'Nee, hij is niet uniek'

Sommigen hebben een spellingvaardigheid van een konijn!

In de advertentie: Deze toont een motor die je maar al te vaak tegenkomt op de weg, maar in zijn titel is de verkoop van een moter.....................

Verder is deze motor (moter?) de enigste in Europa
Dat betekent dus de 'meest enige'..................? Dwz nog meer alleen dan alleen. Vraag is hoe je dat zou willen gaan doen :?

Brrrrrrrrrrrrr:X

Enigste is de overtreffende trap van enig. Enig - eniger - enigste.
Dat heeft met enige dus niks te maken
 
Wat een topic . B| Lekker dom kutkammen over iemand z`n taalvaardigheden …. Sjapoo heren...:t
Kan je dan niet begrijpen, dat de letters die hier op MF soms achter elkaar worden geplakt, bij anderen de tenen krom in de schoenen doen staan?
Wat hebben ze dan al die jaren op school zitten doen? Als ik hier alle foute d's en dt's moet duiden dan heb ik er een dagtaak aan!

Enne........................ Als je zelf dure woorden wilt gebruiken, doe je dan niet slimmer voor dan dat je bent. Dus over 'DOM' gesproken.
Als je ooit een paar lessen Frans hebt gehad, dan weet je dat je het woord 'hoed' niet schrijft als sja(m)poo(?) maar zoals Sammie het schrijft!
 
Nou ... het tpic loopt uit op off topic, geruzie, taalnazi gedoe, enz ...

Oke, dit wordt dus een uniek topic! *O*

Ohw wacht ... toch niet ... er zijn er zo al honderden ... of duizenden :+
 
Het ging over kutkammen. Ik ken het woord niet, maar het lijkt iets met haren te maken te hebben. Ik denk dat het 'shampoo' moet zijn.
 
downloadfile.gif
 
De Kutkammers hier . _O-

Zou, als ik jullie was een nieuw topic gaan openen . Kutkammen voor I.W.A.B.`s :z
 
Laatst bewerkt:
Oooooh, nu ga ik het begrijpen................... :?
(hoop ik)

Eerst flink met shampoo de boel opfrissen, en daarna netjes 'kutkammen'. Ik hoop dan wel met een hele mooie KRUL!!:9
 
Kutkammen: het kammen van het haar in de schaamstreek bij het vrouwelijke geslacht.


:+
 
Dan maar weer even een 'on topic' post :P

Honda CBR600F uit 1994 -weinig kilometers- voor bijna €3.000,- : collector's item? :?
 

Bijlagen

  • cbr.jpg
    cbr.jpg
    98,6 KB · Weergaven: 24
Welke superlatieven er al allemaal worden bijgehaald om je motor te kunnen verkopen????

Vaak als ik van deze 'flauwekul'-aanduidingen erbij zie staan, dan haak ik al af.B|
VB: uniek, eenmalig, plaatje, collectors-item, fantastisch, ideaal, speciaal ect. Je zou op MP kunnen kijken voor nog meer onzin-opmerkingen.'(

Maar erger is als ze de motor op een ernstige manier hebben mishandeld voor een mislukte ombouw. Wie koopt er zoiets :?
Vaak zijn dit soort gebakjes alleen nog bruikbaar voor sloop-onderdelen. Alle 'speciale' zelfbouwsels kunnen regelrecht in de kliko!
 
Dan maar weer even een 'on topic' post :P

Honda CBR600F uit 1994 -weinig kilometers- voor bijna €3.000,- : collector's item? :?
Snap het ook niet. Zie je bij GSX F ook. Het zijn zeer goede motoren, maar zelfs in de beste staat, en van de laatste jaren (2006), zijn ze toch echt geen 3.000€ meer waard.
In het allerbeste geval geef ik max 2.000€ aan een GSX F, de jongste (van mijn model) zijn immers ook alweer bijna 15 jaar.
 
Dan maar weer even een 'on topic' post :P

Honda CBR600F uit 1994 -weinig kilometers- voor bijna €3.000,- : collector's item? :?
6kkm oud, dus nog praktisch nieuw. Gevalletje wat de gek er voor geeft.

Dus voor iemand die een zo goed als nieuwe CBR600F wil hebben is het wel een collectors item. ;)
 
denk dat die CBR wel een collector's item is.

toch in de 100% originele staat, maar wel pas binnen 10-20 jaar.
:^ nu nog een tikkeltje te vroeg voor die prijs (het is te proberen).

Wacht maar tot dat al die mensen die begonnen zijn op een CBR en nu nieuwer rijden weer hun jeugd willen herleven ofzo over tig jaar. Meeste goede CBR's zullen dan wel verdwenen zijn, het is ook niet de eerste motor waar dat mee gebeurd (2 takten, XT500 etc.), word nu nog gezien als een budget motor maar straks een klassieker. :Y
 
Ik kom een motor op marktplaats tegen... die ik een maand geleden zelf heb verkocht. Da's een beetje uniek, toch?
 
Dan zijn ze er wrs toch niet zo blij mee...................... :?

Over de Vectrix van €990
... hopelijk staat daar een launch control op :X
Dit dus.................!! Zonder weer opnieuw over spelfouten te gaan praten.
Sommigen kwakken alles over de muur zonder er ook maar 2 tellen na te denken wat ze neerschrijven.'(
Een scootertje met 374 PK. Hoe erg kan het wezen......................:X
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan