OBT 9 de Fryslân Boppe Tour

de Fryslân Boppe tour

• 28 november is de dag

Stemmen: 0 0,0%
  • 21 november is de dag

Stemmen: 1 2,1%
  • 14 november is de dag

Stemmen: 13 27,7%
  • 7 november is de dag

Stemmen: 33 70,2%

• Totaal aantal stemmers
    47
Maar die VF1000 das toch een ouwe brik met veel tupperware? Hoe oud is die machine?

Ik denk dat de naam maar OBT moet blijven. Het is niet anders dat nieuwerwetse motorrijders zich graag met brikkers identificeren. En denk eraan, een brik heeft minimaal 1 tai-rip of een ducttapie. Dus als je volgende keer op je R1, Duke, Monster of ander nieuwerwets spul komt, toon je brikmateriaal ;)

De knipperlichies hadden eigenlijk wel een veeeeel te modern uiterlijk voor zo'n ouderwets geval :+

Mmm,zo te lezen kan Paul bij eenvolgende OBTT (ouwebrikkenentupperwaretour) beter uit de buurt van een zekere mug blijven wil hij geen draai om de oren krijgen....
Zou je denken? 8-)

Ik ben van nature eigenlijk niet agressief aangelegd...ligt aan de mate waarin ik geprovoceerd wordt :P

Om te voldoen aan bovenstaand beeld zal ik deze winter maar flink gaan snoepen ofzo, anders kom ik niet boven de 59 kilo uit ;)

Wa's da? Beetje nachtelijk aanvallen... B|
Kabouters benne altijd nog groter dan mugguh, dus ik ben nie bang... :P
Bovendien heb ik Azaron, dat verdrijft de jeuk... :+
mos1.jpg

Daar helpt azaron ook niet meer tegen :+

Da's mijn 'brik' ;) .
Dat tellertje komt oorspronkelijk van Louis.........én is te koop *D (i.v.m. een ander voorwiel, waarop deze teller niet functioneert). Dagteller werkt overigens niet meer (schroefje mist).

OK, heb wel interesse maar hoe weet ik dat ie bij mij wel functioneerd? Ik heb helemaal geen kabel oid aan het voorwiel, op de versnellingsbak zit een aansluiting. :)

Ja: waar blijven de overige foto's?

Ik kan me niet voorstellen dat er niet meer foto's genomen zijn,gezien het deelnemersaantal...

OK, heb wel interesse maar hoe weet ik dat ie bij mij wel functioneerd? Ik heb helemaal geen kabel oid aan het voorwiel, op de versnellingsbak zit een aansluiting. :)

Dat gaat dan niet lukken, enzij je toch een tellerunit in je voorwiel hebt.
Anders zal het toch iets digitaals moeten worden. Hoe doe je dat nu trouwens?

ik mis er idd ook nog een stel, volgens mij moet ik ook nog ergens staant en zwaaiend op de kiek staan.

Sorry, heren en dames deze keer had ik geen camera bij me :X

Normaal sleep ik dat ding altijd mee in een rugtasje ofzo ;)

Maar dat zat er nu eventjes er niet in i.v.m. een achterop zit muts :+

Jah hoor geef mij maar weer de schuld :(

Ik heb ook heulemaal niet aangeboden om een rugzakkie om te doen hè? :P

Dus de 21e heb je weer gewoon je camera bij je?
8-)

Terug
Bovenaan Onderaan