Nieuw Brik! :)

jkoehorst

MF veteraan
5 dec 2001
6.667
2
Hengelo (ov.)
Hoi brikkers/briksters, dit is de aankondiging van mijn 2e brik.

Het is een GS850 uit '80 met 28Mm op de teller :) (dat die nog bestaan met zo weinig kilometers?).
Gekocht bij de motoport hengelo en helemaal in top-staat, echt zo'n altijd-binnen-gestaan-ding. Alles is nog orgineel op het marshall 4-in-1 uitlaatsysteem na. Alleen nog even een paar oliewisseltjes en een nieuwe kentekenplaat en er kan mee gereden worden.

Nee nog niet zeuren over foto's, die komen morgen pas.

Gr. Jeroen

PS: Ik weet alleen niet welke ik mee moet nemen naar de OBT :? Ze zijn allebei mooi :) .
 
Hoi brikkers/briksters, dit is de aankondiging van mijn 2e brik.

Het is een GS850 uit '80 met 28Mm op de teller :) (dat die nog bestaan met zo weinig kilometers?).
Gekocht bij de motoport hengelo en helemaal in top-staat, echt zo'n altijd-binnen-gestaan-ding. Alles is nog orgineel op het marshall 4-in-1 uitlaatsysteem na. Alleen nog even een paar oliewisseltjes en een nieuwe kentekenplaat en er kan mee gereden worden.

Nee nog niet zeuren over foto's, die komen morgen pas.

Gr. Jeroen

PS: Ik weet alleen niet welke ik mee moet nemen naar de OBT :? Ze zijn allebei mooi :) .


Piccies. :X :X :X :X :

:P :9
 
is dat nitet 28 mega meters..? mega is dat niet 1000? dus 28duizend meter....?
is 28 km? das wel weinig..
zeker weten dat het niet 28 duizend KM is?

theo
 
is dat nitet 28 mega meters..? mega is dat niet 1000? dus 28duizend meter....?
is 28 km? das wel weinig..
zeker weten dat het niet 28 duizend KM is?

theo

Mega is bij ons miljoen, dus 28.000 km dan maar.

@Jeroentje: wel overdreven hoor, 2 GS'en. Neem deze maar mee, en zet je broertje maar op die paarse, kan die olieboot van hem thuisblijven :P .
 
Hoi brikkers/briksters, dit is de aankondiging van mijn 2e brik.

Het is een GS850 uit '80 met 28Mm op de teller :) (dat die nog bestaan met zo weinig kilometers?).
Gekocht bij de motoport hengelo en helemaal in top-staat, echt zo'n altijd-binnen-gestaan-ding. Alles is nog orgineel op het marshall 4-in-1 uitlaatsysteem na. Alleen nog even een paar oliewisseltjes en een nieuwe kentekenplaat en er kan mee gereden worden.

Nee nog niet zeuren over foto's, die komen morgen pas.

Gr. Jeroen

PS: Ik weet alleen niet welke ik mee moet nemen naar de OBT :? Ze zijn allebei mooi :) .

8-)

Zo hoort 't! Gefeli!
 
Jeroen gefeli hoor! (had hem ook al zien staan bij Wout!) ;)
Dus jij nu ook aan de cardan...goed bezig!
Waarom 1 fiets als twee twee keer zo leuk is?
Bij de weg: KKT,hoe doe je dat?(als je gaat; hoe laat,waar?'Tis een hele rit ernaartoe (180+km) en samen rijdt leuker?!? ;)
Doet Werner ook mee?
 
Mega is bij ons miljoen, dus 28.000 km dan maar.

@Jeroentje: wel overdreven hoor, 2 GS'en. Neem deze maar mee, en zet je broertje maar op die paarse, kan die olieboot van hem thuisblijven :P .

Ik zal hem wel eens vragen, dat wil hij vast wel.

Mijn broer heeft trouwens een GS750 en Niek heeft die olieboot. Dus als iemand op mijn 550 gaat hebben we een GS550, GS650, GS750 en een GS850 :P .

Die 850 is btw wel errug groot, ik had een standaardhoes gekocht in de grootste maat maar dat pastte gewoon niet. Nu zit er een custom-hoes overheen waar nog 'extra lang' op geschreven stond met pen, en deze is dus precies goed.

28Mm is wel orgineel, daar ziet hij er veel toe goed voor uit (geen enkel ding vertoont slijtageplekken en het klinkt ook veel te goed voor een brik).

Voorband is een Yokohama, was dat niet oud spul :? .
 
Jeroen gefeli hoor! (had hem ook al zien staan bij Wout!) ;)
Dus jij nu ook aan de cardan...goed bezig!
Waarom 1 fiets als twee twee keer zo leuk is?
Bij de weg: KKT,hoe doe je dat?(als je gaat; hoe laat,waar?'Tis een hele rit ernaartoe (180+km) en samen rijdt leuker?!? ;)
Doet Werner ook mee?

Werner gaat ook vast wel mee, tegen die tijd trekken we wel een topicje los.

Jij hebt hem dus al gezien? Het was die zwarte met blauw/gouden afwerking :) (het schijnt dat er nog een hele oude blauw-witte stond).
 
Het was die zwarte met blauw/gouden afwerking :) (het schijnt dat er nog een hele oude blauw-witte stond).

Ik ben vandaag nog bij Wout en de zijnen langsgeweest (m'n broertje zoekt nog iets leuks..) en zag dat de zwarte ontbrak...
Nadat ik hier van jou las dat jij er een van had gekocht legde ik de link... ;)
 
Het gaat inderdaad goed met de soezen, eindelijk eens van al die saaie CB's af :+ .

Komptie (100kb is toch niet zo erg?).

full
 
En de andere kant, 4-in-1 spruitstuk van de uitlaat moet ik nog even schoonmaken en een nieuw luchtfiltertje mag ook wel (ik kan er bijna doorheen kijken :P ).

full


De echte fietsen staan nog buiten, ik vond het te koud om op de stoep te sleutelen.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben vandaag nog bij Wout en de zijnen langsgeweest (m'n broertje zoekt nog iets leuks..) en zag dat de zwarte ontbrak...
Nadat ik hier van jou las dat jij er een van had gekocht legde ik de link... ;)

En hij doet het heel goed, ik had nooit gedacht dat zo'n zware 850 zo licht zou sturen :) . En ik heb al twee mensen gezien die nog maar net met de tenen aan de grond kwamen, hij zit dus ook lekker hoog :+ .

Weet je toevallig nog wat voor prijskaartje er toen aan hing? Ze hadden namelijk wat prijzen door elkaar gehaald.
 
Ik meen €1200,- voor de blauw-witte en €1700,- voor deze....maar pinme daar niet op vast. ;)

Hoe vinden paps en mams de uitbreiding van de toch-al-grote-olievlek-bij-hun-op-de-stoep?! ;)
Zoals een oud kinderprogramma al zei:"er kan nog meer bij!" ??
ze ziet er trouwens lekker uit..
 
Terug
Bovenaan Onderaan