A
Anoniempje551
Guest
@LCB Heemskerk kunnen we wel dromen maar ieder ritje mag je sturen....misschien maak ik dan wel van bepaalde delen weer een OBT of een KK rit
Mag ik hem niet uitzetten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
@LCB Heemskerk kunnen we wel dromen maar ieder ritje mag je sturen....misschien maak ik dan wel van bepaalde delen weer een OBT of een KK rit
Ja natuurlijk graaaaaaaaaaaaaaaaaaaaggggg zelfsMag ik hem niet uitzetten?
Ja natuurlijk graaaaaaaaaaaaaaaaaaaaggggg zelfs
Namens alle brikkers
Maar die VF1000 das toch een ouwe brik met veel tupperware? Hoe oud is die machine?
Ik denk dat de naam maar OBT moet blijven. Het is niet anders dat nieuwerwetse motorrijders zich graag met brikkers identificeren. En denk eraan, een brik heeft minimaal 1 tai-rip of een ducttapie. Dus als je volgende keer op je R1, Duke, Monster of ander nieuwerwets spul komt, toon je brikmateriaal
Slijmbal
Home Sweet Home voor mij Beverwijk, niet Heemskerk
Zou je denken?Mmm,zo te lezen kan Paul bij eenvolgende OBTT (ouwebrikkenentupperwaretour) beter uit de buurt van een zekere mug blijven wil hij geen draai om de oren krijgen....
Wat TripleXS schreef kan ook voor jou gelden kabouterZo'n mug moet eerst maar zien te overwinteren hè...
Kijk, dat zijn nou adviezen waar ik iets aan hebHier past maar een goed advies......gewoon de banden laten leeg lopen .
Je kan ook kijken of je het weer in etappes kan doenWeer eerst 2 uur rijden voor aanvang van de rit
Je kan ook kijken of je het weer in etappes kan doen
Ik heb wel weer zin in een pre-OBT meeting (met Wodka+ en bier)
was wel gezelig hè? misschien dat dwaal zich als vrijwilliger aanbiedt
Jij had deze keer ook al een levende knuffel, en ik nietHe, gezellig maar dan wil ik wel een levende knuffel erbij
Mag ik hem niet uitzetten?
Is natuurlijk wel wee boven het kanaal heSlijmbal
Home Sweet Home voor mij Beverwijk, niet Heemskerk
Wat TripleXS schreef kan ook voor jou gelden kabouter
Wa's da? Beetje nachtelijk aanvallen...
Kabouters benne altijd nog groter dan mugguh, dus ik ben nie bang...
Bovendien heb ik Azaron, dat verdrijft de jeuk...
Da's mijn 'brik' .
Dat tellertje komt oorspronkelijk van Louis.........én is te koop (i.v.m. een ander voorwiel, waarop deze teller niet functioneert). Dagteller werkt overigens niet meer (schroefje mist).
OK, heb wel interesse maar hoe weet ik dat ie bij mij wel functioneerd? Ik heb helemaal geen kabel oid aan het voorwiel, op de versnellingsbak zit een aansluiting.
Sorry, heren en dames deze keer had ik geen camera bij me
Normaal sleep ik dat ding altijd mee in een rugtasje ofzo
Maar dat zat er nu eventjes er niet in i.v.m. een achterop zit muts
Dus de 21e heb je weer gewoon je camera bij je?Sorry, heren en dames deze keer had ik geen camera bij me
Normaal sleep ik dat ding altijd mee in een rugtasje ofzo
Maar dat zat er nu eventjes er niet in i.v.m. een achterop zit muts
Dus de 21e heb je weer gewoon je camera bij je?