Newbie's Voorjaarsrit 0.5 "Heleen waar was je pinpas?"

• Onderwerp starter Onderwerp starter micb
  • Startdatum Startdatum

waneer?

• zondag 14 maart

Stemmen: 21 77,8%
  • zondag 21 maart

Stemmen: 2 7,4%
  • zondag 4 april

Stemmen: 4 14,8%

• Totaal aantal stemmers
    27
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik wou dit eigelijk ook als maxium aan houden, en dit moet denk ik nog wel lukken zonder een 2e groep te maken, aangezien er een elkeling ovb staat.

ook lukt het denk ik wel zonder follow up te rijden, als we 1 vaste achter rijder hebben, kunnen we stoppen als het nodig is, en als de achterrijder er is, weten we dat iedereen er is.
alleen in gorinchem zou het kunnen zijn dat je er veel andere verkeer tussen krijg, maar voor de geene die er nooit komen, is het mooi om in Gorinchem te rijden.

Je kan ook "om" gorinchem rijden, vanaf arkel over de Zuiderlingedijk, dan langs de Mac en via Dalem de dijk op. Dan kan je ook niemand kwijt raken.

Ik zeg fuck de GPS, gebruik ons instinct :+

Begrijp me niet verkeerd Paul, een tot-op-de-puntjes georganiseerde rit is erg leuk, maar een keer zonder enig doel voor ogen rondknallen is ook leuk })

t wordt ook neit egt een rit die precies zo gaat lopen als op het maps kaartje staat, maar wou dat wel ongeveer aanhouden qua punten enzo, alleen het stukje a27 wou ik overslaan, aangezien er ook een mooie dijk ligt, alleen wel uitkijken want dar liggen PADDO"S! in het wegdek, maar ik weet ze precies te vinden. dus iedereen gaat ze zien.

owjah, vergeet niet, dat iedereen zn zijspan moet t huislaten!!! want anders kan je niet bij slot loevenstein komen, ookal zou ik niet weten wie er een zijspan heeft, ookal zou het wel staan bij veccie z'n fiets

Je kan ook "om" gorinchem rijden, vanaf arkel over de Zuiderlingedijk, dan langs de Mac en via Dalem de dijk op. Dan kan je ook niemand kwijt raken.

jah dat is ook een idee, maar das iets wat je altijd nog kan zien op de dag zelf. afhankelijk van hoeveel mensen er uiteindelijk ook komen.

boven de 12 deelnemers is het handiger een followup systeem te hebben
maar de route is niet zo lang dus misschien gaat het zo ook goed
bestel maar alvast mooi weer :P

Lijkt me beter plan dan Gorinchem echt in. Of weet niet waar je Gorkum in wou? Zolang je niet echt binnenstad in gaat is het wel te doen..

naja gorkum zelf wou ik wel in, in de binnenstad, en dan via de dalemsestraat er weer uit, dus je zit wel in de binnenstad zelf, maar het enigste kritieke punt is de kruising met buitenwater poort, maar met de newbie rit op de 18e moet je dan 3x met 30 man doen, dus dan moet het ons met een klein groepje ook wel lukken.

Ooow maar als we daar gewoon met z'n allen doorzetten komt er geen ander verkeer doorheen denk ik zo :P

of gezellig met zn allen naast elkaar rijden

Volgens de weer mensen en teletext wordt het zaterdag aardig weer, voorproefje??

ik ga denk zondag nog maar ff een stukske rijde als het mooi weer is

Miss dat ik jullie nog zie ;)
ik rijdt zondag 14 maart de GSXF dooirit in omgeving maassluis ;)

zeg als jij die dan nou even meeneemt
iedereen een vlaggetje op de kuip (en andere kleur knippers.... e.d. :P )

is vast wel te regelen met je werkgever (A)
is toch geen kabinet op dit moment :P

dan de voorste een blauwe en groene hanenkam op,
alle volgvoertuigen een blauwe hanenkam
en het laatste voertuig een groene hanenkam

Laatst bewerkt:
putverdulleme :(

voorste heeft 2 blauwe vlaggen en 1 blauwe lamp, alles tussen in heeft 1 blauwe vlag en 1 blauwe lamp, achterste heeft groene vlag en groene lamp :+

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan