chillozz
MF veteraan
misschien rare vraag.. Maar wat voor accu zit daar eigenlijk in.. Ik ga ervan uit een grote lithium accu... Maar gezien die dingen vaak geweigerd worden bij de MX... [zo zag je wel weer bij SX goed] En daar werd aangegeven mede door accuzuur.. Maar een lithium accu is toch vloeistofloos??? Of zitten daar dan echt wel toch die oude lood accu's in ??Klopt, voor de 2 uurs is het nu te kort. Wij verwachten die met 2 Starks net wel/niet uit te rijden, maar uiteraard gaan we gewoon laden. Om het half uur rijden, dus ook laden.
Accu weegt nu 32kg incl behuizing en alle toebehorende. Als dat 42 mag worden kon er wel eens 50% bij komen, randzaken en behuizing wordt niet veel zwaarder. Dan ga je langzaamaan richting 9 a 10 kW. Dan heb je de armen ook wel lam.
Laden is wel een dingetje, maar op de crossbaan kom ik daar met m'n reguliere pauzes prima mee weg. 0-100% in 2 uur, maar je begint niet op 0 en 100 hoeft niet. Eind van de dag 10% over is zat.
Ons werd laatst gezegt dat als je met 60PK modus rijd je de OTR's makkelijk zou moeten kunnen halen..Benieuwd hoeveel km je dan rijd met een bijv. 2 uurs DXCS