Noordelijke Rijders Speed Topic nr. 31 : Stilte topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tuurlijk heeft ieder auto onderhoud nodig. de ene wat meer dan de andere.
Ik heb bij mijn auto altijd normale onderhoud gehad, nooit gekke dingen mee gehad.
Golf 4 is echt goed gebouwd!
Tegenwoordig is het wat minder als ik over Golf 5 hoor, geloof ik, weet niet helemaal zeker.
Ik heb mijn Golf van 1999 al 9 jaar in bezit.

Daarom kijk ik ook effe naar andere auto's
dit was het eerste in 100.000 km ,vind het wel oke
 
Oh, een mercedes. Diesels van MB zijn toch goed??

Ik rij momenteel VW Golf TDi (rode i) standaard 110 Pk.
Ik zat te denken aan Alfa Romeo 159 of GT, in distinctive uitvoering JTD (diesel) 150 Pk
of toch benzine. Dat moet ik over half jaar nog beslissen. Veel hangt van werk af.
Goede keus een Alfa :Y ;)
Einde van dit jaar is de Cinquecento weer aan de beurt om mij op kosten te jagen. Gaat er dan uit en komt een 156 station voor terug. Als de verhuizing niet al te duur uitpakt een 159 *O*
 
Goede keus een Alfa :Y ;)
Einde van dit jaar is de Cinquecento weer aan de beurt om mij op kosten te jagen. Gaat er dan uit en komt een 156 station voor terug. Als de verhuizing niet al te duur uitpakt een 159 *O*

die cinquecento's kosten niks. ik heb er alleen maar plezier van gehad tot nu toe. ik rij er al 2 jaar in en nog niks mee gehad. rolt zelfs elke keer zo door de keuring.
 
die cinquecento's kosten niks. ik heb er alleen maar plezier van gehad tot nu toe. ik rij er al 2 jaar in en nog niks mee gehad. rolt zelfs elke keer zo door de keuring.
Ik heb er tot nu toe veel ongein mee gehad.
Nieuwe cilinderkop en daarna reed hij ineens op 2 poten en gaf dikke klappen uit de uitlaat (zag er wel gaaf uit, klonk leuk }) ) Waren de bougiekabels verrot en vonkten er 2 over.
Al met al ondertussen 3x aanschafwaarde aan onkosten gehad.

En hij is eigenlijk net te klein voor mij en ik ben natuurlijk erg verwend met de Punto dat ik het ook niet lekker vindt rijden :$
 
ook goedemorgen lekkr op motor naar mn werk en vanavond de lange route terug
tis nog niet de afstand assen amersfoort helaas
 
:W Goeiemorgen deze morgen...
full
goede middag !!!
 
Tuurlijk heeft ieder auto onderhoud nodig. de ene wat meer dan de andere.
Ik heb bij mijn auto altijd normale onderhoud gehad, nooit gekke dingen mee gehad.
Golf 4 is echt goed gebouwd!
Tegenwoordig is het wat minder als ik over Golf 5 hoor, geloof ik, weet niet helemaal zeker.
Ik heb mijn Golf van 1999 al 9 jaar in bezit.

Daarom kijk ik ook effe naar andere auto's

Golf 4 goed? Na de 3 ben ik van ellende overgestapt op BMW :X Motorisch is de TDI een topper maar de rest er omheen is rommel. Kraken, piepen en klapperen das mijn ervaring en ik kan het weten na 7jaar bij de VAG dealer gewerkt te hebben ;)

Tegenwoordig komt er bij elk merk wel zoveel voorbij dat je idd net zo goed een Alfa kunt kopen :+ Mocht je een verklede Opel (=159) willen kopen neem dan een diesel. Dingen zijn te zwaar om met een atmosferische benzine motortje rond te karren => hoog verbruik en hoge slijtage.

Goed weer terug naar de motoren....... de nieuwe Daytona staat in de garage en inmiddels staan er wel 48km op de teller.....schiet hard op dat inrijden _O- Maar wat een top machien :}
 
Golf 4 goed? Na de 3 ben ik van ellende overgestapt op BMW :X Motorisch is de TDI een topper maar de rest er omheen is rommel. Kraken, piepen en klapperen das mijn ervaring en ik kan het weten na 7jaar bij de VAG dealer gewerkt te hebben ;)

Tegenwoordig komt er bij elk merk wel zoveel voorbij dat je idd net zo goed een Alfa kunt kopen :+ Mocht je een verklede Opel (=159) willen kopen neem dan een diesel. Dingen zijn te zwaar om met een atmosferische benzine motortje rond te karren => hoog verbruik en hoge slijtage.

Goed weer terug naar de motoren....... de nieuwe Daytona staat in de garage en inmiddels staan er wel 48km op de teller.....schiet hard op dat inrijden _O- Maar wat een top machien :}
Mijn Golf 4 is goed, geen klachten, normale onderhoud. Wel heb ik in die tijd 2x elektrisch raamsysteem moeten laten vervangen. Wat klapperen betreft, dat zou kunnen. Ik hoor soms wel klapperen, vooral van achteren.
Maar omdat ik slechthorend ben, hoor ik bijna geen gekraak en piepen! :X
Vandaar dat ik dus over het algemeen toch tevreden ben. :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan