Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik mag mijn zijstandaard niet gebruiken ivm bodemverontreiniging.[strenge medeorganisator modus] al een jiffie plankje gezaagd ? doen ![/strenge medeorganisator modus]
bierelier vind zijstandaardondersteuningsplankje beter klinken
[strenge medeorganisator modus] al een jiffie plankje gezaagd ? doen ![/strenge medeorganisator modus]
bierelier vind zijstandaardondersteuningsplankje beter klinken
Op vrijdag 31 mei 2002 13:25 schreef roestendoenze het volgende:...kankworsies opwarmen.
Op vrijdag 31 mei 2002 13:25 schreef roestendoenze het volgende:Ik mag mijn zijstandaard niet gebruiken ivm bodemverontreiniging.
LOL (letterlijk bedoeld)Klinkt ongezond...
Ik kan beter de keerring bij het schakelpookje vervangen denkik,Doe je er toch een condoom omheen.
Of op de ouwebrikkemanier: een schapeblaas
Was 't maar Zondagen ik heb zin in een biertje... (zit me te vervelen op m'n werk....)
Ik kan beter de keerring bij het schakelpookje vervangen denkik,
en ik heb zin in een biertje... (zit me te vervelen op m'n werk....)
Ik heb nog een houtenzijstandaardondersteuningsplankje van de vakantie .
Als ik een houten zijstandaard had zou ik mijn fiets ook ondersteunen
Weet iemand in de buurt van macBarneveld een plekkie waar ik tijdelijk een benzinetank kan stallen? (tijdens de obt)
Ik heb nl. zojuist een geel tankje met plamuur & roest gekocht om mijn glimmende rode tankje te vervangen.
1 lastig, bovenop topkoffer (& met duo-passagier)Op vrijdag 31 mei 2002 14:51 schreef Ralfie het volgende:1 Achterop je motor knopen? Plakband en tieriprapwraps genoeg aanwezig!!
2 Zonder tank heen laten duwen, tank monteren, vol gooien en de OBT rijden ??
1 lastig, bovenop topkoffer (& met duo-passagier)
2 kzal reetje of perry vragen of ze me over de snelweg geduwd kunnen krijgen.
geeft niet, paarsebrikkerijder gaat een extra nachtje slapenCool Roger heeft vanmiddag al lekker gereden , en hoeft nog maar 1 nachtje te slapen voor de ouwebrikkentoer, want dat laatste nachtje slaap ik toch niet van de zenuwen
Lijkt mij geen probleem om RDZ zonder tank mee naar het noorden te slepen, zo ver is het nu ook weer niet.