buurt van macBarneveld een plekkie waar ik tijdelijk een benzinetank kan stallen? (tijdens de obt)

Ik heb nl. zojuist een geel tankje met plamuur & roest gekocht om mijn glimmende rode tankje te vervangen. :}

Weet iemand in de buurt van macBarneveld een plekkie waar ik tijdelijk een benzinetank kan stallen? (tijdens de obt)

Ik heb nl. zojuist een geel tankje met plamuur & roest gekocht om mijn glimmende rode tankje te vervangen. :}

Achterop je motor knopen? Plakband en tieriprapwraps genoeg aanwezig!! :)

Zonder tank heen laten duwen, tank monteren, vol gooien en de OBT rijden :P :P ??

Op vrijdag 31 mei 2002 14:51 schreef Ralfie het volgende:1 Achterop je motor knopen? Plakband en tieriprapwraps genoeg aanwezig!! :)

2 Zonder tank heen laten duwen, tank monteren, vol gooien en de OBT rijden :P :P ??
1 lastig, bovenop topkoffer (& met duo-passagier)
2 kzal reetje of perry vragen of ze me over de snelweg geduwd kunnen krijgen. :+

1 lastig, bovenop topkoffer (& met duo-passagier)
2 kzal reetje of perry vragen of ze me over de snelweg geduwd kunnen krijgen. :+

Duopassagier(e) de tank laten vasthouden!!! Zij wil toch een zwarte tank? :P

8-) Cool Roger heeft vanmiddag al lekker gereden 8-) , en hoeft nog maar 1 nachtje te slapen voor de ouwebrikkentoer, want dat laatste nachtje slaap ik toch niet van de zenuwen *D

weten jullie ook nog iemand die er voor mij even een nachtje bij kan slapen? kan ik wel effe gebruiken nu.... :z :z :z

Lijkt mij geen probleem om RDZ zonder tank mee naar het noorden te slepen, zo ver is het nu ook weer niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan