Najaarsrit zondag 14 oktober, deze keer beter weer?

Weet m'n rooster nog niet voor oktober maar ga zeker proberen erbij te zijn :]
Vooralsnog een OVB'tje.. :W

Aanmeldingen weer verwerkt :)

Graag een ovb'tje. Weet niet of ik dan iets te doen heb.

Ik zal is even kijken of ik vrij ben of eventueel alsnog vrij kan krijgen. Zo ja, dan ga ik ook zeker mee! Lijkt me leuk! :)

Oi Paul, je mag mij ook bij de pre-meet Gouda zetten hoor, rij ik gewoon achter Mac* aan.

thx!

Aanmeldingen zijn weer bijgewerkt :)

Hallo ik ben Taat en ik wil graag mee (ovb weer). Graag pre meet in Gouda! :)

Laatst bewerkt:
Ik meld mij ook aan voor de rit :Y ! Maar wel OVB. niet vanwege 't weer, maar weet nog niet of ik dan wel of niet moet werken. B|

Bij deze meteen aanmelding (ook OVB dus), voor de pre-meet in Gorinchem. Btw: hoe zit het tegen die tijd daar met de A27 :?

Btw: hoe zit het tegen die tijd daar met de A27 :?

Als het goed is ligt de A27 er dan nog ;)

Vanaf dit weekend zijn er nog 2 weekend-sluitingen en daarna is het (gelukkig) voorbij.

Als het goed is ligt de A27 er dan nog ;)

Vanaf dit weekend zijn er nog 2 weekend-sluitingen en daarna is het (gelukkig) voorbij.
Wat een geruststelling :+

Maar in eerste instantie probeer ik zoveel mogelijk snelweg te mijden. Is nogal saai he.

Maar het gekke is, als ik naar NL navigeer, zowat meer westelijk dan, dan kan mijn gsp in veel gevallen geen route berekenen als ik die instel op route zonder snelwegen :?

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een geruststelling :+

Maar in eerste instantie probeer ik zoveel mogelijk snelweg te mijden. Is nogal saai he.

Maar het gekke is, als ik naar NL navigeer, zowat meer westelijk dan, dan kan mijn gsp in veel gevallen geen route berekenen als ik die instel op route zonder snelwegen :?

Wij noemen dat Navigatie of GPS. Leuk die andere taal bij jullie :+

Ge moet eens over deze weg gaan:
Motormeuk Filmpje: De meest bizarre weg ligt in Belgie

_O- _O-

Oh, toen ik laatst naar Doel was geweest (zo'n verlaten dorpje links van Antwerpen) was ik over het industriegedeelte geweest van Antwerpen. Daar kan je lekker doorrijden en af en toe een stoplichtsprintje doen :)

Laatst bewerkt:
Wij noemen dat Navigatie of GPS. Leuk die andere taal bij jullie :+

Ge moet eens over deze weg gaan:
Motormeuk Filmpje: De meest bizarre weg ligt in Belgie

_O- _O-
Had ik al gezien. De politiekers zitten erover te lullen dat er in belgië veel te veel verkeersborden staan. En dan krijg je zoiets, idd, om niet meer van bij te komen _O- _O- _O-

En zeggen dat ik daar maar 27km vanaf woon :$ Durf er niet naar te gaan kijken. Als ge daar uit de bocht gaat, nog erger dan een vangrail zonder "motorvangers" :X

Laatst bewerkt door een moderator:
Had ik al gezien. De politiekers zitten erover te lullen dat er in belgië veel te veel verkeersborden staan. En dan krijg je zoiets, idd, om niet meer van bij te komen _O- _O- _O-

En zeggen dat ik daar maar 27km vanaf woon :$ Durf er niet naar te gaan kijken. Als ge daar uit de bocht gaat, nog erger dan een vangrail zonder "motorvangers" :X

Hahaha ik moest er ook erg om lachen _O-

27km maar? Dan zou ik daar zo naartoe rijden :+
Dan spreek jij zeker ook goed Frans?

Handig mochten we ook eens naar d'Ardennen gaan.
Is er tenminste iemand die de taal beheerst :+

Hahaha ik moest er ook erg om lachen _O-

27km maar? Dan zou ik daar zo naartoe rijden :+
Dan spreek jij zeker ook goed Frans?

Handig mochten we ook eens naar d'Ardennen gaan.
Is er tenminste iemand die de taal beheerst :+
Ik zou eigenlijk heel graag Frans leren. Maar jammer genoeg, nee, spreek nu geen Frans. Maar dat gaat (ooit, in een verre verre verre toekomst), nog wel komen. :+

Maar in de ardennen moet ge helemaal geen Frans kunnen hoor. Ze verstaan daar geen woord van wat je zegt. Behalve als je vraagt wat je moet betalen, dan begrijpen ze je maar al te goed :X :X :X

Terug
Bovenaan Onderaan