Nieuwe SV650S deel IX

Oud model met volledige kuip van het model na 2003. Volgens mij is er iemand geweest die dit heeft gedaan.
 
Heb nog nooit een oud model gezien met een volledige 2003 kuip.
Meestal zijn het aftermarket kuipen of kuipen van een ander type motor.

Bedoel je deze ?

5458medium.jpg
 


Valt wel mee...


@ Lotte-SV: ik heb nog een licht beschadigde 2003+ kuip liggen voor een zacht prijsje, kan je meteen zelf proberen. O-)

En nu ik toch aan het spammen ben: heb ook nog een origineel luchtfilter liggen, heeft maar 5000km op m'n SV gezeten. :)
 
Valt wel mee...


@ Lotte-SV: ik heb nog een licht beschadigde 2003+ kuip liggen voor een zacht prijsje, kan je meteen zelf proberen. O-)

Heb zelf juist een beschadigde kuip liggen die iemand misschien wil overnemen alleen die heeft een SV van voor 2003. Vandaar mijn vraag
 
Hallo svS rijders!

ik ben bezig met een korte kentekenplaathouder te monteren op mijn sv650N uit 2003. Ik heb het bovenste stukje van de originele kentekenplaathouder (die enorme spoiler/taartschep) eraf gezaagd want de undertray dekt de onderkant niet geheel af.



Nu past het perfect. Ik hoef nu eigenlijk nog maar een paar gaatjes te boren voor het kenteken.

Fototje hoe het er nu bij staat.



en zo moet het er uit komen te zien



Uploaded with ImageShack.us

En dan de vraag die luid:

Maar waar laat je het kentekenlicht? Hoe hebben jullie dat gefixed!?

Alvast bvd, E-G
 
Dat vind ik ook wel maar vind de politie dat ook als ik in het donker rij met een red light district boven de plaat? ;)
 
Maar waar laat je het kentekenlicht? Hoe hebben jullie dat gefixed!?

Alvast bvd, E-G

laat je de opstaande kant helemaal zitten, deze zou je helemaal weg kunnen halen, behalve een stukje boven je kenteken, heb je meteen een montagevlak voor de verlichting, pak bijvoorbeeld een klein lampje of ledstrip.


ben trouwens heel lang niet meer actief geweest,
kan deze in de op?
4790206001_daf814a22f_b.jpg

sv650sK6
mods zijn:
yoshimura editie (puntbak, duocover en uitlaat)(helaas op foto niet gemonteerd i.v.m. trip door Duitsland)
wilbers voorvering
tailrisers
homemade rvs kentekenplaathouder
en kleiner spul, zoals knippers, rimstriping e.d.
 
Heej SV-ers,

Hoe zit het met de stuuruitslag als je een LSL-SBK stuurtje monteert?
Moet je nog blokjes monteren om te voorkomen dat de schakelaars op je stuur tegen de tank aan komen?

Laat maar even weten AUB.

MVG,
DjoeZty
 
laat je de opstaande kant helemaal zitten, deze zou je helemaal weg kunnen halen, behalve een stukje boven je kenteken, heb je meteen een montagevlak voor de verlichting, pak bijvoorbeeld een klein lampje of ledstrip.


ben trouwens heel lang niet meer actief geweest,
kan deze in de op?
[afbeelding]
sv650sK6
mods zijn:
yoshimura editie (puntbak, duocover en uitlaat)(helaas op foto niet gemonteerd i.v.m. trip door Duitsland)
wilbers voorvering
tailrisers
homemade rvs kentekenplaathouder
en kleiner spul, zoals knippers, rimstriping e.d.
Op 1 voorwaarde, dat je wel wat actiever wordt hier :+
 
Hallo svS rijders!

ik ben bezig met een korte kentekenplaathouder te monteren op mijn sv650N uit 2003. Ik heb het bovenste stukje van de originele kentekenplaathouder (die enorme spoiler/taartschep) eraf gezaagd want de undertray dekt de onderkant niet geheel af.

[~[url="http://img692.imageshack.us/img692/3035/p1020040a.jpg"]afbeelding~][/URL]

Nu past het perfect. Ik hoef nu eigenlijk nog maar een paar gaatjes te boren voor het kenteken.

Fototje hoe het er nu bij staat.

[~[url="http://img704.imageshack.us/img704/7375/p1020039dg.jpg"]afbeelding~][/URL]

en zo moet het er uit komen te zien 

[~[url="http://img717.imageshack.us/img717/6195/p1020045s.jpg"]afbeelding~][/URL]

Uploaded with ImageShack.us

En dan de vraag die luid: 

Maar waar laat je het kentekenlicht? Hoe hebben jullie dat gefixed!? 

Alvast bvd, E-G


Je kunt, wat ik ook heb gedaan, bij de motoport van een of ander japabs merk voir 2 tientjes een universeel led lampje kopen.. vast te zetten met 2 boutjes/moertjes welke je zelf meteen bij de eerste de beste ijzerboer moet vervangen voor RVS met borgmoeren ipv gewone.. paar RVS ringen kan ook geen kwaad.. lampje kun je verstellen door een schroefje los te draaien en hem dan te kantelen en weer vast te zetren.. werkt prima op mijn sv nadat mn rizoma lampie de geest had gegeven.. Maarja.. wat wil je ook.. het is tenslotte in italie gemaakt lol
 
thnx voor de reacties, ik heb de plaat inmiddels gemonteerd, maar ervoor gekozen geen kentekenplaat verlichting te nemen. Eigen risico dus. Misschien dat ik er nog wel eens voor ga zitten dat te fixen. iig bedankt!
 
Net als dat het wettelijk verplicht is een reflector te hebben..
Die zit er bij mij ook niet meer op na het monteren van de rizoma houder destijds...

Maatje van mij las destijds in een blaadje dat daar bekeuringen op werden uitgeschreven tijdens een controle.. maarja.. dan pakken ze je overal op..
 
Net als dat het wettelijk verplicht is een reflector te hebben..
Die zit er bij mij ook niet meer op na het monteren van de rizoma houder destijds...

Maatje van mij las destijds in een blaadje dat daar bekeuringen op werden uitgeschreven tijdens een controle.. maarja.. dan pakken ze je overal op..

Bij mijn 'evotech' kon ik gewoon mn originele kentekenplaat verlichting overzetten, er zat ook een sticker bij als reflector :P dis zie nu op het plaatje wat je veer / achterste cylinder ut de bagger van je achterwiel houd :P is dus best vies meestal ;)

Toen ik mn nieuwe kentekenplaat gemonteerd had (oude vond iemand in Den Haag te mooi om te laten zitten) merkte ik ook dat het lampje stuk is :P
 
Net als dat het wettelijk verplicht is een reflector te hebben..
Die zit er bij mij ook niet meer op na het monteren van de rizoma houder destijds...

Maatje van mij las destijds in een blaadje dat daar bekeuringen op werden uitgeschreven tijdens een controle.. maarja.. dan pakken ze je overal op..

Politie doet er idd niet moeilijk over.. maar heb een keertje in Frankrijk savonds laat rondgereden op een weg zonder enige straatverlichting, met een achterlicht dat niet werkte.. dan voel je je toch serieus kwetsbaar hoor, je bent 0,0% zichtbaar zonder reflector. Heb bij terugkomst mn kentekenplaathouder veranderd zodat de oude reflector erop kon.
 
IK heb het zo gedaan..


imag0360.jpg


de plaat waar je kenteken inzit omdraaien en dan een kleine erop monteren... (zit meestal wel een klein beugeltje bij..

hier de achterkant
imag0362.jpg
 
Heej SV-ers,

Hoe zit het met de stuuruitslag als je een LSL-SBK stuurtje monteert?
Moet je nog blokjes monteren om te voorkomen dat de schakelaars op je stuur tegen de tank aan komen?

Hmmm, bij nader inzien heb ik een ABM-SBK stuurtje...

Net gemonteerd, alleen al sleutelende rijzen de volgende vraagtekens:

(1) Bij standaardinstelling zijn de bovenkant van de kroonplaat en de bovenkant van de voorpoten gelijk?
(2) Dat ik een nieuwe koppeling nodig heb, wist ik. Maar het lijkt erop dat de standaard remleidingen en gaskabel ook te kort zijn. Klopt dit of doe ik wat verkeerd...?

Wie-o-wie is ervaringsdeskundige?

Laat maar horen AUB.

MVG,
DjoeZty
 
Terug
Bovenaan Onderaan