Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

OBT 9 de Fryslân Boppe Tour

de Fryslân Boppe tour

• 28 november is de dag

Stemmen: 0 0,0%
  • 21 november is de dag

Stemmen: 1 2,1%
  • 14 november is de dag

Stemmen: 13 27,7%
  • 7 november is de dag

Stemmen: 33 70,2%

• Totaal aantal stemmers
    47
Dat gaat dan niet lukken, enzij je toch een tellerunit in je voorwiel hebt.
Anders zal het toch iets digitaals moeten worden. Hoe doe je dat nu trouwens?

Wat jij in het voorwiel heb, heb ik aan de versnellingsbak zitten. Heb net even op de motozoom gekeken, ze hebben het over een K waarde, die zal ik eens even bekijken.
Wat wil je ervoor hebben?

Lijstje van de vorige keer (met de aanvullingen OBT 1 en 9)

Als ik dat zo eens uitzet op de kaart van Nederland, zit er toch echt een hele lege plek in het Zuid-Westen

(om weer ff on-topic te gaan )

Laatst bewerkt:
OBT 1 en 9 heb ik van een route voorzien, Barneveld was uit de buurt friesland ben ik speciaal voor de OBT naar toe verhuisd ,als iemand nu ff een goed betaalde baan voor mem regelt in zeeland misschien dat ik dan daar dan ook een route kan uitzetten

Lijstje van de vorige keer (met de aanvullingen OBT 1 en 9)

Als ik dat zo eens uitzet op de kaart van Nederland, zit er toch echt een hele lege plek in het Zuid-Westen

(om weer ff on-topic te gaan )
Je bent de DVNNT nog vergeten was ergens tussen KK1 en OBT 3,5 dacht ik

@ goede baan voor Mem bierelier is er in overvloed ....schelde leeg scheppen of zo

Zet jij dan daar bij jou in de buurt 1 uit...

Cad in Zeeland en bijna heel Nederland is weer voorzien
Wat moet ik in hemelsnaam in Zeeland gaan doen? Ik weet het al amper te vinden, laat staan dat ik er een route uit kan zetten...

Wat jij in het voorwiel heb, heb ik aan de versnellingsbak zitten. Heb net even op de motozoom gekeken, ze hebben het over een K waarde, die zal ik eens even bekijken.
Wat wil je ervoor hebben?

4 tientjes, kom ik em persoonlijk afleveren.......(of stuur ik em gratis op als het te koud wordt...)

De rest kan per mail: custom1100@home.nl

Wat moet ik in hemelsnaam in Zeeland gaan doen? Ik weet het al amper te vinden, laat staan dat ik er een route uit kan zetten...

Wie wou er dan een rit in Zeeland

Dacht dat jij dat was en ik heb nie eens aan de Wodka gezeten
Die fles is door een Brabander meester gemaakt

Wie wou er dan een rit in Zeeland

Dacht dat jij dat was en ik heb nie eens aan de Wodka gezeten
Die fles is door een Brabander meester gemaakt
Ik wilde een rit in Zeeland ja...kep nooit gezegd dat ik er een uit zou zetten daaro