Nieuwe SV650S deel IX

Ziet er slecht uit, gelukkig ben je wel all risk. Nu maar hopen dat hij niet total loss wordt verklaart en dat alles betaald wordt.

Ik hoop het wel, volgens mij is het alleen schuifschade, ik heb 'm nog naar huis kunnen rijden, er lekte niks. Maargoed, we wachten maar af. Wordt weer een druk weekje zo.

De 4 wieler is ook al bij de garage, dus gaat weer lekker allemaal :( .
 
Laatst bewerkt:
Hier het after plaatje van het geheel:

Nog nooit zo blij geweest met goede handschoenen:
[afbeelding]

Gelukkig all-risk verzekerd, dus ga er maar vanuit dat de motor weer in ere wordt hersteld iig. Morgen maar weer verder kijken.

He die handschoenen heb ik ook, fijn om te weten dat ze hun werk goed doen ;) Al had ik dat ook wel geloofd zonder dat je onderuit was gegaan.. Gelukkig ben je zelf oké, maar tis toch altijd een klap zo iets.. sterkte ermee! En krov ook, natuurlijk!
 
Laatst bewerkt:
Vanmorgen de verzekering aan de lijn gehad, die zien het dus als een eenzijdig ongeval.
Waarschijnlijk is het ook niet haalbaar om het te verhalen op de wegbeheerder of waarborgfonds ivm afgevallen lading (de grind) tenzij iemand dit gezien heeft. Maarja probeer die maar eens te vinden.

Dus wordt maar weer dikke premie dokken de komende jaren :/ .

Nog wat shots van de motor:
IMG00055-20100405-1244.jpg

IMG00056-20100405-1244.jpg

IMG00057-20100405-1245.jpg

IMG00060-20100405-1245.jpg


En mijn pak:
IMG00066-20100405-1252.jpg

IMG00067-20100405-1252.jpg
 
Laatst bewerkt:
...

Dus wordt maar weer dikke premie dikken de komende jaren :/ .
...

Ik had 2 jaar geleden ook zoiets (dikke steen tegen de radiator en uitlaatbochten van me bandit) eigenlijk niks van een premie verhoging gezein dus misschien heb je mazzel
 
Naja het ligt ook aan hoeveel je schade is wat dan uiteindelijk weer uitmaakt voor je premie. Dus gewoon maar ff afwachten.
 
Ik hoop dat het goed voor je uitpakt... tis wel balen, maar je mankeert zelf iig niets ernstigs toch...
 
Ai wat zuur mannen, ik hoop ook dat alles mooi wordt opgelost. En zoals DFireblade al zegt, het is veel belangrijker dat jullie zelf relatief weinig mankeren!
 
Bah bah bah wat een elende allemaal!

Gelukkig dat jullie zelf niets hebben. Ik hoor ook al bij de club sinds september 2009 dus ik kan met je meepraten.

Succes met de afhandeling :)
 
Bonez: succes met het herstel van jezelf en van je SV!


Ik heb net een afspraak vastgelegd volgende week voor een 24.000 beurt (is een grote dacht ik). :/
 
vorige week een nieuwe bt023 van bridgestone laten monteren op mijn achterwiel.
gisteren lekker stukje toeren door twente en de band beviel me zeer goed, TOT DAT ik over een rotonde ging en ik voelde dat er iets mis was... ik zet mijn motor aan de kant om te kijken wat er was. ACHTERBAND LEK :( heb gekeken of er een spijker ofzo in zat maar niks kunnen vinden...

waarschijnlijk heeft de dealer er geen nieuw ventiel in gedaan en ligt het daar aan hij staat nu op de brug en hopelijk kan ik vanmiddag nog een lekker stukje rijden...
 
Vraagje. Ik heb inmiddels achter al geen knipperlichten meer. Maar de draden zitten onder in mijn buddy. Voor heb ik nog wel knipperlichten en ik zag dat enkelen van jullie dat hier ook hebben.
Hoe hebben jullie dit opgelost ivm het snelle knipperen?
 
Vraagje. Ik heb inmiddels achter al geen knipperlichten meer. Maar de draden zitten onder in mijn buddy. Voor heb ik nog wel knipperlichten en ik zag dat enkelen van jullie dat hier ook hebben.
Hoe hebben jullie dit opgelost ivm het snelle knipperen?


Ander relais erin of weerstanden solderen voor de knippers. ;)
 
Oke dat word even een andere relais halen dan :)

Iemand een idee hoe je dit kapje noemt?
95n1ps.jpg


En toevallig ook nog 1 over?
 
Laatst bewerkt:
Die van bonez is nog heel zie ik op de foto. Misschien kun je die krijgen als er een heel nieuw topkuipje op komt :P

Ik weet niet hoe het heet "dat ding wat je toegang verschaft tot de lampen"
 
Dat ding dat nooit goed af wil sluiten bij mij, komt altijd iets omhoog... heb je die van jezelf gesloopt??
 
Die van bonez is nog heel zie ik op de foto. Misschien kun je die krijgen als er een heel nieuw topkuipje op komt :P

Ik weet niet hoe het heet "dat ding wat je toegang verschaft tot de lampen"

Ghehe, als ik een nieuwe krijg en de ouwe mee kan nemen, mag het van mij :P .

Motortje staat inmiddels bij de dealer, en morgen komt het taxatierapport van de verzekering. De dealer ging vandaag al kijken hoe of wat.
 
Ghehe, als ik een nieuwe krijg en de ouwe mee kan nemen, mag het van mij :P .

Motortje staat inmiddels bij de dealer, en morgen komt het taxatierapport van de verzekering. De dealer ging vandaag al kijken hoe of wat.
Zou als hij gerepareerd is ook naar de oude delen vragen.
Deze brengen vaak nog goed geld op :Y
 
Laatst bewerkt:
Vandaag zijn de kapjes besteld, volgende week woensdag/donderdag komen ze binnen.. Totaal rond de 3500 eutjes.. Nog wel een nieuw botsmutsje op de kop kan tikken! Hopen dat ik volgende week alweer kan rijden!
 
Die van bonez is nog heel zie ik op de foto. Misschien kun je die krijgen als er een heel nieuw topkuipje op komt :P

Ik weet niet hoe het heet "dat ding wat je toegang verschaft tot de lampen"


Die omcirkelde onderdelen zijn apart, krijg je dus niet niet als je een nieuwe topkuip besteld.
 
Pff.. ik kijk ook een paar dagen niet op het forum.
Wat een valpartijen allemaal, succes met het herstel van de motor en jezelf jongens!

(ik heb maandag al weer een heerlijk tochtje gereden van +/- 350 KM langs de maas e.d. lekker over de dijkjes, "heerlijke dag om te rijden was het")
 
Ja gesloopt heb nu dus een nieuwe nodig. Maarja zal bij de dealer wel weer niet te betalen zijn :(


Zal toch wel meevallen? Ik heb voor een originele, nieuwe topkuip 250 euro betaald bij m'n dealer.
Dan zal zo een klein stukje toch wel meevallen van prijs (indien je het apart kan kopen).

Gewoon eens langs een dealer gaan dus, die zal het met zekerheid kunnen zeggen. ;)
 
Goeden middag allemaal!

Ik heb even een stomme vraag.

Ben nu bijna 2 Jaar motorloos, heb hiervoor een SV650S gehad gevolgd door een nieuwe Honda CBR (was toen een aanbieding vanuit Honda Nederland) Vervolgens heb ik de CBR min of meer moeten verkopen omdat ik wat aan de sporieve kant reed :o
Is verder ook niet belangrijk....

Nu vond ik "De" SV gewoon erg lekker rijden, en zie nu dat er overjarige modellen voor een leuke prijs worden aangeboden.

De bedoeling is dat ik de motor zowel recratief als om te forensen zal gaan gebruiken.
Nu ook de wel oerhollandse vraag wat het gemiddelde verbruik is?

Ik zat eerst te denken aan een ER-5 of iets in die trand, en dan later een motor voor de hobby erbij te kopen.....
1 motor voor beide doeleinden is natuurlijk helemaal mooi!

Wellicht is een 2e hands SV ook nog een optie, vind ze momenteel 2e hands (in vergelijking met nieuw, uiteraard overjarig) behoorlijk aan de prijs.



Zo, weer een heel verhaal........ :)


Groetjes,

ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan