Newbie's Voorjaarsrit 0.5 "Heleen waar was je pinpas?"

• Onderwerp starter Onderwerp starter micb
  • Startdatum Startdatum

waneer?

• zondag 14 maart

Stemmen: 21 77,8%
  • zondag 21 maart

Stemmen: 2 7,4%
  • zondag 4 april

Stemmen: 4 14,8%

• Totaal aantal stemmers
    27
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ga ook wel mee als we wat sneller gaan. Is bij mij in de buurt. Je kan ook over de dijk naar tiel rijden en via culemborg terug. Maar die route die je hebt uitgezet ziet er goed uit.
Inderdaad als het tempo wat hoger ligt ga ik ook wel mee, maar zie al dat veel mensen gaan aanmelden, hoe meer hoe langzamer :P

T is natuurlijk wel de newbie rit, dan zal het tempo niet zo hoog liggen ;)

Schrijf mij ook maar op, ik wil ook wel mee :)

@ remond
flubber rit :P ik hou hem in mn achterhoofd

@ dirtdriver.
ik rij ook met mn gsxf, blijf je gwn achter mij rijden, lijkt het precies het zelfde xD

@ paul
ik heb je ge-ad op msn, en als je hulp nodig heb met de ketting hoor ik het wel!

@ jansen007
owjee, waar gaat het mes in?

@ artifex
ik wil het tempo wel wat hoger als gemiddeld examen niveau jah, maar gorinchem is wel dusdanig krap dat je je avb praktijken moet toepassen, vooral de slalom.

@ jori
misschien een idee om met 2 groepen te gaan inderdaad.

@ 600rr
nie aanstellen joh, het donderd en het bliksemt en de newbie rit gaat door!!!!
(we gaan tenslotte door braband, dus de groete uit braband K*T)

stel aub een max aantal in!
dus 20 ofzo..
want dat is zo veel.. dus dan maken 2 groepen van 10. dat is nog wel te doen....

stel aub een max aantal in!
dus 20 ofzo..
want dat is zo veel.. dus dan maken 2 groepen van 10. dat is nog wel te doen....

Andere optie: kijk hoeveel mensen er zijn die voor willen rijden met GPS en dat is het aantal groepen :Y . Stel dat je 3 GPS'en hebt, dan kan je ook drie groepjes van 10 maken ;)

Ik zeg fuck de GPS, gebruik ons instinct :+

Begrijp me niet verkeerd Paul, een tot-op-de-puntjes georganiseerde rit is erg leuk, maar een keer zonder enig doel voor ogen rondknallen is ook leuk })

Als we in meerkerk verzamelen kan ik ook zonder gps een mooie route rijden, denk alleen niet dat alle groepjes dan op dezelfde plek eindigen....

Ook niet de bedoeling -O-

Ik zeg fuck de GPS, gebruik ons instinct :+

Begrijp me niet verkeerd Paul, een tot-op-de-puntjes georganiseerde rit is erg leuk, maar een keer zonder enig doel voor ogen rondknallen is ook leuk })

Mij maakt het niet uit hoor :P ;) . Als we maar iets van een gezamelijk eindpunt afspreken, dat zou wel handig zijn :Y . Of dat hoeft ook niet eens :+ . Hier in de buurt weet ik ook wel de leuke stukken te pakken zonder GPS *O*

Als we in meerkerk verzamelen kan ik ook zonder gps een mooie route rijden, denk alleen niet dat alle groepjes dan op dezelfde plek eindigen....

Ook niet de bedoeling -O-

Misschien wel op de zelfde plek als we dit afspreken, maar zeker niet op dezelfde tijd als we het tempo opvoeren O-)

@ remond

@ dirtdriver.
ik rij ook met mn gsxf, blijf je gwn achter mij rijden, lijkt het precies het zelfde xD

@ paul
ik heb je ge-ad op msn, en als je hulp nodig heb met de ketting hoor ik het wel!

@ jansen007

@ artifex
ik wil het tempo wel wat hoger als gemiddeld examen niveau jah, maar gorinchem is wel dusdanig krap dat je je avb praktijken moet toepassen, vooral de slalom.

@ jori

@ 600rr

Ok :+

Het gaat zeker hard hier hihhi lekker veel mensen

@micb : het mes gaat in me rug. Heb niersteen en die zijn erg groot en moeten er via me rug uit. Dus hopelijk kan ik er bij zijn!!!!!!!!!!! .

Laatst bewerkt:
@ remond

@ dirtdriver.

@ paul

@ jansen007

@ artifex

@ jori

@ 600rr

Wil je de binnenstad in gaan dan? Dat is amper rijden, meer stilstaan altijd _O-
Verder is Gorkum wel te doen hoor. Maja ok ik rij er vaak dus dan ben ik 't misschien gewend :+

ik wou dit eigelijk ook als maxium aan houden, en dit moet denk ik nog wel lukken zonder een 2e groep te maken, aangezien er een elkeling ovb staat.

ook lukt het denk ik wel zonder follow up te rijden, als we 1 vaste achter rijder hebben, kunnen we stoppen als het nodig is, en als de achterrijder er is, weten we dat iedereen er is.
alleen in gorinchem zou het kunnen zijn dat je er veel andere verkeer tussen krijg, maar voor de geene die er nooit komen, is het mooi om in Gorinchem te rijden.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan