MarkieNL
MF veteraan
- 4 nov 2010
- 7.537
- 0
Holycrap, das al ruim 250km aan snelweg
je gaat de ritten steeds verder weg maken
Maar ik zal er wel bij zijn!
Zet mij ook maar bij de premeet Gorinchem
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Holycrap, das al ruim 250km aan snelweg
je gaat de ritten steeds verder weg maken
Lijkt me leuk mee te gaan, wel nog even onder voorbehoud ivm mogelijk werken
Dat virus is erg besmettelijkJij hebt het MF virus ook te pakken volgens mij
(alleen maar positief hoor! leuk! )
Btw: hoe zit het tegen die tijd daar met de A27
Wat een geruststellingAls het goed is ligt de A27 er dan nog
Vanaf dit weekend zijn er nog 2 weekend-sluitingen en daarna is het (gelukkig) voorbij.
Wat een geruststelling
Maar in eerste instantie probeer ik zoveel mogelijk snelweg te mijden. Is nogal saai he.
Maar het gekke is, als ik naar NL navigeer, zowat meer westelijk dan, dan kan mijn gsp in veel gevallen geen route berekenen als ik die instel op route zonder snelwegen
Had ik al gezien. De politiekers zitten erover te lullen dat er in belgië veel te veel verkeersborden staan. En dan krijg je zoiets, idd, om niet meer van bij te komenWij noemen dat Navigatie of GPS. Leuk die andere taal bij jullie
Ge moet eens over deze weg gaan:
Motormeuk Filmpje: De meest bizarre weg ligt in Belgie
Had ik al gezien. De politiekers zitten erover te lullen dat er in belgië veel te veel verkeersborden staan. En dan krijg je zoiets, idd, om niet meer van bij te komen
En zeggen dat ik daar maar 27km vanaf woon Durf er niet naar te gaan kijken. Als ge daar uit de bocht gaat, nog erger dan een vangrail zonder "motorvangers"
Ik zou eigenlijk heel graag Frans leren. Maar jammer genoeg, nee, spreek nu geen Frans. Maar dat gaat (ooit, in een verre verre verre toekomst), nog wel komen.Hahaha ik moest er ook erg om lachen
27km maar? Dan zou ik daar zo naartoe rijden
Dan spreek jij zeker ook goed Frans?
Handig mochten we ook eens naar d'Ardennen gaan.
Is er tenminste iemand die de taal beheerst