OBT 9 de Fryslân Boppe Tour

de Fryslân Boppe tour

• 28 november is de dag

Stemmen: 0 0,0%
  • 21 november is de dag

Stemmen: 1 2,1%
  • 14 november is de dag

Stemmen: 13 27,7%
  • 7 november is de dag

Stemmen: 33 70,2%

• Totaal aantal stemmers
    47
Ik zal verder niemand zeggen dat je 140 hebt gereden... O-) :X :+

Het was igg gezellig en leuk je irl te zien en te spreken.
Volgens mij zie jij geheel iemand anders aan voor Cadcatz.. :+

Die mug 140km/u en ook nog gezellig :? :? :? :X :X :X

=onmogelijk :P

PS volgende OBT hoort de KK3 te zijn ...dus idd voor pekelfietsen :P

Laatst bewerkt:
Gingen wij toch iets langzamer terug he HP O-) :X :X alleen die 3 trage japanse hokken schoten niet op :+

Volgens mij zie jij geheel iemand anders aan voor Cadcatz.. :+

Die mug 140km/u en ook nog gezellig :? :? :? :X :X :X

=onmogelijk :P
Sorry, is wel mogelijk! Maar ik heb dan ook een heel apart idee over gezelligheid... :+
PS volgende OBT hoort de KK3 te zijn ...dus idd voor pekelfietsen :P
Mooi, dan mag ik daar weer verschijnen... :) :) :)
Tenminste, als ie in mijn kindloos weekend valt... ;)

Gingen wij toch iets langzamer terug he HP O-) :X :X alleen die2 trage japanse hokken schoten niet op :+
Dat mag je wel zeggen ja...moest me nu inhouden vanwege die undercoversmeris op die rode K100... :X

Heenweg was 10 min sneller :P :)

hopelijk maken ze op de A6 geen fanmailfoto's van XJ's :X :X

p.s had geen zin om te stoppen voor achterlicht reparatie in A'dam...reed er later een Baksteen achter me op een rotonde die deed gelukkig niets...ging vast snel genoeg zodat de achterliggers niet op mij inliepen. O-) :P :X :X ...

Laatst bewerkt:
had nog een bruikbare foto
de rest is onduidelijk

Bijlage: spiegel.JPG

jeetje doe iets fout nog een keer met een andere foto
hoop dat het leukt
het was een top dag en we genieten thuis vande foto's
die andere gemaakt hebben dank aan allen

Bijlage: zicht.JPG

jeetje doe iets fout nog een keer met een andere foto
hoop dat het leukt

Klik ff op dit
edit.gif
knoppie rechts bovenin in je post en zet dan alsnog [imgatt] in je tekst. Je zult zien dat het dan wel werkt... ;)

En blijf bij het posten met ploatjes van die pre-vieuw knop af... B|

:+

oeps sorry mijn dank van uwe hulp
mag thuis ook al niet aan de knoppies
kommen

bij de volgende rit en foto zal ik het proberen
:} :} :} :} :} :} :}

Voor de liefhebbers heb ik een route die start in Heemskerk.
Volgens mij is daar in de buurt nog geen OBT verreden :? Correct me if :P

Ik hoor wel of er interesse voor is en dan open ik een topic.
Lange aanloop tot volgend jaar, want ik wil liefste natuurlijk zelf meerijden...Dus wordt het medio Juni 2005.

Sorry...Tis geen Zeeland :X

Mooie/leuke foto's trouwens van OBT 9 :} :} :}

Lange aanloop tot volgend jaar, want ik wil liefste natuurlijk zelf meerijden...Dus wordt het medio Juni 2005.

Een ritje binnen een straal van 50 km! Als ik met mijn best nieuwe - zonder tupperware - nog mee mag... Jaaaaaaaaa :}

Dat mag je wel zeggen ja...moest me nu inhouden vanwege die undercoversmeris op die rode K100... :X

Heenweg was 10 min sneller :P :)

hopelijk maken ze op de A6 geen fanmailfoto's van XJ's :X :X

p.s had geen zin om te stoppen voor achterlicht reparatie in A'dam...reed er later een Baksteen achter me op een rotonde die deed gelukkig niets...ging vast snel genoeg zodat de achterliggers niet op mij inliepen. O-) :P :X :X ...

onze heenrit was ook al 10 min sneller, denk geef je ff een seintje voor je achterlicht, hoop ook dat ze geen fanmail foto's maken van K100's of ze verscheuren als zijnde undercover collega's

De KKR2 is er begin dit jaar verreden, maar kan er anders natuurlijk wel een DvnnT2.0 van maken ;) of tewel weer een halve OBT, altijd leuk

Ik denk dat ik maar eens iemand ga zoeken die zin (en tijd) heeft om mij te helpen met het verlagen van de Bol...
Met die verbouwing had Johan ook geen tijd, dus is het project een tijdje stil blijven liggen. Kan ik volgende keer misschien toch weer als een brik op een brik verschijnen :P

@hplaverda: ik ook van jou ;)
luvkiss.gif

Andere schockers dronder,vorkpoten iets door kroonplaten laten zakken,voilá: brommert op vrouwvriendelijk-niveau! ;)

(zoveel werk mag dat toch niet zijn...)

Andere schockers dronder,vorkpoten iets door kroonplaten laten zakken,voilá: brommert op vrouwvriendelijk-niveau! ;)

(zoveel werk mag dat toch niet zijn...)
Ik ben mede-auteur van het welbekende boek: Hoe maak je van iets simpels iets ontzettend ingewikkelds (met als ondertitel; Dit komt nooit meer goed) :+

Ik ben mede-auteur van het welbekende boek: Hoe maak je van iets simpels iets ontzettend ingewikkelds (met als ondertitel; Dit komt nooit meer goed) :+

Wel eens aan houten blokken onder je laarzen timmeren gedacht?
Werkt bij mij ook heel goed schijnt... :+

Hoe zit het met de dikte van je buddy?

Als die dik genoeg is, kan je beginnen daar een stukkie af te snijden.

Bij die BrikDiv van mij 3 cm van zadel af en ik kon iets beter met me tenen bij de grond :X

Leuk wat te doen heh ;)
Eerst ander ruitje heh :P

OBNTR (OuweBrikkenNieuwerwetsTupperwareRit) ga ik binnenkort topic voor openen.

Er is al een stukkie uit de buddy gehaald, maar dat hielp niet genoeg...

Mmm,zo te lezen kan Paul bij eenvolgende OBTT (ouwebrikkenentupperwaretour) beter uit de buurt van een zekere mug blijven wil hij geen draai om de oren krijgen....

Ik denk dat ik maar eens iemand ga zoeken die zin (en tijd) heeft om mij te helpen met het verlagen van de Bol...
Met die verbouwing had Johan ook geen tijd, dus is het project een tijdje stil blijven liggen. Kan ik volgende keer misschien toch weer als een brik op een brik verschijnen :P

@hplaverda: ik ook van jou ;) (Afbeelding)

Hier past maar een goed advies......gewoon de banden laten leeg lopen .

Dan voldoet die motor aan jou hoogte wens......en ook direct aan onze brik speciaal voor jou wens... O-) :P :9
:+

@LCB Heemskerk kunnen we wel dromen maar ieder ritje mag je sturen....misschien maak ik dan wel van bepaalde delen weer een OBT of een KK rit

Laatst bewerkt:
Maar die VF1000 das toch een ouwe brik met veel tupperware? Hoe oud is die machine?

Ik denk dat de naam maar OBT moet blijven. Het is niet anders dat nieuwerwetse motorrijders zich graag met brikkers identificeren. En denk eraan, een brik heeft minimaal 1 tai-rip of een ducttapie. Dus als je volgende keer op je R1, Duke, Monster of ander nieuwerwets spul komt, toon je brikmateriaal ;)

Maar die VF1000 das toch een ouwe brik met veel tupperware? Hoe oud is die machine?

Ik denk dat de naam maar OBT moet blijven. Het is niet anders dat nieuwerwetse motorrijders zich graag met brikkers identificeren. En denk eraan, een brik heeft minimaal 1 tai-rip of een ducttapie. Dus als je volgende keer op je R1, Duke, Monster of ander nieuwerwets spul komt, toon je brikmateriaal ;)
Die VF 1000 was zeer beslist GEEN BRIK :P
de berijder ervan daarentegen wel...die voldeed aan alle ouderdoms en slijtage eisen :+ O-)

Terug
Bovenaan Onderaan