Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja db killer op een hond is ook wel zielug.Altijd open zonder db-killer
Gelukkig gaan die er overheen ipv er in .........Ja db killer op een hond is ook wel zielug.
Op een of andere manier klinkt dit als een referentie naar winderigheid als gevolg van Surinaams eten.Rottie is wel een knappert...
Heel goed dit topic! Moet de hond nog uitlaten!
Klinkt lekker, al heeft het mijn voorkeur om het scherpe randje hoger in toeren weg te filteren.Heb tijdens een blaascontrole op mijn 2003 z1000 in een fuik ooit gestaan met compleet open Mivv GP's. We die kent en wie weet hoe de roffel van een z1000 klinkt (Subare impreza achtig), weet dat die combinatie letterlijk de autoalarmen laat afgaan als je in een smal straatje gas geeft.
Ze hadden er nog geen seconde aandacht voor. Andere prioriteiten op dat moment.
Aan de andere kant, vlak voor ik wilde wegrijden werd ik op de schouder getikt met het verzoek mijn rijbewijs nogmaals te laten zien. Ik was pas 20 en reed een 1000cc? Dat mocht niet! Welles, het is (was toen) of 2 jaar je rijbewijs of 21 voor vol vermogen. Na wat denkwerk kwamen ze tot de conclusie dat ik meteen mijn motorrijbewijs had gehaald toen ik 18 was geworden. Ik mocht gaan.
Voor wie even wat muziek wilt luisteren of denkt dat het wel meevalt. Vanaf 1:20 db-killers eruit, voor wie denken dat het begin al zonder is. Rond de 1:50 minuut, dat rauwe geluid. Voor mij het meest mooie motorgeluid. Daarna een paar flyby's.
Jammer dat ik oud en braaf ben geworden en dat de wereld zo vol en zeurderig is geworden. Stiekem zou ik het weer willen.
Sorry, rond de 4 seconden zie je 2 banden. Compleet on-topic dus
Ik had vroeger mijn motor in de woonkamer staan.
Vroeg een vriendinnetje of ik mijn eigen gereedschap in de uitlaat kon steken.
Bijna het enige verzoek wat niet opgevolgd is.
Je mag hem er ook in duwen.Ja db killer op een hond is ook wel zielug.
Gehoorvermogensverlies?Wat dacht je van vermogensverlies met open uitlaten?
Daar zijn oordopjes voor.Gehoorvermogensverlies?
Ligt er aan, in NL zal je misschien in de toekomst een keer geconfronteerd worden met een gevalideerde lawaaiflitspaal zoals ze die nu rond Amsterdam en Rotterdam testen, of je wordt een keer aan de kant gezet omdat je opvalt en als oom (of tante) agent toevallig tijd voor je heeft.Nu we het toch over dB killers hebben; de VFR 800 FI die ik 2 weken geleden heb gekocht kwam zonder dB killer en het blijkt in de praktijk een nogal luidruchtig baasje. Stationair bij 1100 toeren geeft hij op m’n dB app 87, maar als ik het gas even open draai dan schiet hij naar de 102. (Gemeten onder een hoek van 45 graden, 50 cm. van de uitlaat)
Ik vraag mij af in hoeverre dit gehandhaafd wordt. Ook vraag ik mij af of ik werkelijk vermogenswinst heb want ik heb geen enkel vergelijkingsmateriaal. Ik geen idee of de motor is afgesteld op de dB killer, maar om iets socialer te zijn t.o.v. mijn medemens zit ik toch sterk te overwegen om er een eentje in te steken. Er zit een Bos uitlaat onder met de code E4 0102. Ik ga er vanuit dat 0102 de productiedatum is.
Dus… doorbrullen of toch maar killen?
Het is niet microscopisch. Je fiets gaat behoorlijk achteruit in vermogen.Je kunt je ook gewoon even afvragen of het microscopische vermogensverschil, wat je nooit écht gaat merken, ook maar in de verste verte de overlast waard is. Want die overlast gaat met een open pijp meerdere keren over de kop, terwijl je er nul komma vrijwel onmeetbaar niets voor terugkrijgt.
"Ze" zullen me wel weer een moraalridder noemen.
Ik las pas hoeveel ze er in België hebben aangeschaft.Ligt er aan, in NL zal je misschien in de toekomst een keer geconfronteerd worden met een gevalideerde lawaaiflitspaal zoals ze die nu rond Amsterdam en Rotterdam testen. Maar in Dld kun je serieus de klos zijn.
Motorrijlessen, motortrainingen, pechhulp, verzekering en meer | ANWB Motor
Motorrijbewijs halen, motortrainingen, pechhulp voor de motor, motorverzekering of je motor verkopen. Je vindt het hier bij de ANWB.www.anwb.nl
Bekijk bijlage 2048433
Als het motormanagement daarop is aangepast wel.Het is niet microscopisch. Je fiets gaat behoorlijk achteruit in vermogen.
Je kan om meerdere redenen tegen open dempers zijn, maar beweren dan ze sowieso vermogensverlies opleveren is complete stierenpoep.Het is niet microscopisch. Je fiets gaat behoorlijk achteruit in vermogen.
Misschien op basis van een test in Motorrad.Je kan om meerdere redenen tegen open dempers zijn, maar beweren dan ze sowieso vermogensverlies opleveren is complete stierenpoep.
Verder blijf ik lekker uit deze discussie maar deze opmerking was niet technisch correct van je.