Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ik rij niet achter
sorry analex
ik wou dit eigelijk ook als maxium aan houden, en dit moet denk ik nog wel lukken zonder een 2e groep te maken, aangezien er een elkeling ovb staat.
ook lukt het denk ik wel zonder follow up te rijden, als we 1 vaste achter rijder hebben, kunnen we stoppen als het nodig is, en als de achterrijder er is, weten we dat iedereen er is.
alleen in gorinchem zou het kunnen zijn dat je er veel andere verkeer tussen krijg, maar voor de geene die er nooit komen, is het mooi om in Gorinchem te rijden.
Ik zeg fuck de GPS, gebruik ons instinct
Begrijp me niet verkeerd Paul, een tot-op-de-puntjes georganiseerde rit is erg leuk, maar een keer zonder enig doel voor ogen rondknallen is ook leuk
Je kan ook "om" gorinchem rijden, vanaf arkel over de Zuiderlingedijk, dan langs de Mac en via Dalem de dijk op. Dan kan je ook niemand kwijt raken.
Je kan ook "om" gorinchem rijden, vanaf arkel over de Zuiderlingedijk, dan langs de Mac en via Dalem de dijk op. Dan kan je ook niemand kwijt raken.
Ooow maar als we daar gewoon met z'n allen doorzetten komt er geen ander verkeer doorheen denk ik zo
Rolling burnout werkt ook welZet gewoon blauwe vlaggetjes op de kuip
Iets met militaire dinges just crossed my mind
Zet gewoon blauwe vlaggetjes op de kuip
Iets met militaire dinges just crossed my mind
zeg als jij die dan nou even meeneemtdat is mijn ding!!
zeg als jij die dan nou even meeneemt
iedereen een vlaggetje op de kuip (en andere kleur knippers.... e.d. )
is vast wel te regelen met je werkgever (A)
is toch geen kabinet op dit moment