AVD niet gehaald door putdeksel

Tot je een examinator hebt die met het verkeerde been uit bed gestapt is.

Ik vind het CBR en examinering maar nattevingerwerk.
 
Terugdenkend aan n vriendin die rijles gaf en toen op cursus ging voor examinator.
Toen ze hoorde dat ze n bepaald aantal afrijders moest laten zakken op kleine dingetjes is ze gestopt met de cursus....
Ook gestopt met rijles geven,ze was dat corrupte zooitje zat.
 
Tot je een examinator hebt die met het verkeerde been uit bed gestapt is.

Ik vind het CBR en examinering maar nattevingerwerk.
Eerste af rijden met de auto gezakt. Reden, je was te gespannen.

Hehe, vind je het heel gek als je voor het eerst af moet rijden…. De examnitpr bleek ook tandarts te zijn geweest.
 
Terugdenkend aan n vriendin die rijles gaf en toen op cursus ging voor examinator.
Toen ze hoorde dat ze n bepaald aantal afrijders moest laten zakken op kleine dingetjes is ze gestopt met de cursus....
Ook gestopt met rijles geven,ze was dat corrupte zooitje zat.
Ik geloof er geen reet van.
 
Ik ben achteraf blij dat ik twee keer gezakt ben voor de motor (auto eerst en in 1x).
Reed ook ietwat roekeloos.
Toen in een andere regio gaan lessen die ik niet kende (!) bij een andere rijschool.
De voertuigbeheersing ging daarna richting de perfectie.
Dit heeft achteraf wel wat ongelukken gescheeld.
(Helaas niet allemaal :+ )
Maar het inzicht was met 300% gestegen.
 
iedere sport of examen die wordt beoordeeld door een mens /jury wordt dus niet obectief beoordeeld en zal dus altijd twijfel oproepen.
 
Dat hoeft ook niet.
Maar als examinator krijg je in je evaluatie te horen wanneer je meer, of minder geslaagden hebt als gemiddeld. Dat kan je interpreteren als een streefgetal.
Het lijkt mij logisch dat je vragen krijgt als iedereen slaagt bij je. Dat is iets anders dan dat mensen verplicht moeten zakken. Je zou allemaal gemiddeld dezelfde kandidaten moeten krijgen en dus allemaal dezelfde gemiddelde vaardigheden. Je dient gewoon je werk goed te doen.
 
Eerste af rijden met de auto gezakt. Reden, je was te gespannen.

Hehe, vind je het heel gek als je voor het eerst af moet rijden…. De examnitpr bleek ook tandarts te zijn geweest.
Vreemde switch... van tandarts naar examinator.... Afgezien dat je voor tandarts een behoorlijk lange studie hebt afgelegd denk ik ook dat die eerste een stuk meer centen binnen zal harken.
 
Dat hoeft ook niet.
Maar als examinator krijg je in je evaluatie te horen wanneer je meer, of minder geslaagden hebt als gemiddeld. Dat kan je interpreteren als een streefgetal.
Dat klopt inderdaad.

Maar als een examinator niet terecht bezig is geweest kun je altijd een klacht indienen.

Deze moeten ze dan ook gelijk verdedigen/verantwoorden.

De kans dat je als kandidaat dan een nieuwe herkansing krijgt is redelijk aanwezig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan