Offroad/ Enduro Topic 11 "De mais eraf en open die kraan!!

Nou lekker, kan de enduro wielen er wel weer uit halen.

73 e voorjaarsrit
Ondanks de inspanningen van de Enduro commissie en de bereidwilligheid van de Gemeente
Rijssen- Holten om de vergunning een week op de schuiven hebben we toch besloten om de Enduro
af te lassen. Dit i.v.m de gesteldheid van de landerijen, en wij ook in de toekomst nog graag een
Enduro willen organiseren.
Het inschrijfgeld wordt Z.S.M teruggestort.
Mvg Enduro commissie
 

Bijlagen

  • oh noes.jpeg
    oh noes.jpeg
    141 KB · Weergaven: 0
Ik was zaterdag met mijn vriendin (weer) bij een Alex van den Broek training.
Ditmaal in/op Bilstain, blijft knap om te zien wat hij allemaal kan. En ook hoe streng hij is op je techniek.
Onbewust doe je toch veel dingen "verkeerd"
Ook had hij een stukje op mijn vriendin haar 150 gereden, probeerde hem bij te blijven op de hillclimb, maar dat was kansloos_O-
 
Hopelijk komt er een vervangende enduro, maar dat zal wel in het najaar worden denk ik? Betreffende de wijk; als ik kijk hoeveel regen er nu weer is gevallen en gaat vallen: https://www.buienradar.nl/weer/de wijk/nl/2756936/5daagse
Dat, Maar je ziet nu ook wel her en der dat de boeren al hun velden doen omploegen met de hoop het sneller te drogen. Je kunt iig wel nagaan dat als een boer op t land heeft gezeten die nu niet meer motoren erop los laten... Al denk ik dat het omspitten voor nu nog weinig meerwaarde heeft. idd gezien de regen die nu nog komen gaat.. Helaas..
 
Dat, Maar je ziet nu ook wel her en der dat de boeren al hun velden doen omploegen met de hoop het sneller te drogen. Je kunt iig wel nagaan dat als een boer op t land heeft gezeten die nu niet meer motoren erop los laten... Al denk ik dat het omspitten voor nu nog weinig meerwaarde heeft. idd gezien de regen die nu nog komen gaat.. Helaas..
Dat omspitten kunnen wij ook heel goed.
 
Helaas.. De crosscountry wedstrijd gaat helaas [zoals vele andere evetementen] ook NIET door..
De baan is gewoonuit te slecht ondanks alle werk wat eraan gedaan is om de baan zo goed mogelijk te krijgen.. dweilen met de kraan open was het helaas.. en er komt nog meer regen aan.

dermate ploeteren dat dadelijk meerdere hun motor naar de ratten hebben daar staat niemand op te kijken natuurlijk.

Heel erg jammer van het vele werk ervoor. helaas dus door t weer maar 1x op kunnen rijden. Maargoed het voorwerk zit er nu eenmaal in dus de meeste hindernissen zullen er in het najaar wel weer terug in komen.
 
Nog mensen die belang hebben bij een nieuwe transport klem?
Heb hem ook nog in het rood, maar komt niet lekker uit in de bus.
IMG_20240216_120647.jpg
 
Gaan er nog Cross/Enduro rijders op de motorbeurs kijken?
Resa staat er met oa Stark en Beta. Donderdag help ik op die stand.
 
Ben wel bij supermotorschool, Marcel van Drunen geweest. En die kan ik zeker aanraden. Hele goeie mensen daar.
Die zitten alleen bij Landsard, niet? Vanuit MA kreeg ik het advies om naar Utrecht te komen i.v.m. de zwaarte van Landsard en de motor waarmee ik de training wil doen. Maar ik zal ze eens mailen. Thanks ^.^ .
 
Ronnie en Paddy hebben jaren bij supermotorschool les gegeven en zijn nu voor zichzelf begonnen. Ken er meerdere die er zijn geweest en is ze goed bevallen. Vroeger ook les van hun gehad in t buitenland en zijn echt goeie instructeurs en met veel humor. Landsard is zeker vele malen zwaarder om te rijden dan Utrecht.
 
Ronnie en Paddy hebben jaren bij supermotorschool les gegeven en zijn nu voor zichzelf begonnen. Ken er meerdere die er zijn geweest en is ze goed bevallen. Vroeger ook les van hun gehad in t buitenland en zijn echt goeie instructeurs en met veel humor. Landsard is zeker vele malen zwaarder om te rijden dan Utrecht.
Daar heb ik ook les van gehad, hele goede instructeurs.
 
Had er stiekem al een beetje rekening mee gehouden, maar wel kut. Blij dat ik geen offroad licentie heb gehaald, ik hoop niet dat het ieder jaar zo is. Afgelopen herfst ook veel afgelast en het gaat maar door.
Ik had dit jaar een cross licentie willen halen, maar ik ben blij dat ik die nog niet aangeschaft heb. De crossbaan in Nederweert is volgens mij +/- 2 dagen open geweest de afgelopen 4 maanden. Idem voor Venlo. De baan in Grevenbroich is wel wat meer open geweest, maar daar trainen nu zoveel pro's dat ze me daar nu nog geen toegang geven.

Zuur, maar het weer kunnen we natuurlijk weinig aan doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan