Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Nieuw: Garmin zumo 350LM

Worldbeater

Finalizing Worldbeater software update V2.0.1
Lid geworden
10 okt 2002
Waarderingsscore
19.990
Eindelijk komt Garmin weer met een nieuw ontworpen apparaat uit.

De Zumo 350. Filmpje!

Laatst bewerkt:
Duidelijk filmpje van MrGPS.

Ziet er mooi uit, ga 'm zeker overwegen. Zeker als de performance stukken beter is dan de Zumo 220, maar dat zal toch wel.

Die life-time-updates zitten er dan standaard bij, dus hoef ze niet meer te downloaden uuh kopen?

Edit: Zat dat filmpje te bekijken (deel 1) en MrGPS demonstreerd even wat er gebeurt als ie de aan/uit intikt... voila, in één keer aan, klaar voor gebruik. Instant buy.

Laatst bewerkt:
Edit: Zat dat filmpje te bekijken (deel 1) en MrGPS demonstreerd even wat er gebeurt als ie de aan/uit intikt... voila, in één keer aan, klaar voor gebruik. Instant buy.

Alle 3 filmpjes bekeken van MrGPS, en ik wil dat ding.

Mooi ding, ik wacht nog effe op de opvolger van de 660..

Deze staat heel hoog op het lijstje als vervanger voor mijn Zumo 550. Ga volgende maand kijken.

De Zumo 550 gaat dan verkoop in.

Laatst bewerkt:
Dan zal je de MP3 speler gaan missen...

Nee, als ik de Zumo gebruik heeft Miep mij zo veel te vertellen dat ik geen tijd heb om muziek te luisteren. Ik rij met de Zumo over het algemeen niet meer als 2 km op dezelfde stuk weg. Dan sla ik al weer af

Ook de Bluetooth telefoon support en Track import kan ik missen omdat ik dat ook niet gebruik. Dit zijn dan ook de 3 grootste minpunten t.o.v. van de Zumo 660.

Als dat de prijs is, zal de opvolger van 660 wel tegen de 700 € aanlopen...
En MP3 luisteren moet toch geen probleem zijn. Met zo'n apparaat kun je toch meerdere systemen aan elkaar koppelen?

Als dat de prijs is, zal de opvolger van 660 wel tegen de 700 € aanlopen...
En MP3 luisteren moet toch geen probleem zijn. Met zo'n apparaat kun je toch meerdere systemen aan elkaar koppelen?

vind de onscreen bediening wel lekker. maar voor de rest is de mp3 speler redelijk apart alle nummers op alfabetische volgorde en niet per map

vind de onscreen bediening wel lekker. maar voor de rest is de mp3 speler redelijk apart alle nummers op alfabetische volgorde en niet per map

Dat kan inderdaad veel beter, ook de limiet van 1000 mp3's is lastig. Maar meestal staat 'ie bij mij op random.

Dat er in deze nieuwe Zumo geen MP3 speler zit is een marketing truukje. De MP3 speler is een geliefd onderdeel voor velen. En die kunnen kunnen nu alleen maar overstappen naar de duurdere modellen. Want het was softwarematig gezien natuurlijk een fluitje van een cent om deze ook op de nieuwe modellen op te nemen. Hardwarematig zou er niks nodig zijn.

Want het was softwarematig gezien natuurlijk een fluitje van een cent om deze ook op de nieuwe modellen op te nemen.

Ook wel jammer dat er uberhaupt voor Garmin geen 'apps' en/of third party software te krijgen is. Bijvoorbeeld een laptimer voor op het circuit.. of de aangehaalde MP3 speler.

Heb nu los een GPS laptimer gekocht pas.
Fluitje van een cent was dit ook geweest op 1 en het zelfde apparaat.
Maar goed wat is nou 400 euro voor de timer.

Laatst bewerkt:
Dat er in deze nieuwe Zumo geen MP3 speler zit is een marketing truukje. De MP3 speler is een geliefd onderdeel voor velen. En die kunnen kunnen nu alleen maar overstappen naar de duurdere modellen.
Denk het niet. In geen van de huidige nüvi's*) zit nog een MP3-speler, ook de duurste niet; in het verleden hadden ze die wel. Gezien de relatief vaak voorkomende problemen met MP3's in de zumo 660 zullen ze geen moeite hebben MP3-ondersteuning uit de 660-opvolger weg te laten...

Maar goed, dat is speculatie. We zullen wel zien als er een 660-opvolger komt.

*) met uitzondering van de nüvi 2585TV, maar dat is ook een speciaal multimedia-toestel (en niet de duurste in de nüvi-lijn)

Kweenie, misschien ziet Garmin circuit-rijders niet als doelgroep voor de zumo? Er valt ook niet zoveel te navigeren op een circuit...
Sporttoestellen als bijv. de Garmin Edge hebben wél een laptimer, maar dat is gezien de doelgroep van die toestellen wel logisch.

Eerste filmpje van MrGPS gekeken, ik wil nog altijd n navigatie, liefst Garmin Zümo voor op de motor maar ik geloof dat de 350 echt ideaal is voor mijn wensen, wel geluid in mn helm maar geen telefoontjes kunnen plegen (bellen onderweg doe ik niet) en nog meer toch wel handige zaken. Geld sparen maar ervoor en even de eerste bugs afwachten

Garmin kennende..

Derde filmpje van MrGPS, was nog niet gepost geloof ik
Vind het n erg handig ding al alleen die prijs, blijft even slikken

@ Herr Flick, Mja daarom, laat ze eerst maar n half jaartje alle bugs eruit plukken

Wachten op een apparaat heeft geen zin in mijn ogen. De nieuwe versie komt vaan met bugs, en als deze grotendeels opgelost zijn door firmware updates dan worden de nieuwe apparaten alweer verwacht of aangekondigd!

Gewoon kopen wanneer het jou uitkomt, de bugs worden in de loop der tijd wel wat minder..

Ik ga ook geen jaren wachten, bugs houd je altijd maar n half jaartje geven om de eerste grote bugs eruit te laten halen vind ik het wel waard, plus dat geld heb ik voor de release datum nog niet